Gå til innhold

seksualitet

Fremhevede innlegg

Gjest torgeir
Skrevet

Jeg elsker doggiestyle, men kona er ikke interessert.

Kan huske at de andre kjærestene jeg har hatt (for mange år siden) generelt ikke var interessert i samleie bakfra. Jeg forstår at det ikke er noe særlig klitoris stimulering, og derfor kanskje uinteressant for kvinner. Jeg for min del synes det er den beste stillingen, fordi det føles dyrisk, jeg har full kontroll, det er noe veldig ærlig over det fordi det er kun en ting det da dreier seg om.

For øvrig kan jeg ærlig si at vi har ekstremt bra seksliv. Det er kanskje bare grådighet å ville ha mer av det man ikke kan få så mye av.

Er det vanlig at dere kvinner ikke liker doggie? Føles det 'ekkelt'? Er det for lite stimulerende? Er det for rått, for seksuelt, for lite romantisk?

Kan tenke meg at dette er veldig individuelt, og at det ikke er noe man finner ut av før etter at man er dypt inne i et forhold. Det er nok ikke det første man spør om på date, "Liker du doggie?" hahaha det hadde tatt seg ut hahaha

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange kvinner som anser doggie som den beste stillingen. :)

• Liker 1
Skrevet

En av mine favorittstillinger!

Stimulerende som bare det for meg , den stillingen jeg kommer fortest av ;)

Skrevet

Jeg for min del synes det er den beste stillingen, fordi det føles dyrisk, jeg har full kontroll, det er noe veldig ærlig over det fordi det er kun en ting det da dreier seg om.

I love it! :rodmer: Nettopp av de grunnene du nevner, bare at det blir motsatt for meg. Mannen har full kontroll, mens jeg har begrenset/ingen kontroll. Det er noe ærlig og åpent over det fordi man er i en veldig "sårbar" posisjon og det er ikke så mye som blir overlatt til fantasien i den stillingen. Jess, det er noe dyrisk over det og det er bare så ufattelig opphissende! :sengekos:

• Liker 1
Gjest womenwomen
Skrevet

Jeg elsker doggiestyle, men kona er ikke interessert.

Kan huske at de andre kjærestene jeg har hatt (for mange år siden) generelt ikke var interessert i samleie bakfra. Jeg forstår at det ikke er noe særlig klitoris stimulering, og derfor kanskje uinteressant for kvinner. Jeg for min del synes det er den beste stillingen, fordi det føles dyrisk, jeg har full kontroll, det er noe veldig ærlig over det fordi det er kun en ting det da dreier seg om.

For øvrig kan jeg ærlig si at vi har ekstremt bra seksliv. Det er kanskje bare grådighet å ville ha mer av det man ikke kan få så mye av.

Er det vanlig at dere kvinner ikke liker doggie? Føles det 'ekkelt'? Er det for lite stimulerende? Er det for rått, for seksuelt, for lite romantisk?

Kan tenke meg at dette er veldig individuelt, og at det ikke er noe man finner ut av før etter at man er dypt inne i et forhold. Det er nok ikke det første man spør om på date, "Liker du doggie?" hahaha det hadde tatt seg ut hahaha

Hva mener du med at det er noer ærlig over det forde det er kun en ting det da dreier seg om ? Hva da ?

Ingen av mine veninner liker doggi stilling . Liker den ikke selv heller .

Mennesker er neppe skapt for å knulle i doggistilling . Ettersom klitoris faktisk sitter på framsiden og ikke baksiden .Og misjonærstillingen faktisk er den mest brukte stillingen over hele verden . t.o.m aper kan bruke misjonærstillingen . Har jeg lest .

Gjest gjest
Skrevet

Tror jeg har lest at bakfra er en av favorittstillingene til kvinner, (husker ikke hvilken undersøkelse)

Det er en av mine favoritter, klitoris blir lett stimulert, enten av han eller meg selv.

Kan ikke si at jeg har vært "dypt inne i et forhold" før det har blitt foreslått, enten av partner eller meg.

Skrevet

Enklere å stimulere klitoris på en ekstra god måte når man blir tatt bakfra enn når man har mannen liggende oppå seg.

Jeg er glad i doggy, og det kommer gjerne fram ved første knull.

Gjest Raindrops
Skrevet

Helt klart en av mine favoritter, føler meg litt snytt hvis jeg har hatt sex og ikke har vært innom doggy.

Skrevet

Hva mener du med at det er noer ærlig over det forde det er kun en ting det da dreier seg om ? Hva da ?

Mennesker er neppe skapt for å knulle i doggistilling . Ettersom klitoris faktisk sitter på framsiden og ikke baksiden .Og misjonærstillingen faktisk er den mest brukte stillingen over hele verden . t.o.m aper kan bruke misjonærstillingen . Har jeg lest .

Vel..g-punktet sitter jo som kjent inni vagina. For min del,så treffer mannen g-punktet ,veldig bra, i denne stillingen. Som sakt over her , så kan klitoris stimuleres av han eller meg også ;)

Men selvfølgelig , vi er alle forskjellige,og liker ulike stillinger ;)

Gjest torgeir
Skrevet

Det virker "ærlig" fordi det er bare sex og ingenting annet det dreier seg om i doggie stilling. Når man ligger ansikt til ansikt tett på så er det mange andre ting det også dreier seg om, utenom samleie. F.eks. man kan til og med skippe samleie helt fordi det er denne nærheten og romantikken som kan komme i fokus, se hverandre dypt inn i øynene og fantasere om denne personen, og samleie er bare en av mange ting som foregår. Det kan man jo såklart med doggie også, men likevel kanskje i mindre grad.

Men jeg skjønner godt at mange mennesker bruker misjonærstillingen. Herav navnet doggie for hundestilling på engelsk. Har også sett animal planet hvor bl.a. Orangutang og bonibo apene alltid bruker misjonær. Likevel godt å vite at mange kvinner liker bakfra, at det ikke er noe spesielt "mannete" eller sjåvinistisk med denne stillingen.

Gjest Gjest
Skrevet

synes det fort kan bli litt vondt jeg. er det unormalt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke til å stå ordentlig i denne stillingen jeg. Hvordan skal man egentlig stå? Jeg tro knærne mine er for langt frem eller noe...Så det ender med at kjæresten bare ber meg legge meg på magen isteden, og heller løfte rumpa, men da kan man bli så sliten i ryggen etter hvert :\

jente

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg får ikke til å stå ordentlig i denne stillingen jeg. Hvordan skal man egentlig stå? Jeg tro knærne mine er for langt frem eller noe...Så det ender med at kjæresten bare ber meg legge meg på magen isteden, og heller løfte rumpa, men da kan man bli så sliten i ryggen etter hvert :\

jente

Knærne på senga, rumpa i været og hodet på madrassen pleier å funke her i gården.

Skrevet

Teoretisk sett stor favoritt for meg.

Men, dessverre har jeg en ekstremt sensitiv livmortapp/slimhinner som gjør at jeg får store smerter om man kommer borti hardt.

Og det er jo innmari synd med tanke på at jeg jo liker den kombinasjonen meget bra... :/

Så det gjøres fortsatt, men må gjøres forsiktig.

Har venninner som ikke liker det, og de forklarer det med manglende kontroll/litt "nedverdigende"(det er feil ord...men du skjønner.....) ved stillingen. De forklarer det ikke ved manglende følelse.

Samtidig er det flere av disse som gjør mye annet som er regnet som "nedverdigende" hos noen(eksempelvis gi blowjob til en ONS - i stillinger hvor man "mister kontroll" etc/svelging/deepthroat), så jeg tror bare de får aversjon for å ikke kunne styre alt selv.

Jeg har aldri følt meg mindreverdig/overkjørt i mitt vanlige liv, og føler aldri at andre kan ta fra meg kontrollen - så kanskje derfor har jeg null problemer med å bli tatt (hardt) bakfra.

Skrevet

synes det fort kan bli litt vondt jeg. er det unormalt?

Kan gjøre vondt om han er såpass stor at han treffer bunn... Mange syns det gjør vondt. Kanskje du kan be partner la vær å støte så dypt?

Jeg ELSKER doggy, og som en sa over her, jeg blir skuffet om vi ikke er innom doggy i løpet av runden, eller at han tar meg mens jeg ligger strak ut på magen med beina samlet... Treffer g-punktet utrolig bra da :lur:

Om vi tar det i doggy ligger jeg litt på siden med overkroppen med vekten på høyre skulder, ser på elskeren og bruker venstre hånd på klitoris :jepp: DEILIG! omtrent eneste stillingen jeg kommer i...

Skrevet

jente

Hvis du tenker på stående bakfra kan det være en utfordring om det er stor høydeforskjell mellom dere... Prøv en krakk eller stå på alle fire på sengekanten eller sofaen om han absolutt vil stå under akten :fnise:

Her holder det at jeg står på tå, bøyer meg godt frem, med rumpen i været og at han bøyer knærene litt. Det er nesten 25 cm høydeforskjell mellom oss :lur:

Skrevet (endret)

Liker den veldig godt, men det kan bli litt vondt om det går for heftig for seg. Noen dager i syklusen kan jeg rett og slett i ha det, fordi det blir for følsomt. G-punktet blir visstnok stimulert av doggy.

Husk at klitoris ikke bare er "knappen" foran, men at den faktisk har vinger som brer seg om skjedeåpningen, forresten!

Endret av chikako
Gjest HunterLady
Skrevet

Merkelig. Jeg synes alle jenter/kvinner svarer at doggie er deres favorittstilling.

Jeg derimot, forstår din kjære utmerket godt. Doggie er på sisteplassen min over gode sexstillinger, eller ikke på lista i det hele tatt. Bortsett fra liggende doggie. Den er ok.

Skrevet

Tuller du? Jeg elsker å bli tatt bakfra. It's my fav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...