Gå til innhold

seksualitet

Fremhevede innlegg

Gjest womenwomen
Skrevet

Vel..g-punktet sitter jo som kjent inni vagina. For min del,så treffer mannen g-punktet ,veldig bra, i denne stillingen. Som sakt over her , så kan klitoris stimuleres av han eller meg også ;)

Men selvfølgelig , vi er alle forskjellige,og liker ulike stillinger ;)

Jeg syns g punktet blir best stimulert i misjonærstilling eller sittende oppå . G punktet ligger jo på øvre skjedevegg , alltså opp der hvor navelen befinner seg . Samme side som også klitoris befinner seg . Så syns det høres litt rart ut at dere syns g punktet blir best stimulert i doggi da ? Når begge følsomme punkter faktisk sitter på framsiden og ikke på baksiden .Syns det blir mindre stimulering av både klitoris og g-punktet i doggi stilling .Hos noen damer kan klitoris sitte litt langt opp , hos andre sitter den lengre ned og nærmere skjedeåpningen. Dermed så stimuleres klitoris bra hos enkelte når mannen penetrerer og ligger oppå i misjonærstilling , mens andre må hjelpe til selv om de ikke føler nok stimulering .Og klart , i slike tilfeller er klitoris lettere tilgjengelig i doggi , for de som trenger å hjelpe til selv i tillegg . Men hvilken stillinger man liker , har nok mye med ren vane å gjøre .

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker det jeg også :rodmer: Bortsett fra at jeg ikke kommer, men deilig er det.

Men jeg forstår om kona ikke vil. Føles det ikke rett, så skal man ikke gjøre det heller.

En annen stilling som er deilig og et alternativ, er å ligge i skje, bare noe vendt ned mot madrassen.

Eller at hun ligger på magen med feks høyre ben bøyd utover, og du halvveis over.

Det var ikke lett å forklare. :fnise:

Eller at hun ligger helt på magen og du kommer bakfra den veien. Ikke like dyrisk, men deilig- roligere. Som kan gi henne smaken, og til slutt ønsker å heve baken litt :)

Gjest Hannee
Skrevet

Hei!

Jeg digger doggie! Liker at han har kontroll over meg, og føler at da bare må han ha meg, og skikkelig hardt og! Men jeg får vaginale orgasmer, og det har nok litt å si.

Men jeg må helst ha en annen stilling først, slik at jeg er oppvarma og skikkelig våt.

Mvh. Hanne.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva mener du med at det er noer ærlig over det forde det er kun en ting det da dreier seg om ? Hva da ?

Ingen av mine veninner liker doggi stilling . Liker den ikke selv heller .

Mennesker er neppe skapt for å knulle i doggistilling . Ettersom klitoris faktisk sitter på framsiden og ikke baksiden .Og misjonærstillingen faktisk er den mest brukte stillingen over hele verden . t.o.m aper kan bruke misjonærstillingen . Har jeg lest .

Neida. Det er en grunn for å kalle det misjonæren- nemlig at det var noe kristelige misjonærer holdt på med, nettopp for å fjerne det dyriske i sex. Sex var jo syndig og ikke noe man skulle nyte uhemmet.Inn-ut, befrukt, stopp. Det er misjonæren i et nøtteskall.

Klitoris kan man faktisk fint nå også når man tar damen bakfra, siden man kan føre armen sin fram og plassere hånden sin der det behøves.(Med mindre hun er sterkt overvektig...)

Gjest Gjest
Skrevet

Mennesker er neppe skapt for å knulle i doggistilling . Ettersom klitoris faktisk sitter på framsiden og ikke baksiden .

Det er faktisk mye lettere å stimulere klitoris med hånden når man tar damen bakfra, enn når man går for misjonærstilling.Misjonæren er nemlig basert på at man setter hendene i madrassen...Altså får man mindre kontroll med bevegelsene og liten sjans til å stimulere hennes klitoris uten med bekkenbeinet(som ikke er like lett å få til målrettet).

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Orangutang og bonibo apene alltid bruker misjonær.

Orangutangene skal jo faktisk holde seg fast til greinene i trær samtidig, så da detter de framover og i bakken om de brukte doggie...

Det betyr ikke at mennesker skal gjøre som orangutanger og holde i sengestolpen med en arm og rundt partneren med den andre, mens han pumper inn og ut i misjonæren...Vi står faktisk litt friere, sånn sett :fnise:

Gjest torgeir
Skrevet

Helt klart en av mine favoritter, føler meg litt snytt hvis jeg har hatt sex og ikke har vært innom doggy.

...

Jeg ELSKER doggy, og som en sa over her, jeg blir skuffet om vi ikke er innom doggy i løpet av runden,.

Nå snakker jeg ikke om å gå innom littegrann doggie som en liten del av repertoaret, hvor etter et par minutter bakfra går videre til neste, og vektleggingen er sannsynligvis på ulike misjonærvarianter. Det jeg snakker om er heller at jeg virkelig får tatt henne bakfra, nyte det til sitt fulle og ta meg til rette så lenge jeg orker.

Til sammenligning, jeg får personlig lite eller ingenting igjen for kona på toppen, men jeg vet at hun liker det og derfor lar jeg henne utfolde seg og nyte det til sitt fulle og ta seg til rette så lenge hun orker.

Så hvis noen kvinner ikke liker det, kan de ikke på samme måte bare la ham utfolde seg og gjøre sitt og ta seg til rette dersom han virkelig liker det?

Eller er det noe mer underliggende og usagt her angående doggie og kvinner?

Skrevet

Nå snakker jeg ikke om å gå innom littegrann doggie som en liten del av repertoaret, hvor etter et par minutter bakfra går videre til neste, og vektleggingen er sannsynligvis på ulike misjonærvarianter. Det jeg snakker om er heller at jeg virkelig får tatt henne bakfra, nyte det til sitt fulle og ta meg til rette så lenge jeg orker.

Til sammenligning, jeg får personlig lite eller ingenting igjen for kona på toppen, men jeg vet at hun liker det og derfor lar jeg henne utfolde seg og nyte det til sitt fulle og ta seg til rette så lenge hun orker.

Så hvis noen kvinner ikke liker det, kan de ikke på samme måte bare la ham utfolde seg og gjøre sitt og ta seg til rette dersom han virkelig liker det?

Eller er det noe mer underliggende og usagt her angående doggie og kvinner?

Så dere er innom doggy i blant, du synes bare ikke det er nok?

En ting er at du ikke få noe igjen for at kona di sitter på toppen (høres rart ut for meg, jeg gjør det mest fordi kjæresten min liker det), men at du gjør det for henne likevel - men nå snakker du om at dere bare skal ha sex bakfra, på dine premisser? Det kan jeg kanskje forstår at hun er skeptisk til. Kanskje du er for hardhendt, kanskje hun rett og slett får vondt av det? Kanskje hun er redd for at du skal sette hennes nytelse til side og at hun dermed på lang sikt vil få mindre ut av sexen dere har sammen?

Jeg vet ikke, jeg er ikke henne, men kan det være noe i det?

• Liker 1
Gjest torgeir
Skrevet

Så dere er innom doggy i blant, du synes bare ikke det er nok?

En ting er at du ikke få noe igjen for at kona di sitter på toppen (høres rart ut for meg, jeg gjør det mest fordi kjæresten min liker det), men at du gjør det for henne likevel - men nå snakker du om at dere bare skal ha sex bakfra, på dine premisser? Det kan jeg kanskje forstår at hun er skeptisk til. Kanskje du er for hardhendt, kanskje hun rett og slett får vondt av det? Kanskje hun er redd for at du skal sette hennes nytelse til side og at hun dermed på lang sikt vil få mindre ut av sexen dere har sammen?

Jeg vet ikke, jeg er ikke henne, men kan det være noe i det?

Ja, jeg tror det er noe underliggende her som ligger og ulmer og som ikke er avdekket. Ja, doggie betyr sex bare bakfra, ikke forfra. Vet ikke om det ligger i doggie sin natur at det er en mannegreie, det skjer mest på hans premisser, under hans kontroll. Som vi ser fra innleggene over så er det nettopp derfor mange kvinner liker det. Sikkert også derfor like mange kvinner ikke liker det. Tror ikke hun får fysisk vondt, men at det er mer en mental blokkering. Som jo kan bety rett og slett at hun bare ikke vil, og ikke ønsker å analysere det for mye. Greit nok. Men jeg bare lurer.

Skrevet

Som vi ser fra innleggene over så er det nettopp derfor mange kvinner liker det. Sikkert også derfor like mange kvinner ikke liker det.

Det er jo absolutt ikke utelukkende på grunn av "dominansen" kvinner liker den stillingen, det er jo også mye fordi det fysisk sett er en god stilling. Den kan jo også trigge vaginale orgasmer hos noen. Det som kan hende er at enkelte får vondt på grunn av anatomiske forhold, størrelser eller lignende og da bør man ikke være for hard med de.

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

Ja, jeg tror det er noe underliggende her som ligger og ulmer og som ikke er avdekket. Ja, doggie betyr sex bare bakfra, ikke forfra. Vet ikke om det ligger i doggie sin natur at det er en mannegreie, det skjer mest på hans premisser, under hans kontroll. Som vi ser fra innleggene over så er det nettopp derfor mange kvinner liker det. Sikkert også derfor like mange kvinner ikke liker det. Tror ikke hun får fysisk vondt, men at det er mer en mental blokkering. Som jo kan bety rett og slett at hun bare ikke vil, og ikke ønsker å analysere det for mye. Greit nok. Men jeg bare lurer.

Et forslag til deg er å gi kona kontrollen. I parforholdet mitt er vi opptatt av at jeg skal bidra mer enn å bare ligge der, så i doggy hender det at han står på knærne bak meg helt stille, mens jeg går fram og tilbake. Det er kjempe gøy, og ikke minst kjempe godt! Skjønner jo at du bare vil nyte kona di, og ta kontroll og kjøre på, noe som er fantastisk. Men hvis problemet handler om kontroll, så få henne til å gjøre bevegelsen.

Skrevet

Det er den beste stillingen! :D Liker den best stående på f.eks kjøkkenbenken hvis jeg står og lager mat, surprise moment :)

Gjest swine-pelz
Skrevet

Det er den beste stillingen! :D Liker den best stående på f.eks kjøkkenbenken hvis jeg står og lager mat, surprise moment :)

Hæ? uten at du er forberedt og 'oppvarmet'? at han bare overrasker deg og putter den inn og peiser på? er det ikke litt sandpapirfølelse og ubehag?

Skrevet

Elsker den stillingen.

Typen min sa her en dag at jeg hadde en såkalt "bakovermus", som gjør det veldig godt både for meg og for han i den stillingen. Han sa noen jenter har forovermus og noen bakorvermus, dette regulerer hvilken stilling vi liker best.

Aldri hørt om bakover og forovermus før jeg...

Er jeg treg eller?

Hva sier dere?

(Jeg forsto det slik at det handler om hvordan livmorhalsen og livmoren er plassert...)

Skrevet

Hæ? uten at du er forberedt og 'oppvarmet'? at han bare overrasker deg og putter den inn og peiser på? er det ikke litt sandpapirfølelse og ubehag?

Jepp :) Og den glir veldig lett inn, det er umiddelbar tenning her iallfall, at han bare tar seg til rette mens jeg gjør dameting på kjøkkenet! UGH UGH :lur:

Skrevet

Dersom du har for lang pikk og/eller hun har bakovervendt livmor kan du fort bånne, og da gjør det jævlig vondt. Det fordrer i så fall at du kan begrense deg litt i stillingen, men dersom det er den "ute av kontroll"-greia du er etter hjelper kanskje ikke det så mye. Det mest nærliggende er jo selvsagt at du spør henne, og finner ut hva hun har i mot det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...