Gå til innhold

Kan jeg bytte percing


Gjest Anonymbruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymbruker

Hei jeg er en jente på 15 år som tok percing i vinterferien.

Alså rundt 25 februar.

Jeg har kjempe lyst til og bytte percing og bare lurer på om jeg kan gjøre det nå eller om det er for tillig.

Jeg sitter stor pris på alle svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor du har tatt, hvor flink du har vært til å rense og på hvor fort huden din gror. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kommer an på hvor du har tatt, hvor flink du har vært til å rense og på hvor fort huden din gror. :)

Jeg tok det i navelen. Jeg har ikke renset det så godt , men det ser helt greit ut.

Og den begynte å gro veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, du skal igrunn ikke bytte smykke før den er helt grodd. Dette kan du se ved at den ikke er rød eller tørr, at den ikke utstøter væske (og ikke har gjort det på en god stund), og ved at kantene rundt piercingen er godt avrundet.

Vanskelig å se selv ofte, så jeg vil anbefale deg å ta deg en tur til studio å få en piercer til å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Forresten så er det vanlig å tro den er grodd før den er det. Har driti meg ut der selv et par ganger.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville venta. Er så dumt å bytte for tidlig, bare for å rippe opp i såret igjen.

Og jeg ville byttet hos en profesjonell piercer første gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er å vente lengre enn man egentlig trenger, da grotid varierer fra person til person. Minimum for navelen er 6mnd om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...