Gjest Indianlady Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Hei Jeg lurer på hva dere mener om dette,jeg har lyst til å ta meg utdannelse ved BI i Oslo.Det er fare for at vi mister jobbn da kommunen skal spare.Jeg kunne godt gått over på uføretrygd men har ikke lyst,jeg vil føle at jeg snekkrer min egen kiste.Da vil jeg heller på meg utdannelse og et nytt yrke å gå til.Jeg har merog gi så jeg er ikke kisteferdig enda,selv om jeg nermer meg de 50 år. Hva tror dere om dette å satse så seint i livet på noe nytt? Har jeg håp om å få noe nytt ? hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Aldri forsent å lære noe nytt Men problemet kan komme når du skal ut på arbeidsmarkede. Vil tro at enkelte bedrifter heller velger en yngre person til arbeidet som de kanskje kan ha lengre, men hva vet vel jeg Ville gått for det uansett, det som kan hende er jo at du får deg en ny utdannelse og en bra jobb etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. november 2003 #3 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har så utrolig respekt for de som tar fatt på studier i voksen alder (hva nå enn det er ). Jeg håper jeg setter meg på lesesalen igjen når jeg er femti år :D Go for it :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Femina Skrevet 13. november 2003 #4 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg håper jeg har samme stå-på-humør og iver når jeg nærmer meg de femti. Jeg synes absolutt du bør satse på skole, Indianlady. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 13. november 2003 #5 Del Skrevet 13. november 2003 Kjempegod idé, go for it! :D Enig med Embla s, Det står respekt av voksne som velger å ta en ny utdannelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 13. november 2003 #6 Del Skrevet 13. november 2003 Kjenner flere over 40 som har tatt diverse kurs ved BI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 13. november 2003 #7 Del Skrevet 13. november 2003 Det er faktisk en del arbeidsgivere som ønsker seg arbeidstakere over 50 år. For eksempel har dette firmaet har spesialisert seg på å formidle jobber til personer over 50 år, og bedriften går så det griner. Det er alltids håp selv om man har passert halvveis til hundre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #8 Del Skrevet 16. november 2003 Jepp. Mange som tar utdannelse pä BI i moden alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå