Gå til innhold

Trenger hjelp fra utlendinger, har bryllup og er ikke jomfru

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvordan jeg kan lure mannen når jeg har bryllup om at jeg er jomfru? Jeg kan ikke ta operasjon og kan heller ikke si at folk ikke blør første gang. Jeg vil bare ha kommentarer fra de som har prøvd noe eller kan det, har dere det så vennligst gi meg hjelp ved å skriv fullstendig om hvordan jeg kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja på en måte, jeg er nødt til å få ham til å tro at jeg er jomfru det er ganske viktig og jeg har lite tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra operasjon er det ingenting du kan gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Jeg blødde ikke første gang. Hinna kan sprekke om du driver med forskjellig fysisk aktivitet, som f.eks ridning, og tampongbruk kan også gjøre sitt for at hinna sprekker eller utvider seg. Hinna er forskjellig i styrke, så noen blør ikke i det hele tatt:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ts, er du den samme som startet en tråd om dette for en stund siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal nok godt gjøres at du finner noen her på KG som er eller har vært i din situasjon. Er det ikke andre forum du vet om hvor du kan treffe andre jenter/kvinner i din situasjon?

Forum med mange andre muslimske jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsen

For det første så kan ikke han kjenne noe om du er jomfru eller ikke og noen ganger så blør man ikke første gang

tror ikke det skal være ett stort problem viss du ikke sier det til han da alså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er ny

Ok, da skal jeg prøve å finne den andre tråden om samme tema til deg. Hvor dårlig tid har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO ALLE SAMMEN!!! SLUTT å svar det helt opplagte jenta allerede veit. Ja, det er ikke alltid man blør når man har sex første gang. Men det hjelper henne ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre kan jeg ikke språket familien min snakker, jeg er født i norge og kan ikke prate mer enn engelsk og norsk. Jeg kan ganske lite utlansk språk og det er ikke nok til å forstå kommentarene og svarene jeg vil få. Beklager for at jeg skriver her men jeg treng virkelig mye hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLO ALLE SAMMEN!!! SLUTT å svar det helt opplagte jenta allerede veit. Ja, det er ikke alltid man blør når man har sex første gang. Men det hjelper henne ikke.

Nei, fordi i enkelte kulturer så blør ALLE første gang de har sex, altså at det SKAL komme blod, det er ingen annen option! Kommer det ikke blod er ikke dama ren, du kan ikke forklare noe annet til de folkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bamsen

Jeg håper ikke dette ekteskapet er tvang, det er virkelig sykt at folk fortsatt driver med arrangert (Tvang) ekteskap

er selv muslim og blir så skuffet når jg hører at det fortsatt skjer?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker jo ikke helt problemstillingen her i det hele tatt, syns det er forferdelig at du føler du må "fake" jomfru på bryllupsnatten? :/ Men jeg skjønner jo omstendighetene...... :/

1. Jeg blødde heller ikke første gang, aldri senere heller. Så det er egentlig ikke noe han kan avsløre deg på, men heller øke en eventuell mistanke.

2. Når man blir tent, så blir skjeden "viere". Penetrerer han deg uten at du er kåt, vil du virke trangere, og vanskelig å komme inn i (som om du var jomfru). Uttrykker du samtidig at det er vondt og ber han ta det veldig sakte, vil det jo virke enda mer troverdig...

Uff... Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre kan jeg ikke språket familien min snakker, jeg er født i norge og kan ikke prate mer enn engelsk og norsk. Jeg kan ganske lite utlansk språk og det er ikke nok til å forstå kommentarene og svarene jeg vil få. Beklager for at jeg skriver her men jeg treng virkelig mye hjelp

Er ikke tvangsekteskap straffbart?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ts se på denne linken her: Min lenke

Jeg tror faktisk tipset som står der med teaterblod kan fungere. Om han ikke smaker på det. Tror du han gjør det? Og det går visst an å kjøpe en greie som du setter oppi. Men det står om det i linken.

Jeg VET jeg sier noe helt teit til deg nå, men husk at dersom du ikke vil gifte deg med denne mannen så kan du faktisk la være. Der er støtte og hjelp å få. Ta en kikk på denne siden også er du snill...: Min lenke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke tvangsekteskap straffbart?

Men skjønner du ikke at det er jævli mange som driter i om det er straffbart eller ikke, og det er vanskelig å bevise. Dessuten er det ikke sikkert at det er et tvangsekteskap, men et arrangert ekteskap som jenta har gått med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...