Salamandra Skrevet 10. november 2003 #1 Skrevet 10. november 2003 Har nettopp sett på finalen i ungkaren; åssen er det mulig å velge så feil? Hva skal han med hu dødskjedelige plastikk-Marie når han har det så fint sammen med søte, intelligente Cathrine? Har ikke ni-fulgt med.. (bare sånn litt :oops: ) men Max virker jo som en fin fyr når han er sammen med Cathrine, sammen med Marie er han bare flåsete og dum.. Så på teaseren for TvN nyhetene at det var slutt mellom Marie og Max allerede og at forlovelsen er brutt. (Told you so... ) Får håpe han har kommet til fornuft og blitt sammen med Cathrine, da..
Kipa Skrevet 10. november 2003 #2 Skrevet 10. november 2003 JA! Han valgte feil...JEG ER SÅÅÅ SKUFFA, BLE IKKE RØRT AV FRIERIET ENGANG...
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #3 Skrevet 10. november 2003 Gjett om jeg skal se nyhetene da!! Heheheh!!!
Malou Skrevet 10. november 2003 #4 Skrevet 10. november 2003 Nå har jeg ikke hatt muligheten til å se på Ungkaren, men for meg virker det ikke som noen bombe at en mann som melder seg til et TV program der han er omkranset av damer velger dum svensk blondine istedet for søt og intelligent norsk blondine. At forholdet ikke holder er vel en naturlig følge både av dette og at de har blitt kjent under totalt unaturlige forhold i et TV program. Jennifer
kimmi Skrevet 10. november 2003 #5 Skrevet 10. november 2003 tenk å velge den svenske tuppa der??? forstår ikke hva han tenkte. jeg ble (litt dumt det også da...) faktisk litt skuffa jeg! han ble vel blendet av hennes blekede smil....
¤Tiili¤ Skrevet 10. november 2003 #7 Skrevet 10. november 2003 Han valgte tess som forventet. Amerikanske unkaren er myyyyyyyyye bedre. Det var så utrolig teit idag, gidder ikke se neste utgave om det kommer. Og at det vart slutt mellom dem, ja, det kom som forventet.
-Fisken- Skrevet 10. november 2003 #8 Skrevet 10. november 2003 Bra han svensken valgte Tess i alle fall. Hun var virkelig søt.
Isiselin Skrevet 10. november 2003 #9 Skrevet 10. november 2003 Ja, da fikk Cathrine rett da... "Hans tap..." Skjønner ikke at han valgte plastikkdokka jeg heller! Usj!
MarianneE Skrevet 11. november 2003 #10 Skrevet 11. november 2003 Nå har jeg ikke hatt muligheten til å se på Ungkaren, men for meg virker det ikke som noen bombe at en mann som melder seg til et TV program der han er omkranset av damer velger dum svensk blondine istedet for søt og intelligent norsk blondine. At forholdet ikke holder er vel en naturlig følge både av dette og at de har blitt kjent under totalt unaturlige forhold i et TV program. Jennifer
tuji Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 Kathrine er vel ikke den skarpeste kniven i skuffen heller, så det er egentlig ett fett.
Gjest Emera Skrevet 11. november 2003 #12 Skrevet 11. november 2003 Disse menneskene ble framstilt akkurat som producerne ville vi skulle se dem! De har helt sikkert mye mer ved seg enn det vi fikk se. Men uansett, han valgte feil. Det syns jeg også!
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #13 Skrevet 11. november 2003 Ja, da fikk Cathrine rett da... "Hans tap..." Skjønner ikke at han valgte plastikkdokka jeg heller! Usj! Fordi det var hans valg?
Tusenfryd Skrevet 11. november 2003 #14 Skrevet 11. november 2003 Et godt eksempel på konsekvensene når menn følger kuken.
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #15 Skrevet 11. november 2003 Et godt eksempel på konsekvensene når menn følger kuken. :o var det det han gjorde :o
Arketypen Skrevet 11. november 2003 #16 Skrevet 11. november 2003 Kan dere hjelpe meg også neste gang jeg finner meg noen? Fordi dere vet bedre og kjenner andres følelser bedre enn dem selv mener jeg...
kimmi Skrevet 11. november 2003 #17 Skrevet 11. november 2003 Kan dere hjelpe meg også neste gang jeg finner meg noen? Fordi dere vet bedre og kjenner andres følelser bedre enn dem selv mener jeg... bare si ifra!!
April Skrevet 11. november 2003 #18 Skrevet 11. november 2003 Han valgte tess som forventet. Amerikanske unkaren er myyyyyyyyye bedre. Det var så utrolig teit idag' date=' gidder ikke se neste utgave om det kommer. Og at det vart slutt mellom dem, ja, det kom som forventet. [/quote'] :enig_animasjon:
Cawarra Skrevet 11. november 2003 #19 Skrevet 11. november 2003 Kan dere hjelpe meg også neste gang jeg finner meg noen? Fordi dere vet bedre og kjenner andres følelser bedre enn dem selv mener jeg...
Gjest Lady-M Skrevet 11. november 2003 #20 Skrevet 11. november 2003 Kan dere hjelpe meg også neste gang jeg finner meg noen? Fordi dere vet bedre og kjenner andres følelser bedre enn dem selv mener jeg... Ja, ikke sant! Han følte mer for Marie enn han gjorde for Katrine, så da valgte han selvfølgelig Marie! Om han gjorde det pga av utseende eller noe annet er jo ett fett. Veldig typisk av jenter å "rakke ned" på andre jenter som er vakre. Men at han fridde var helt talentløst! Hun kunne jo ikke si nei på tv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå