PepsiMax Skrevet 26. mai 2011 #1 Del Skrevet 26. mai 2011 Har ganske store bryster og syns derfor det er veldig deilig å bruke sportsbh. Er det noen grunn til å ikke bruke denne istede for vanlig bh? Og ja, de vanlige bhene er også kjøpt i spesialbutikk så jeg vet de er i riktig str og passer som de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #2 Del Skrevet 26. mai 2011 Bortsett fra at det ikke ser så flaterende ut i mange tillfeller er det vel ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siporeks Skrevet 26. mai 2011 #3 Del Skrevet 26. mai 2011 Hei Jeg har brukt sports-bh en periode, og eneste jeg kommer på som jeg selv har merket, er at det er lurt å "lufte" dem iblant. Ofte er sports-bh'er såpass tettsittende og støttende at de har vanskelig for å slippe til luft. Kan nok være lurt å ta litt pauser, hvis ikke tror jeg ikke det skal ha noe å si egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Del Skrevet 26. mai 2011 Har ganske store bryster og syns derfor det er veldig deilig å bruke sportsbh. Er det noen grunn til å ikke bruke denne istede for vanlig bh? Og ja, de vanlige bhene er også kjøpt i spesialbutikk så jeg vet de er i riktig str og passer som de skal. bruker det hver dag i jobbsammenheng jeg. Har man store pupper og en travel jobb er det lov vil jeg mene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #5 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg har brukt sportsbh' nesten fast siden jeg var 13-14. I dag er jeg 24 og velger ofte sportsbh forran vanlig. Har aldri tatt noe skade av det, tvert om har det bare gagnet meg godt siden jeg har vært svært aktiv. Har kjempeflotte spretne pupper uten antydning til heng, kanskje er det pga sportsbh bruken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PepsiMax Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 26. mai 2011 Hørs bra ut Jeg også innbiler meg at det vil være veldig deilig på jobb! At de blir inntrykte da jeg bruker den gjør ingenting! De er apsolutt store nok for det... Da kan jeg heller bruke vanlig bh da jeg har på mer tettsittende/utringete klær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 27. mai 2011 #7 Del Skrevet 27. mai 2011 så lenge puppene holdes avskillt å ikke ser ut som et stort avlangt brød ser jeg ingen grunn til ikke å bruke sports-bh til hverdags. Jeg har slike kjipe skuldre som alle bh-er sklir av på. Og bruker knyting over bringen . Alt annet får jeg gnagsår av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå