encore Skrevet 3. juni 2012 #381 Skrevet 3. juni 2012 Slimpropp! Herregud, jaaaa! Så noen skrive det i en annen tråd, og jeg ble helt: Morkake er vel også et ord jeg hater..mye fødselsrelatert her ser jeg
pinar Skrevet 3. juni 2012 #382 Skrevet 3. juni 2012 Kommer an på dialekten.. Ja det skjønner jeg. Jeg kan rette det til at når det kommer til østlandsdialekter, som Oslo og Akershus++ syns jeg det er penere å si hva, en hæ.
Minya Skrevet 4. juni 2012 #383 Skrevet 4. juni 2012 Herregud, jaaaa! Så noen skrive det i en annen tråd, og jeg ble helt: Morkake er vel også et ord jeg hater..mye fødselsrelatert her ser jeg Hva er greia med at det bare er kvinner som har ekle navn på kroppsdeler/kroppslige ting? Morkake, slimpropp, livmortapp, skambein... Mannfolk har liksom ingen sånne ekle? Forøvrig liker jeg virkelig ikke ordet snerk.
encore Skrevet 4. juni 2012 #384 Skrevet 4. juni 2012 Hva er greia med at det bare er kvinner som har ekle navn på kroppsdeler/kroppslige ting? Morkake, slimpropp, livmortapp, skambein... Mannfolk har liksom ingen sånne ekle? Forøvrig liker jeg virkelig ikke ordet snerk. Smegma er et FORFERDELIG ord! Og mannerelatert! Skrotum er også grusomt, men det er vel begge kjønn i besittelse av..
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #385 Skrevet 4. juni 2012 Smegma er et FORFERDELIG ord! Og mannerelatert! Skrotum er også grusomt, men det er vel begge kjønn i besittelse av.. Det er bare menn som har skrotum, men vi damer har stort sett full adgang i kjæresteforhold .
encore Skrevet 4. juni 2012 #386 Skrevet 4. juni 2012 Det er bare menn som har skrotum, men vi damer har stort sett full adgang i kjæresteforhold . Ja, selvsagt har du rett. Jeg tenkte på området mellom pungen og analen jeg, og hva heter nå deeeeet igjen.. Det viste seg også at begge kjønn kan produsere smegma, så tok visst dobbelt feil der gitt
Gjest badeand1 Skrevet 4. juni 2012 #387 Skrevet 4. juni 2012 Ja, selvsagt har du rett. Jeg tenkte på området mellom pungen og analen jeg, og hva heter nå deeeeet igjen.. Det viste seg også at begge kjønn kan produsere smegma, så tok visst dobbelt feil der gitt En kompis av kjæresten kaller det området for skrukken.
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #388 Skrevet 4. juni 2012 Ja, selvsagt har du rett. Jeg tenkte på området mellom pungen og analen jeg, og hva heter nå deeeeet igjen.. Det viste seg også at begge kjønn kan produsere smegma, så tok visst dobbelt feil der gitt Det heter perineum, mellomkjøttet på norsk. Det synes jeg er et ekkelt ord.
Presis Skrevet 22. juli 2012 #390 Skrevet 22. juli 2012 Jeg liker ikke engelske ord i norsk dagligtale. Det irriterer meg ikke, men jeg gjør meg tanker om folk som for eksempel sier "waste" i stedet for "bortkastet".
sol87 Skrevet 22. juli 2012 #391 Skrevet 22. juli 2012 Kuse, om kvinners kjønnsorgan.,..vet ikke hvorfor... Unødvendige "anglisismer" selv om jeg sikker bruker dem selv av og til og. Eksemepl: å "limitere" i stedet for å "begrense", "monitorere" i stedet for å "overvåke". 1
Gjest Kjærleik Skrevet 22. juli 2012 #392 Skrevet 22. juli 2012 Det er MANGE ord jeg ikke liker, de fleste relatert til fødsel og kjønnsorganer (fitte, kuse, skløtte, pikk, kuk osv.). Samtidig er ordet "gubbe/kjærring" brukt for å beskrive kjæresten sin, et fælt ord synes jeg.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. juli 2012 #393 Skrevet 22. juli 2012 Hva er greia med at det bare er kvinner som har ekle navn på kroppsdeler/kroppslige ting? Morkake, slimpropp, livmortapp, skambein... Mannfolk har liksom ingen sånne ekle? Forøvrig liker jeg virkelig ikke ordet snerk. Hehe, jeg digger de ordene. :-) Spesielt snerk! Liker ikke ordet "ROCKA". HERREGUD, få det vekk! "Typen min" er også noe jeg forbinder med trailer-trash.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #394 Skrevet 23. juli 2012 "Mage" og "hage", i stedet for "mave" og "have". "Mage" og "hage" gir assosiasjoner til oppkast. "Ignorant". Høres krampeaktig ut. Det gir inntrykk at man har sett for mange dumme amerikanske TV-serier, og ikke en gang kjenner til det grunnleggende vokabulæret i eget språk. "Uvitende" er det norske ordet. "Seriøst" - for "alvorlig". Det er en nyanseforskjell på norsk mellom disse ordene. Anonym poster: a7da65ce762bef6d29ada8d2ff3556ac
Sluagh Skrevet 23. juli 2012 #395 Skrevet 23. juli 2012 Vi spiste sjøttkake og sjylling til middag, så gikk jeg på sjino men den var isje bra. ARGH
Gjest badeand1 Skrevet 23. juli 2012 #397 Skrevet 23. juli 2012 Mave og have er forferdelig. Fisefint. og som Slaugh nevner - sjøttkake. Det høres helt jævlig ut! 1
mumfi Skrevet 23. juli 2012 #398 Skrevet 23. juli 2012 Gubben - som i hvordan går det med gubben(kjæresten) da? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2012 #399 Skrevet 23. juli 2012 Mave og have er forferdelig. Fisefint. og som Slaugh nevner - sjøttkake. Det høres helt jævlig ut! Fisefint! Ekkelt. Ja, sjino, sjørt, sjøttkake, sjøre, er vi enige om ... Hvorfor læres ikke de yngre å snakke rent? Å snakke babyspråk når man er 20 burde være flaut ( -eller "kleint" )! Anonym poster: a7da65ce762bef6d29ada8d2ff3556ac
Gjest badeand1 Skrevet 23. juli 2012 #400 Skrevet 23. juli 2012 Fisefint! Ekkelt. Ja, sjino, sjørt, sjøttkake, sjøre, er vi enige om ... Hvorfor læres ikke de yngre å snakke rent? Å snakke babyspråk når man er 20 burde være flaut ( -eller "kleint" )! Anonym poster: a7da65ce762bef6d29ada8d2ff3556ac Nei, gud veit.. Hadde jeg snakket sånn hadde jeg vært flau.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå