Gå til innhold

Er vi venner eller noe mer?

Gjest Kvinne23

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne23

Hallo hallo :)

Jeg har møtt "Per" tre ganger. To av gangene var det bare oss to, gikk en tur, tok en øl osv. Han er hyggelig nok. Dessuten, når jeg flytta til Tronheim hadde jeg ingen venner her, så helt ok å fylle på litt. Men mer en omtrent en gang i uka orker jeg ikke se ham.

Det jeg er usikker på er om dette er "dates"? Den første gangen ba han meg ut på et utested med noen venner. Hun ene spurte meg: "Så du har fått med "Per" på date?". Spøkefult og alvorlig på samme stund. Jeg lo litt. Men det lurer jeg på: tror dere han er interessert i meg som mer enn en venn? Han har ikke tatt på meg eller gitt meg komplementer, men han ser alltid på meg og gjerne dypt inn i øynene, blunker gjerne en gang i blant. Han er av den stille, litt usikkre typen, så jeg vet ikke helt hvor jeg har ham. De to første gangene snakket han mye om venners kjærester og at han ikke hadde noen osv (muligens hinting om at han er ledig?). Men at han gjerne ville ha. Når han snakker om seg selv er det litt som han reklamerer. Han er ikke skrytete, men han greier alltid å sette seg selv i et godt lys.

Jeg er ikke interessert i ham. Tenker at jeg tolker oppførselen hans som vennelig. Eller burde jeg si i fra at jeg ikke er interessert? Eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville sett det litt an jeg! Personlig tror jeg nok han er litt interessert, men kan fort bli kleint om du skal "avverge" noe mer og han ikke har hatt det i tankene. Du kan jo nevne/hinte om at du synes det er kjekt å ha en kompis (med vekt på kompis) som ham så tar han kanskje hintet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente23

Takk!

Jeg tar det rolig som du sier. Dessuten skal jeg etter eksamen dra tilbake til Vestlandet og da er det naturlig at hvis han er interssert i noe mer kan han si det og jeg si nei. Og hvis ikke så er det ikke noe mer :) Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...