Gjest Cloe Skrevet 11. november 2003 #21 Skrevet 11. november 2003 Veldig typisk av jenter å "rakke ned" på andre jenter som er vakre. JAA! Skulle til å skrive det selv! Cloe
Tusenfryd Skrevet 11. november 2003 #22 Skrevet 11. november 2003 Kan dere hjelpe meg også neste gang jeg finner meg noen? Fordi dere vet bedre og kjenner andres følelser bedre enn dem selv mener jeg... Hvis du frir til en plastikkbabe etter å ha kjent henne i fem uker, så jada, jeg skal nok si fra. Og håpe jeg tar feil. Men blir det slutt etter to uker, så vil jeg dessverre få rett. Men du er helt klart inne på noe - hva vet vel vi om hvordan det rykket i ekstremitetene når han var sammen med dem med kameraene avslått? Ingenting. Men hele greia er så ekstrem at uansett er det helt fjernt å i det hele tatt vurdere ... nei, enough said. Stakkars Max - uansett hvor feil han valgte, ønsket han selvsagt ikke at det skulle gå sånn.
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #23 Skrevet 11. november 2003 Poenget er at dere ikke vet om det hadde gått bedre med noen av de andre.... Konseptet til denne serien er jo uansett ikke å skape par, det er å underholde.. KUN det!....
Tusenfryd Skrevet 11. november 2003 #24 Skrevet 11. november 2003 Det har du helt rett i. Men sjansen er kanskje større når den ene parten ikke har brukt opp alle ordene hun kan i løpet av en uke...? Men vi er mange smarte og intelligente jenter med et bedårende utseende som faller gjennom når det kommer en enda mer bedårende forbi... underholdning eller ikke.
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #25 Skrevet 11. november 2003 Tja... Nå er det nok av de menn som LIKER damer som ikke trenger å snakke om de dype ting hele tiden da.... Her var det mye stigmatisering og fordømming kjøre Tusenfryd... Du høres nesten bitter ut jo!...
punkyB Skrevet 11. november 2003 #26 Skrevet 11. november 2003 Veldig typisk av jenter å "rakke ned" på andre jenter som er vakre. Hvis man velger noen KUN basert på utseende så blir det jo feil. Jeg mistenker Max for å ha blitt blendet av utseendet til Marie. Det er jo ikke annet å vente etter så kort tid. Baserer jo dette kun på hva som ble vist i programmet - men virker jo som han pratet mye mer med Kathrine - mens med Marie så nusset han. Så utfra hvordan jeg så det så valgte han feil.
tuji Skrevet 11. november 2003 #27 Skrevet 11. november 2003 Her var det mye stigmatisering og fordømming kjøre Tusenfryd... Du høres nesten bitter ut jo!... Du også! Skulle du ønske det var deg?
@lfa Skrevet 11. november 2003 #28 Skrevet 11. november 2003 Jeg syntes han gjorde det eneste riktige valget, jeg. Uansett hva han falt for hos Marie, så gjorde hun i alle fall intrykk på ham. Hvis ikke hadde han vel ikke tenkt på henne ved hver date han hadde med Kathrine. :blunke: Og må man velge, synes jeg man bør gå for den man faktisk "ikke får ut av hodet". Bedre å satse på det og tape, enn å ta et annet valg, få det ok, men gå og gruble på om man gjorde det riktige valget, eller ikke.
Devi Skrevet 11. november 2003 #29 Skrevet 11. november 2003 Hvordan kan dere uttale dere om hvem han burde valgt og hvordan Marie er kontra Kathrine ? Kjenner dere Max, jentene, personlighetene & alles følelser ? Var dere der og opplevde det ? Nei, dette har vi sett (i klippet versjon), på TV. Dere sitter igjen med et inntrykk, ja, men noe mer enn det har dere heller ikke å uttale dere etter. Ja, forlovelsen er brutt, det gikk den veien høna sparker, men ingen kan vite om det hadde fungert bedre med noen av de andre heller. Det var en grunn til at Max valgte jenta han gjorde, og da kan man ikke si at han valgte feil, for han valgte det som føltes rett for han der og da. Hva annet skal man gjøre etter fem uker (?)
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #30 Skrevet 11. november 2003 Du også! Skulle du ønske det var deg? Den kommentaren er jeg tar jeg for et humoristisk innslag.... Jeg er ikke bitter, jeg smiler litt av hele tråden jeg ser du... har du noen argumenter jeg kan slå ihjel, så kom med dem heller du... 8)
tuji Skrevet 11. november 2003 #31 Skrevet 11. november 2003 Jeg sa det bare på tull, altså. Jeg ler av hele opplegget, jeg. Slik:
punkyB Skrevet 11. november 2003 #32 Skrevet 11. november 2003 Hva annet skal man gjøre etter fem uker (?) Det er vel hele cluet - er helt umulig etter så kort tid å være sikker på at man gjør et riktig valg. I RL så ville man jo tatt person etter person og sett om et forhold funker og brukt uker og mnd'er - i ungkaren skal man velge blant 20 på 5 uker.
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #33 Skrevet 11. november 2003 :o Utrolig mange sterke meninger her who cares....
Gjest Indianlady Skrevet 11. november 2003 #34 Skrevet 11. november 2003 I Her og Nå svarer Marie at hun var mer intressert å bli kjendis og kan bli modell. Hun var nok litt forelsket i Max men det var for lang avstand mellom dem sa hun.Hun synes at han bestemte alt når det gjalt bryllup synes det var for tidlig å gifte seg 1 år etterpå og hun ville vente minst i 2år sa hun.¨Da meldte hun seg på bare for kjendis status mener nå jeg. Hvor mye en skal tro på Her og Nå kan jo diskuteres i det vide og det brede. Hva mener dere ?
Tusenfryd Skrevet 11. november 2003 #35 Skrevet 11. november 2003 Bitter? Neidu - heldigvis har jeg sluppet å bli det. De typene som har tent på typer som Marie, har jeg heldigvis aldri hatt noe lyst på - så takk for det. Menneskene som sådan kjenner jeg selvsagt ikke bedre enn noen andre. Men å fri etter fem uker og bryte en forlovelse etter ytterligere to uker - vel - der ligger det nok noe fordømming fra min side ja. Lurer på om han trodde han MÅTTE fri... hadde dte vært en venn av meg hadde jeg nok bedt han vente ja. Også har jeg bare sett to programmer av dette sirkuset. Det første og dette siste. Jammen meg ikke rart jeg har peiling...
Papaya Skrevet 11. november 2003 #36 Skrevet 11. november 2003 Hva er det dere har så imot Marie..bare fordi hun er blond og pen så er hun liksom automatisk dum i hode og dårlig menneske?, man skal ikke dømmes folk etter utseende men det gjør tydeligvis noen av dere her.Jeg synes ikke at han har valgt feil,han må jo følger hjerte sitt og velger den han liker best selvfølgelig. (selv om det ble slutt et par uke etterpå da )
Madison Skrevet 11. november 2003 #37 Skrevet 11. november 2003 Syns Marie er utrolig flott jeg :D Hva gjorde at hun virket dum?? :o At hun bryr seg om hvordan hun ser ut? Og at man gjør seg ekstra flid når man er på tv syns ikke jeg er rart. Fordi det handler om å gi gode inntrykk. Og selvfølgelig er utseendet viktig da. Sååå utrolig oppsminka var hun da ikke. Stlilige klær. Og solbrun hud. Elegant dame kaller jeg det. Ja jenter må tåle at andre jenter er penere enn seg selv. (dette må kallers ild hæ)
Papaya Skrevet 11. november 2003 #38 Skrevet 11. november 2003 Syns Marie er utrolig flott jeg :D Hva gjorde at hun virket dum?? :o At hun bryr seg om hvordan hun ser ut? Og at man gjør seg ekstra flid når man er på tv syns ikke jeg er rart. Fordi det handler om å gi gode inntrykk. Og selvfølgelig er utseendet viktig da. Sååå utrolig oppsminka var hun da ikke. Stlilige klær. Og solbrun hud. Elegant dame kaller jeg det. Ja jenter må tåle at andre jenter er penere enn seg selv. (dette må kallers ild hæ) :enig_animasjon:
Gjest Malena Skrevet 11. november 2003 #39 Skrevet 11. november 2003 Det jeg stusset litt over var at han en time før frieriet fremdeles ikke hadde bestemt seg for hvem av de to han skulle velge ... ... Akkurat det tyder vel mest på at han faktisk ikke var skikkelig forelsket i noen av de to jentene ... Hele "settingen" i den norske "Ungkaren" blir feil - det hele spilles inn rundt en ramme som ikke passer til hverken ungkarene eller damene forøvrig. I USA så passet det inn med champagne, flotte båter, biler, fly og restauranter. Der var det ungkarer som kom fra søkkrike familier - det blir liksom litt feil å sette en "Ola Dunk" rett inn i slike omgivelser.
Gjest Anonymous Skrevet 12. november 2003 #40 Skrevet 12. november 2003 Jeg også vil mene! Syns Max virket litt kunstig sammen med Marie jeg. Masse flåsete komplimenter og helt fjern. Æ vil bare nuss og nuss og nuss og nuss...... Han virket mer naturlig sammen med Katrine........tror jeg. Marie er jo nydelig, men har hun ikke bleket tennene to hakk for mye? Ikke rart Max ble blendet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå