Quinden Skrevet 12. november 2003 #41 Skrevet 12. november 2003 Grunnen til at han var mer kunstig ovenfor Marie, var nettopp at han var forelsket i henne, da blir man litt sprø. Grunnen til at det fungerte bedre med Cathrine, var nettopp at følelsene ikke var der på samme måte. Men uansett: Marie var aldeles nydelig og har sikkert mange gode sider som ikke ble vist på TV, tror ikke hun var så dum som så mange ville ha det til. At forholdet sprakk etter så kort tid, er heller ikke så rart, det er en bisarr måte å bli kjent på, det hele er skikkelig virkelighetsfjernt og hvem klarer da å holde koken i hverdagen etter en sånn start? Men god underholdning... jo det er det... :D
Gjest glamourgirl Skrevet 12. november 2003 #42 Skrevet 12. november 2003 :o OK, da vil jeg komme med min teori.... Hvis det ble slutt mellom Marie og Max under tre uker etter programmet var ferdig innspilt, og sansynligvis før klippinga av programmet var ferdig. Er det ikke da logisk, at TVNorge klipper det slik at vi får dårlig inntrykk av Marie, og et godt inntrykk av Kathrine??? Jeg fikk ikke inntrykk av at Kathrine var så mye smartere enn Marie, eller omvendt. Men Marie-sekvensene var klippet slik at utseendet og Max's fjåsete komentarer kom i fokus... Mener jeg. Vi ser jo det produsentene vil se. Det blir som den hersens tamme katta som plutselig dukket opp på Robinson øya...
punkyB Skrevet 12. november 2003 #43 Skrevet 12. november 2003 De har nok garantert klippet det til og bevisst styrt hvilken oppfatning vi skal få av de ulike personene. Av den grunn var jeg sikker på at han skulle velge Kathrine for det var så opplagt at han var dødsforelsket i Marie.
blå Skrevet 12. november 2003 #44 Skrevet 12. november 2003 Katrine er nok glad nå for at ikke den dusten Max valgte henne. Max var nok søt først, men så ble han bare kvalmere og kvalmere.
Arketypen Skrevet 12. november 2003 #45 Skrevet 12. november 2003 ja, hun spyr nok med tanken på han....
Malou Skrevet 12. november 2003 #46 Skrevet 12. november 2003 Det jeg stusset litt over var at han en time før frieriet fremdeles ikke hadde bestemt seg for hvem av de to han skulle velge ... ... Enig. Høres rart ut. Greit nok kan man godt like flere på en gang, men å gå fra å ikke vite hvem du skal velge til å fri en time etterpå... Men som tidligere skrevet, jeg har heller ikke sett et minutt av dette programmet, men hadde jeg hatt TVNorge hadde jeg sikkert gjort det... Jennifer
kimmi Skrevet 12. november 2003 #47 Skrevet 12. november 2003 : Marie er jo nydelig, men har hun ikke bleket tennene to hakk for mye? Ikke rart Max ble blendet d har jeg også sagt hele tiden. ikke rart han ble blendet!!! marie kan vel være flott hun, jeg lurer bare på om hun er like oppsminket (for det var hun virkelig!!) hele tiden, like solariumbrun hele tiden og like bleket hår til en hver tid? det ble bare litt mye av det gode.... jeg ser jo at hun er tynn og høy, det er kanskje idealkvinnen for mange. heldigvis ikke for alle. syntes hun var morsom på tv jeg, superperfekt som hun var ialle situasjoner. minner litt om min egen mor som har fortalt at på 60 tallet hadde alle så mye greier i håret at det ikke beveget seg når det blåste!!!
Miapia Skrevet 14. november 2003 #48 Skrevet 14. november 2003 Han valgte tess som forventet. Amerikanske unkaren er myyyyyyyyye bedre. Det var så utrolig teit idag, gidder ikke se neste utgave om det kommer. Og at det vart slutt mellom dem, ja, det kom som forventet. - men at han nå visstnok dater nr. 2, Nadya, er jo bare det beste!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå