Gå til innhold

Ord du ikke liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begriper virkelig ikke disse som skal slenge "atte hjælp" på slutten av enhver setning. "Han var så fin atte hjælp", "Den kjolen var så stilig atte hjælp". Grøss..

Anonymous poster hash: cb269...42f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begriper virkelig ikke disse som skal slenge "atte hjælp" på slutten av enhver setning. "Han var så fin atte hjælp", "Den kjolen var så stilig atte hjælp". Grøss..

Men nå vet du hvor uttrykket er hentet fra, det gjør kanskje ikke de:

https://www.youtube.com/watch?v=78gSlBsis3M

AnonymBruker
Skrevet

Ord jeg får fnatt av: "Hjelpes!"

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Kondolerer. kleineste ordet ever. Skulle ønske det virkelig var et bedre og et mer oppriktig lydende ord man kunne si til noen som har mistet noen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke ordet "ræv", hater når folk absolutt skal bruke det ordet. Det verste uttrykket jeg vet om, må være: "det var rette ræva som dreit." Grrr.

Anonymous poster hash: 3f3a9...f1f
Skrevet

Jeg liker ikke ordet "lårhalsen" av en eller annen grunn. Jeg liker heller ikke ordet "elske" når det blir brukt i stedet for ord som å ha samleie, sex el. Aner ikke hvorfor.

AnonymBruker
Skrevet

"bæsje" er også et ord som jeg misliker sterkt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke ordet "lårhalsen" av en eller annen grunn. Jeg liker heller ikke ordet "elske" når det blir brukt i stedet for ord som å ha samleie, sex el. Aner ikke hvorfor.

Liker heller ikke når ordet "elske" blir brukt istedenfor "sex." Det er så klisjéaktig og tåpelig.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

samme her. Hadde typen spurt skal vi elske hadde jeg blitt avtent ganske kjapt
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jedna.. usj

Anonymous poster hash: 071c1...039
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke "elskov". Høres ut som puling i en dansk skog. Usj.

Endret av Pringle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg virkelig hater når folk sier bryster istedet for pupper. Får meg til å tenke på en klein, erotisk novelle (Han kysset brystene hennes mykt). Uheldigvis har jeg en mann som ikke får seg til å si pupper, så han sier bryster...

Ellers hater jeg å si "kuk".
Blir kvalm av ordene snerk og skorpe.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Åh, nå fikk jeg lyst på brødskorpe og kakao med snerk og etterpå skal jeg elske mens han berører mine bryster mykt og stikker kuken sin inn i meg! :laugh:

• Liker 3
Skrevet

Hater ordet "knall" i alle sammenhenger.

Skrevet (endret)

Ordet "finte" liker jeg ikke. Grunnen? Det høres ut som en blanding av to andre ekle ord, nemlig "fitte" og "kunte" :fnise::klaske:

Endret av Leopanter
Skrevet

Ordet "finte" liker jeg ikke. Grunnen? Det høres ut som en blanding av to andre ekle ord, nemlig "fitte" og "kunte" :fnise::klaske:

Kunte? :klo:

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Utflod

Dugnad

Magefølelse

Dott (Når nordmenn sier wwwDOTTfaensidiotDOTTno) Det heter punkt din jævla mongo!!!

Underhudsfett - Ja, i motsetning til det fettet jeg smører meg inn med før jeg går ut..?

Skrevet

Kunte? :klo:

Som i det engelske "cunt". Vanlig dialektord hvor jeg kommer fra!

Skrevet

Ordet "gutt" når det blir brukt om kjæresten som er over 14 år...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...