Gjest Morteno Skrevet 12. august 2012 #441 Skrevet 12. august 2012 (endret) "Sært". Pluss at hver gang jeg hører noen si "Jeg kommer snart" så tenker jeg på orgasmer. Siden jeg har spøkt med det en stund. Så ordet "Kom", "komme" osv er relativt ødelagt for meg. Endret 12. august 2012 av Morteno
Gjest Candy Pie Skrevet 14. august 2012 #443 Skrevet 14. august 2012 Ørevoks... Også banning i dagligtalen. Greit nok om man skaller i lampa, for da banner jeg selv. Jeg gjorde ikke det før, men har dessverre begynt å banne mer og mer, men det prøver jeg å legge fra meg igjen. Men folk som må banne i hver setning omtrent er irriterende å høre på. Finnes andre ord man kan bruke, eller andre måter å uttrykke seg på Også sånne av den typen her : lzm, assa, serr, btw, dah, puz,omg... 1
Gjest Drue Skrevet 16. august 2012 #445 Skrevet 16. august 2012 Dems. Det heter deres. Jeg både sier og skriver (i uformelle sammenhenger) dems, selv om jeg veit at det heter "deres", rett og slett fordi det virker unaturlig for meg. "Deres" høres litt snobbete ut, synes jeg.
pinar Skrevet 16. august 2012 #446 Skrevet 16. august 2012 Jeg leser demens når folk skriver demmes, og av til dems. 1
Gjest Paul Skrevet 16. august 2012 #447 Skrevet 16. august 2012 Jeg både sier og skriver (i uformelle sammenhenger) dems, selv om jeg veit at det heter "deres", rett og slett fordi det virker unaturlig for meg. "Deres" høres litt snobbete ut, synes jeg. "Deres" høres unaturlig ut for meg også, men jeg kunne aldri sagt "dems". Jeg sier vel "dies". (høres bedre ut når man sier det enn når man leser det. haha. nå så det helt grusomt ut med "dies")
Gjest Blubberella Skrevet 16. august 2012 #448 Skrevet 16. august 2012 Karber, karbo, lavkarbo, høykarbo, carbs, LCHF og alt som handler om karbohydrater. Ordet "preppy" er også helt forferdelig. Ja og så rosablogger da.
Dragonfly84 Skrevet 14. oktober 2012 #449 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg kommer ikke på noen ord jeg ikke liker, men derimot uttrykk: "Ta høyde for". Aaarg! Alle tar høyde for at de må ta ansvar for et eller annet, og så betyr det egentlig ingenting. I forhold til. Ingen klarer å bruke det, så da burde alle bare slutte å bruke det i det hele tatt. "Kurs i forhold til sikkerhet", nei, det er et sikkerhetskurs eller kurs om sikkerhet. Det er hvert fall ikke et kurs sammenlignet med sikkerhet. YOLO, "den følelsen"... Jo, og noen ord kommer jeg på: care, chill, seff, alle de derre ordene ungdommen i dag holder seg med. Oj, nå følte jeg meg gammel. 2
pinar Skrevet 14. oktober 2012 #450 Skrevet 14. oktober 2012 Uttrykket "hår i maten". Om kjønnshår. 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #451 Skrevet 14. oktober 2012 Såg ikkje denne før eg starta den andre tråden... Eg misliker "ikke", "pike", "lizzom" og "halla"
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #452 Skrevet 14. oktober 2012 Fengsel! Jeg syns det høres ektremt barnslig ut, vet ikke hva det er men hver gang noen sier det høreses det ut som de 8 år, det er enda værre på svensk. 1
Gjest Borghild Skrevet 9. november 2012 #453 Skrevet 9. november 2012 Grom Særriøst Særr -ish Random Truse Snørr Snerk Slings Bæsj Mave Have Lave Farve Skrotum Pikk Kuk Fitte Glufse Kjerring Larve 1
Perelandra Skrevet 9. november 2012 #455 Skrevet 9. november 2012 Maule og gaule. Dette er vel helst dialektord som ikke brukes over hele landet. Førstnevnte betyr å spise pålegg uten brød og sistnevnte er å gråte/grine. Gaule brukes så vidt jeg kan komme på bare i negativ betydning, for eksempel "nå må du slutte å gaule så fælt.
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2012 #457 Skrevet 9. november 2012 Kvinne/kvinner! Herregud, jeg kan ikke fordra ordet... "vi kvinner, jeg som kvinne" Ganske ironisk at jeg er på kvinneguiden.
Gjest imli Skrevet 9. november 2012 #458 Skrevet 9. november 2012 "Snop" og "boss" er stygge ord. Kva er gale med godteri og søppel?
pinar Skrevet 9. november 2012 #459 Skrevet 9. november 2012 "Snop" og "boss" er stygge ord. Kva er gale med godteri og søppel? Haha jeg og fetteren min pleide å krangle om hva som var riktig å si av de alternativene der når vi var barn. Vi har forskjellig dialekt ja.
Gjest Borghild Skrevet 9. november 2012 #460 Skrevet 9. november 2012 Da fuq? Probblemet ditt 'a? Haha, du kan så si. Syns bare truse er et teit ord. Sier helst undertøy, men det gjelder jo både bh og truser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå