Glitterchick Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 Skjønner problemet. Personlig syns jeg alle brudekjoler om dagen ser ut som de er støpt over samme lest. ALLE har jo korsettliv og skjørt jo! Med eller uten dilldall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 11. november 2003 #22 Del Skrevet 11. november 2003 Benjamin Roberts har mange flotte og stilrene kjoler. Jeg er også fan av enkle kjoler, uten for mye dill og fjas, og fant min på Kristins. Kanskje det er den du også likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 11. november 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 11. november 2003 Takk for gode tips jenter :-) Dere er så greie! Skal sjekke alle linkene nøye, når jeg kommer hjem i kveld. Dere som har bestilt merker som ikke føres i Norge (feks Cappo. Fin kjole forresten :-)): Reiser dere til utlandet for å handle eller har dere bestilt kjolen usett? Vanskelig dette her ........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 11. november 2003 #24 Del Skrevet 11. november 2003 Dere som har bestilt merker som ikke føres i Norge (feks Cappo. Fin kjole forresten :-)): Reiser dere til utlandet for å handle eller har dere bestilt kjolen usett? Vanskelig dette her ........ Jeg fikk min sydd fra bilde, hadde med bilde til sydamen og hun klarte oppgaven med glans Jeg hadde nok reist til england eller danmark hvis det var den eneste utveien... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 11. november 2003 #25 Del Skrevet 11. november 2003 Anbefaler UNIK BRUDESALONG på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. november 2003 #26 Del Skrevet 11. november 2003 Eg skjønar svært godt kva du meinar! Eg kunne heller ikkje tenke meg svære skjørt og glitter - og endte opp med denne. Kan tenkje meg, ut frå det du skriv, at den er litt for 'romantisk' etter din smak. Det eg nok ville vurdert, viss eg ikkje hadde funne den 'typen' kjole eg hadde sjølv, er noko liknande denne. Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 11. november 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 11. november 2003 Cappo: Det høres ut som en god ide :-) Vil du si noe om hva ca.prisen ble, når du fikk sydd den spesielt? Pip: Den kjolen du linker til der har jeg faktisk kikket litt på. Synes den er ganske fin :-) Ser ut til at den er i ca. min størrelse også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 11. november 2003 #28 Del Skrevet 11. november 2003 Pip: Den kjolen du linker til der har jeg faktisk kikket litt på. Synes den er ganske fin :-) Ser ut til at den er i ca. min størrelse også.... Tøft! :D Viss du bur i Oslo-området ville eg teke kontakt for å få prøve han i alle fall! Og ja - veldig fin. Elegant, på ingen måte 'dillete', og veldig stilig skjering! *Spent på å sjå kva du kjem til å velge, og håpar me får sjå bilde! * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 12. november 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis jeg finner drømmekjolen og slipper å gifte meg i bare undertøyet skal jeg se om jeg ikke får lagt ut et bilde til dere også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 12. november 2003 #30 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis jeg finner drømmekjolen og slipper å gifte meg i bare undertøyet skal jeg se om jeg ikke får lagt ut et bilde til dere også :-) Eg tippar at viss det er stoda når du nærmar deg den store dagen, slakkar du nok litt på krava... Men du finn heilt sikkert draumekjolen før det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 12. november 2003 #31 Del Skrevet 12. november 2003 Her er linken til kjolen min, Foran http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9025 bak http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9038_2 de har også mange andre fine kjoler http://www.dzage.co.uk/ranges.php Jeg har litt krystaller på min da... Nydelig kjole du får sydd deg, cappo . Frøken Snurp: jeg har valgt denne kjolen fra Pronovias som heter Daifa (er fra 2003-kolleksjonen så du finner denne ikke på hjemmesiden deres). Pronovias har flere helt enkle kjoler (men også de "dillete") - ta deg en tur på Brudekjolen på Egeertorget så du kan ta en titt på hva de har inne og i katalogen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Snurp Skrevet 22. november 2003 Forfatter #32 Del Skrevet 22. november 2003 Ringblomst: Kjolen din er ordentlig søt, enkel og spesiell. Jeg har vist min kjære bilder av litt ulike kjoler får å danne meg et bilde av hva han liker. Den kjolen du skal ha likte han veldig godt :-) Selv synes jeg at "Danza" på http://www.andelske-svatebni-studio.cz/pronovias.asp er litt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torunn E Skrevet 22. november 2003 #33 Del Skrevet 22. november 2003 Hva med Cosmobella sine kjoler? De er veldig enkle... Her er hjemmesiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torunn E Skrevet 22. november 2003 #34 Del Skrevet 22. november 2003 Hva med Cosmobella sine kjoler? De er veldig enkle... Beklager, feil link over. Her er riktig link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MariM Skrevet 22. november 2003 #35 Del Skrevet 22. november 2003 Hvor fåt man kjøpt Cosmobella?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Torunn E Skrevet 23. november 2003 #36 Del Skrevet 23. november 2003 Hvor fåt man kjøpt Cosmobella?? Cosmobella er egentlig Demetrios, sånn at de som har Demetrios har også Cosmobella (ofte). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 23. november 2003 #37 Del Skrevet 23. november 2003 Ringblomst: Kjolen din er ordentlig søt, enkel og spesiell. Jeg har vist min kjære bilder av litt ulike kjoler får å danne meg et bilde av hva han liker. Den kjolen du skal ha likte han veldig godt :-) Selv synes jeg at "Danza" på http://www.andelske-svatebni-studio.cz/pronovias.asp er litt tøff! Takk! Enig i at Danza er flott . Husk å si i fra hva du ender opp med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå