Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Må sies at jeg har i noen av di timene latt den hvile bak forhuden.

Men nei merker innegn ting til hovenhet eller sår. På verke hode ellerbhuden rundt.

Na har jeg go plass rundt forhuden.

da jeg hadde for kort streng og valgte selv og gjøre noe med det problemet.

Isbit snipp snipp. Angrer ikke på d nå.

Siden strengen ikke drar ned hode lengre :)

Unnskyld, men når du tar en isbit og klipper snipp snipp og ikke hadde noe problem med DET, så kan du ikke komme etterpå og si at du har problem med for høy følsomhet...

Det du har problem med når du er for rask på avtrekkern er psykologisk betinget i stedet. sorry.

Mye som taler for det når du i tillegg til å ha klippet din egen streng uten annet enn isbit til bedøving, er at du tror du merker nedsatt følelse etter to døgn med "tiltak"...

Det kalles placebo-effekt når du mener tre dager med forhuden tilbake har "herdet" nerveendene dine...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe må le litt nå jeg :P

Det tok et par månter og få opp mot til og klippe.

OG DET GJORE JÆVLI VONDT. Så det kjentes.

Meb det var et så stort ubehag at jog gjenomførte d.

Og is gjorde d litt nument men ikke mye mer for og tro at det kom til og gjøre mindre vont.

Og sirt ikke at det er mye følsomhet som er borte men litt.

Regner med at det vil ta en stund.

Gjest hsien
Skrevet

Womenwomen har rett i at bytte av stillinger vil gjøre orgasme mer vanskelig for kvinnen.

Men hun tar helt feil(og du vil skjønne hvorfor om du leser endel av hennes innlegg på seksualitet) når hun snakker om hvor fort kvinner bruker få orgasme.

WW er jo iallefall ifølge seg selv superorgasmisk, og det kan du ikke ta utgangspunkt i på den jevne kvinne.

Siste fagartikkel jeg leste på feltet sa at en liten andel kommer fra 0-10 min, ca 80% kommer innen 20 min - og under 5% kommer ikke etter 20 min/sjeldent/aldri.

Disse minuttene var beregnet med relativ konstant berøring av eksempelvis klitoris, og ikke et fullt samleie/forspill etc med mye bytter.(de minuttene må være stillinger som er stimulerende for henne)

Ero; den gjennomsnittlige kvinne trenger berøring av klitoris/annen foretrukken stimuli i 10-20 min for å få orgasme.

Jeg skjønner du får mye ut av hva WW sier - og det kan godt henne kjæresten din er lik som henne, men du bør bare være klar over at hennes kropp(om man skal dømme innleggene) fungerer ganske ulikt fra den generelle kvinnes kropp - da de færreste kommer på 5 minutter ei heller er aseksuelle om man ikke ofte får orgasme.(WWs påstander utallige ganger).

Ellers; slutt med å ta penisen din gjennom masse eksperimenter. Gjør som alle andre; ta pauser, og i pausene dine kan du stimulere henne videre/bruke hjelpemidler som vibrator(enten klitorisvibrator eller vanlig). Alskens remedier og ting du gjør for å hindre utløsning kan like gjerne virke avtennende og/eller som orgasmepress for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...