LilleBille Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Du er bare helt rå på avatarer .. alle de juleavatarene... hvor i all verden finner du alt... Mitt spørsmål er så enkelt som...: Kan du skaffe bena mine "julenisse-støvler"?? ... Vil gjerne ha juleavatar.. men er så glad i "bena mine"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Du er bare helt rå på avatarer .. alle de juleavatarene... hvor i all verden finner du alt... Mitt spørsmål er så enkelt som...: Kan du skaffe... ...en jule-ugle :oops: Ellers enig med LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Sorry, LilleBille... :oops: men sånt kan jeg ikke. Men hvem var det som skaffet Ruby nissedrakt på avataren sin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...6171&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2003 .. henger meg på den tråden jeg .. og håper på hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 ... Vil gjerne ha juleavatar.. men er så glad i "bena mine"... Kazam... Du skylder meg én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Må bare si at det er veldig kjekt med brukere som hjelper andre altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 12. november 2003 Kazam... Du skylder meg én. WOW.. lykkelig "eier" av nye ben.. men de er for "store" - jeg har liten "fot" .. så de må minskes... (.. og hva ønsker du deg....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå