Mr.F Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Driver med et egenprosjekt. Vil klare og holde ut lengre under sex. Jeg kommer sånn normalt etter 5 - 15 min og hun jeg har. bruker ganske lang tid på og komme. Så mitt synspunkt er at menn som er omskåret holder ut lengre ?? og det vil jeg IKKE gjøre. Så jeg tenkte heller å bruke sår taip slit som ikke skader huden og ta en liten taip bit på hver side av forhuden så den holder seg tilbake. og etter litt tid vil da huden rundt penis bli litt mere herdet og derme ikke så følsom ?? prosjektet begynte i dag.. og tenker og prøve i et par uker og se om det blir noe forskjel. dette er iallefall min teori.. Noen med en annen innsynsvinkel eller synspunkter.??
raWr Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Bruk kondom og/eller ta pauser under akten hvor du bruker fingrene istedet.
womenwomen Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Driver med et egenprosjekt. Vil klare og holde ut lengre under sex. Jeg kommer sånn normalt etter 5 - 15 min og hun jeg har. bruker ganske lang tid på og komme. Så mitt synspunkt er at menn som er omskåret holder ut lengre ?? og det vil jeg IKKE gjøre. Så jeg tenkte heller å bruke sår taip slit som ikke skader huden og ta en liten taip bit på hver side av forhuden så den holder seg tilbake. og etter litt tid vil da huden rundt penis bli litt mere herdet og derme ikke så følsom ?? prosjektet begynte i dag.. og tenker og prøve i et par uker og se om det blir noe forskjel. dette er iallefall min teori.. Noen med en annen innsynsvinkel eller synspunkter.?? Vell og bra at du vil holde ut lengre for damas del , men jeg syns jo 15 minutt er lenge jeg da . Kanskje du istede skulle prøve ut nye og bedre støteteknikker for henne og be henne om svar på hva som føles best for henne . Støteteknikken har faktisk MYE å si , for hvor lang tid jeg som kvinne bruker for å komme . Og støteteknikkene er jo veldig forskjellig fra menn til menn . Få henne til å komme raskere , prøv ut nye støteteknikker , og be om ærlig respons på hva hun syns er deiligst . Med gal støteteknikk for henne kan du jo holde på i timer , uten at hun kommer ...Så vær ikke ensidig opphengt i hvor LENGE du klarer å holde ut .Finn heller ut hva som fungerer best for henne .
Facepainter Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Bytt stilling ofte, og onaner i hvert ledig øyeblikk så skal du se at du lett holder en time.
womenwomen Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Bytt stilling ofte, og onaner i hvert ledig øyeblikk så skal du se at du lett holder en time. Hvis han skal bytte stilling ofte . ødelegger han bare alle hennes muligheter til å kunne bygge opp en orgasme og komme . Lurer på om du vet selv hva som skal til for å komme under penetrering ??? , siden du gir så utrolig dårlige råd til han ? Å avbryte og avbryte stimuleringen straks det blir deilig for så å starte på nytt igjen , er jo bare å ødelegge hele akten syns jeg . Hadde blitt irritert og lei av slike menn og lurt på hva fan er det de holder på med ? Siden de regelrett går inn for å avbryte og ødelegge nytelsen for MEG hele tiden ved å bytte stillinger ofte . Sykt dårlig råd til han . Stakkars damer som blir utsatt for slike idioter i sengen ...skjønner godt at de ALDRI kommer . Når aktiviteten bærer mer preg av akrobatikk enn ren nytelse . Ofte har vellykkede samleier noe med HVORDAN han bruker utstyret sitt ... How you work I`t out med andre ord .Og om dere bruker en stilling hun synes er behagelig .
Mr.F Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2011 Helle saken er at jeg vil prøe dette ut selv siden jeg nyter sex meget meget godt og det er rett og slett iriterende og komme hurtig. Og som womenwomen sier vil ikke ødelege noe for henne. Har prøvd allt dette med og.nrrgulere stilinger bytte til posisjoner som gjør følelsen mindre Men synes ikke dette funker så godt. Merkelige er at jeg har hatt ONS som har vart hele natta. Og dette har aldri vært et problem for meg. Men med henne nå går det for hurtig. Og jeg VIL HA LENGDE. Det er jo allt før orgasmen som er nytelsen. Det er handler ikke om målet men turen dit.
Gjest womenwomen Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Bytt stilling ofte, og onaner i hvert ledig øyeblikk så skal du se at du lett holder en time. Han sier han kommer fort med henne , men holder lengre ut med andre vanligvis . Grunnen til det kan være manglende lubrikasjon / erreksjon av vevet i hennes underliv , dermed blir hun både tørrere og trangere enn en MEGET KÅT kvinne vil føles under samleie for en mann . Resultatet av 1 times samleie for " en slik kvinne " kan bli kunn såre og vonde slimhinner og aversjon mot flere samleier desverre . 1 time er sinnsykt lang tid og et samleie er ikke ment å vare så lenge fra naturens side heller . Kunn særdeles VÅTE KÅTE kvinner kan tåle en slik behandling , uten å bli sår og få vondt en viss plass . Er de multiorgasmiske og får lett og raskt orgasmer vil de ALDRI bli tørr , uansett hvor lenge samleiet varer . Men ikke alle kvinner ER multiorgasmiske eller har god glidemiddelproduksjon , eller har lett for å komme .Høres ikke ut som om hans kvinne er av den våteste sorten akkurat ...da hadde han i såfall holdt lenge nok .Slik han klarer med andre damer . Støteteknikk som er deilig for en kvinne . Etter min erfaring er det å bli fylt helt og lange dype jevne ,og rolige støt , bruk god tid på det , ikke la deg friste til å øke tempoet før hun er nær klimax eller begynner å stønne , ynke seg av nytelse . Press underlivet ditt helt tett mot hennes underliv for hvert eneste støt du gjør(forde klitoris blir direkte stimulert utvendig også da under selve samleiet ) . hold gjevn rytme . Hold ut lenge og penetrer rolig slik . Du holder lengre og hun stimuleres mye bedre og på de rette punktene . Da kommer du helt dypt inn i henne samtidig som klitoris og livmorhalstapp /innerste del av vagina blir stimulert på en deilig men varsom måte .Dersom hun har g-punkt , vil hun merke stimuleringen godt der også . Ettersom det blir mer følsomt etterhvert som det stimuleres . ( Et godt tips er å stimulerte g-punktet som forspill FØR SAMLEIET , slik at det rekker å hovne opp og bli mest mulig mottagelig for nytelse før selve samleiet . Da skal hennes nytelse øke under samleiet betraktelig . Men penetrer veldig forsiktig , for noen damer kan få veldig vondt når penis stanger hardt inn mot livmorhalstappen , dette er GRUSOMT VONDT . Men forsiktig og varsom stimulering av den , kjennes vanligvis veldig veldig deilig ut .Derfor skal menn bestandig være extra forsiktig når de støter helt dypt inn .Særlig om du er lang ... Man må jo passe fysisk også . Noen par er heldige og gjør det , andre ikke . Og må derfor ta visse forholdsregler før de hopper til køys . Ikke bytt stilling . Bruk den mest behagelige stillingen for henne , som ofte er misjonærstillingen faktisk . Undersøkelser viser jo at misjonærstillingen er den mest vanlige og brukte stillingen i de fleste land . Og det må jo være forde mange finner den mest behagelig . Er sikker på at dette sklal øke hennes nytelse og gi henne raskere orgasmer under penetrering . 15 minutt er jo lang tid og nok . ja t.o.m 2 - 5 minutt med samleie kan være nok til å få orgasme for en kvinne , dersom hun er tennt nok og hun penetreres på best mulig måte for henne . Bare tull at kvinner flest bruker så sinnsykt lang tid på å oppnå orgasme ( stemmer nok for noen ja , men langtifra alle ) , dersom de IKKE HAR psykiske sperrer , manglende erfaring , eller medfødte fysiske problemer med å oppnå orgasme , eller skader eller svekket muskulatur og følsomhet .
Mr.F Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2011 Må si du er en Meget opplyst kvinne og må si du snakker veldig mye fornuft normalt så må jeg søke i timesvis for og få en rasjonel og go forklaring på slike ting. Du kommer til og gjøre en eller annen fyr meget gla.. Takk for fornuftig innspill
Gjest womenwomen Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Må si du er en Meget opplyst kvinne og må si du snakker veldig mye fornuft normalt så må jeg søke i timesvis for og få en rasjonel og go forklaring på slike ting. Du kommer til og gjøre en eller annen fyr meget gla.. Takk for fornuftig innspill Hyggelig å høre at min erfaring kan hjelpe andre : ) Har nå knullet utrolig mye i mitt liv (innen langvarige forhold da ) , så noe må man jo ha lært av det : ) ÅÅÅ er så herlig å treffe på menn som virkelig KAN knulle ordentlig : ) Det tenker jeg å bidra til , slik at flere lærer : )
Mr.F Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. mai 2011 Hehe det høres ut som en plan d ja. Regner med du kan dine saker ja. Og ikke er skjenert og bare er stum. Inngen ting er som kunskap. Og det beste er når man komer over noen som ikke e red for og rette på en underveis
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2011 #11 Skrevet 26. mai 2011 Runk mer. Få flere utløsninger for dagen, da er du gamske tom når du har sex.
Nosferatu92 Skrevet 26. mai 2011 #12 Skrevet 26. mai 2011 Driver med et egenprosjekt. Vil klare og holde ut lengre under sex. Jeg kommer sånn normalt etter 5 - 15 min og hun jeg har. bruker ganske lang tid på og komme. Så mitt synspunkt er at menn som er omskåret holder ut lengre ?? og det vil jeg IKKE gjøre. Så jeg tenkte heller å bruke sår taip slit som ikke skader huden og ta en liten taip bit på hver side av forhuden så den holder seg tilbake. og etter litt tid vil da huden rundt penis bli litt mere herdet og derme ikke så følsom ?? prosjektet begynte i dag.. og tenker og prøve i et par uker og se om det blir noe forskjel. dette er iallefall min teori.. Noen med en annen innsynsvinkel eller synspunkter.?? Det kan også tenke seg han er i besittelse av en liten penis, eller eventuelt at partneren hans ikke finner han særlig attraktiv. Selfølgelig kan du også eksprementere litt, som f.eks. voldelig sex, pisk, klask og smask. Dette er jo litt vanskelig å snakke med partneren sin på, men du trenger ikke å si det. Heller drikke litt for mye en kveld, og så eventuelt ha sex, og påstå at det bare er sånn du oppfører deg i senga, som småfull.
Mr.F Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 26. mai 2011 Hehe tror nok hus ser mei som atraktiv ja Har normalbstørelse 17 lang 15 brei
Mr.F Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #14 Skrevet 26. mai 2011 Hehe tror nok hus ser mei som atraktiv ja Har normal størelse 17 lang 15 brei.
Mr.F Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #15 Skrevet 26. mai 2011 Hehe tror nok hus ser mei som atraktiv ja Har normal størelse 17 lang 15 brei. Hun er meget åpen og kan snakke om d meste
Gjest Martin Skrevet 27. mai 2011 #16 Skrevet 27. mai 2011 Har du prøvd bedøvende spray? http://www.lyst-lek.no/Longtime_lover
Mr.F Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #17 Skrevet 28. mai 2011 Mei den har jeg ikke prøvet. Hvordan er d med følsomheten til jenta ved bruk av d? Må vel ha kondom ved bruk av d der? Ellers kan jeg si på dag 3 At det virker som følsomheten blir mindre. Og at det ikke er ubehagelig.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2011 #18 Skrevet 28. mai 2011 Mei den har jeg ikke prøvet. Hvordan er d med følsomheten til jenta ved bruk av d? Må vel ha kondom ved bruk av d der? Ellers kan jeg si på dag 3 At det virker som følsomheten blir mindre. Og at det ikke er ubehagelig. Så du opplever ikke at penishode hovner opp når du ikke drar fram igjen forhuden din på 3 dager?... Hmm...
Mr.F Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #19 Skrevet 28. mai 2011 Må sies at jeg har i noen av di timene latt den hvile bak forhuden. Men nei merker innegn ting til hovenhet eller sår. På verke hode ellerbhuden rundt. Na har jeg go plass rundt forhuden. da jeg hadde for kort streng og valgte selv og gjøre noe med det problemet. Isbit snipp snipp. Angrer ikke på d nå. Siden strengen ikke drar ned hode lengre
Mr.F Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #20 Skrevet 28. mai 2011 Kan også si at jeg er meget nøye med hygjene. Og vasker hver dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå