Gå til innhold

Rompa til Pippa...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Flott dame, men gudbedre jeg er lei av rumpa til Pippa. :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært bilde av henne i bikinitruse kunne jeg ha skjønt det, men gjennom kjole ser man jo lite til verken form og fasong! For alt vi vet kan hun ha skikkelig hengerompe. Hvem som helst som er "lik i kroppen" som Pippa kunne ha fått den rumpa der i en KJOLE.

Jeg skjønner det ikke :glare:

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Ja, jeg la også merke til rompa til Pippa når jeg så bryllupet live på TV. Jeg syns hun fikk veldig fine former i den kjolen hun bar.

Men jeg kan ikke helt forstå det store hysteriet rundt det. Har sett henne i andre klær, og syns rompa hennes ofte kan se veldig flat og slapp ut for å være ærlig.

Men det ser jo ut som at hun trives godt med sin nye "tittel" og medieoppmerksomheten da...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bildet i jeans var en mindre pen rumpe syns jeg. Helt flat og formløs. Er mer glad i rumper a la J-Lo og Kim Kardashian jeg. Stramme, men struttende og "store".

Skrevet

Det var litt måten hun fører seg på også, så man ser det bedre på videoene. De fleste menn jeg kjenner falt helt i staver, så noe er tydeligvis riktig med den.

Skrevet

Det er så mye snakk om rompa til Pippa om dagen..

Er det noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med den?

Jeg klarer ikke å se at den er så usedvanlig flott jeg...? en typisk rompe hos en slank jente ser jeg,.. Og så lurer jeg på hvordan man klarer å se at den er så fantastisk flott gjennom en kjole og en kameralinse?

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være sjalu, noe jeg ikke er så det er sagt. Jeg forstår rett og slett bare ikke denne fasinasjonen!

Min lenke

Du er nok ikke alene om å stille deg det spørsmålet. Pippa er en normalt søt jente, og kanskje hun rett og slett har en ekstraordinær fin rumpe?

Kanskje noen "nære venner" av henne startet Facebook-kampenjen?

Skal ikke så mye til, for å få noen øyeblikk i media.

Skrevet

Det var litt måten hun fører seg på også, så man ser det bedre på videoene. De fleste menn jeg kjenner falt helt i staver, så noe er tydeligvis riktig med den.

Så rart. Kjenner ingen som syntes hun var noe mer enn "vanlig", jeg. Det var til og med en som sa at han heller hadde tatt prinsen enn noen av de søstrene :fnise:

Enda godt at folk har forskjellig smak. Alle skal få!

• Liker 1
Skrevet

Kjenner du virkelig flere menn som så på kongebryllupet..?

:sjokkert:

Skrevet

Kjenner du virkelig flere menn som så på kongebryllupet..?

:sjokkert:

Var vel litt vanskelig å unngå det, selv om man kanskje ikke fulgte med direkte. Det var jo nesten ikke annet å lese/høre om en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...