super-s Skrevet 23. juli 2012 #401 Skrevet 23. juli 2012 Gørt... Det er det styggeste ordet som finnes!
Gjest Eurodice Skrevet 31. juli 2012 #404 Skrevet 31. juli 2012 Gørt... Det er det styggeste ordet som finnes! Hva betyr det?
super-s Skrevet 2. august 2012 #405 Skrevet 2. august 2012 Hva betyr det? Det betyr fjert! Fjert er også et stygt ord når jeg tenker meg om. Men ikke like stygt som gørt!
pinar Skrevet 5. august 2012 #406 Skrevet 5. august 2012 Ikke et ord, men setningen "ta deg en bolle" gjør at jeg får lyst til å stappe boller langt ned i ganen på den som sier det.
Gjest Drue Skrevet 7. august 2012 #408 Skrevet 7. august 2012 (endret) "Nappe løken" Haha! Hva synes du om "dra laksen" da? Det betyr fjert! Fjert er også et stygt ord når jeg tenker meg om. Men ikke like stygt som gørt! En gørt er vel litt våt? Av synonymer for promp må jeg si at "duf" er undervurdert. Endret 7. august 2012 av Drue
Kvist Skrevet 7. august 2012 #409 Skrevet 7. august 2012 Da mattelæreren min før matteksamen sa at jeg lå på et ganske høyt nivå, og at han var sikker på at jeg "naila" den eksamenen Matte på høyskolenivå, læreren er vel sent i førtiårene, jeg er tredve. Hvorfor bruke fjortisspråk?
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. august 2012 #410 Skrevet 7. august 2012 Ikke et ord, men setningen "ta deg en bolle" gjør at jeg får lyst til å stappe boller langt ned i ganen på den som sier det. Du kan ikke stappe noe ned i ganen på noen. Jeg misliker ordene: Dialog, chill, ser. (forkortelse av seriøst), når noen avslutter et ord med "ish" for å kommunisere at det er snakk om omtrentlig språkbruk og sist, men ikke minst: Lissom.
Gjest Drue Skrevet 7. august 2012 #411 Skrevet 7. august 2012 Da mattelæreren min før matteksamen sa at jeg lå på et ganske høyt nivå, og at han var sikker på at jeg "naila" den eksamenen Matte på høyskolenivå, læreren er vel sent i førtiårene, jeg er tredve. Hvorfor bruke fjortisspråk? Er ikke (relativt unge) realfagfolk litt inni gaming og sånn? Er vel en naturlig forklaring det. Vær glad han ikke skrev at du kom til å "pwne" eksamen :D
AnonymBruker Skrevet 7. august 2012 #412 Skrevet 7. august 2012 Jeg kan ikke fordra ord som: - Truse (!!!) - Skrukken - Slingrefitte - Bloggordet: "Craving" Anonym poster: 4cf628cae3d5659310050251c0ad62c9 1
Harlequin Skrevet 7. august 2012 #413 Skrevet 7. august 2012 "Sokk" er kanskje det verste ordet jeg vet om.
pinar Skrevet 7. august 2012 #414 Skrevet 7. august 2012 Du kan ikke stappe noe ned i ganen på noen. Jeg misliker ordene: Dialog, chill, ser. (forkortelse av seriøst), når noen avslutter et ord med "ish" for å kommunisere at det er snakk om omtrentlig språkbruk og sist, men ikke minst: Lissom. Opp i ganen og ned i halsen. Herr pirk.
Golde Skrevet 7. august 2012 #415 Skrevet 7. august 2012 Ordet snavvel for godteri. Særlig ikke når det uttales «shnavvel».
pinar Skrevet 8. august 2012 #417 Skrevet 8. august 2012 (endret) Pittelitt. Endret 8. august 2012 av Karpuzi
Kvist Skrevet 9. august 2012 #418 Skrevet 9. august 2012 Er ikke (relativt unge) realfagfolk litt inni gaming og sånn? Er vel en naturlig forklaring det. Vær glad han ikke skrev at du kom til å "pwne" eksamen :D Ehh, joda. Men det gjelder nok ikke denne fyren. Han er så traust du klarer å innbille deg at en mattelærer er. Komplett med gensere fra 1994, cordfløyelsbukser og setninger som "Jeg kan stensilere opp oppgavearket til dere jeg". Så jeg tror han bare prøvde å være kul. Heldigvis muntlig og ikke skriftlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå