Gå til innhold

Rompa til Pippa...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er så mye snakk om rompa til Pippa om dagen..

Er det noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med den?

Jeg klarer ikke å se at den er så usedvanlig flott jeg...? en typisk rompe hos en slank jente ser jeg,.. Og så lurer jeg på hvordan man klarer å se at den er så fantastisk flott gjennom en kjole og en kameralinse?

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være sjalu, noe jeg ikke er så det er sagt. Jeg forstår rett og slett bare ikke denne fasinasjonen!

Min lenke

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Det er så mye snakk om rompa til Pippa om dagen..

Er det noen som kan fortelle meg hva som er så fantastisk med den?

Jeg klarer ikke å se at den er så usedvanlig flott jeg...? en typisk rompe hos en slank jente ser jeg,.. Og så lurer jeg på hvordan man klarer å se at den er så fantastisk flott gjennom en kjole og en kameralinse?

Nå blir jeg sikkert beskyldt for å være sjalu, noe jeg ikke er så det er sagt. Jeg forstår rett og slett bare ikke denne fasinasjonen!

Min lenke

Nei jeg ser ikke det helt supre med den selv heller.. Den er ikke stygg, men den var da ikke noe i en egen liga... Fin og søt rumpe, men jeg har sett bedre på mange andre jenter!

AnonymBruker
Skrevet

Haha, tenkte akkurat på å spørre om det samme. For all del, ingenting galt med den så vidt jeg vet, men den er vel høyst ordinær? Jeg har riktignok kun sett det bildet i lenken din, men utifra det kan jeg ikke så noe ekstra fantastisk med den?!

AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva?

Ikke jeg heller... Greit nok om det hadde vært noen bikinibilder av en smekker hot bakdel, men i den kjolen så ser det jo ut som en hvilken som helst fin rumpe. Ikke den typen du får operert inn, men fin liksom.

Hele figuren hennes er helt fin, men den kjolen fremhever da ikke så mye at folk burde ville ønske å få den operert sånn, eller?

Jeg er heller ikke sjalu eller misunnelig, har helt fin rumpe som jeg er glad i :fnise:

Gjest Nadezhda
Skrevet

Helt enig, synes ikke akkurat at den kjolen fremhevde rumpa hennes.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva greia er med den rumpa jeg heller.. ! Helt vanlig synes jeg.

Nei, jeg er ikke misunnelig! :opplyser:

Og ikke kom trekkende med den janteloven heller, bare fordi vi lurer! :glare:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hm, jeg har sett flottere rumpe, opptil flere!

Skjønner ikke hvorfor de har hengt seg sånn opp i akkurat den rumpa? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

De kaller henne forresten "her royal hotness" eller hva det var, og det kan jeg gå medpå i og med at jenta er jo både pen og søt, men ikke bare pga rumpen liksom.

Dessuten så har fortsatt Jennifer Lopez hottere rumpe enn henne.. Skjønner ikke hva det skal være å operere inn? hehe

AnonymBruker
Skrevet

hype

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da tror jeg vi trygt kan konkludere med at rompehysteriet er skapt av og holdes i live kun av media.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Pippa er nydelig, har bra rumpe, kropp og et pent ansikt. Jeg vil mye heller se ut som henne enn megselv for å si det sånn.

MEN jeg skjønner ikke hvorfor folk hang seg SÅ opp i den nei..

Synes Holly Madison har hot ass (selv om hun er nakenmodell med silikonpupper og alt det der. Rumpa hennes er bra)

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Skrevet

Synes rumpa hennes stort sett ser ganske så flat og fraværende ut, jeg. På ingen måte frastøtende, bare en helt vanlig skinny girl stump. Hun så fin ut i den hvite kjolen, da (nei, ikke når hun bøyer seg). Det skal hun ha :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Pippa er nydelig, har bra rumpe, kropp og et pent ansikt. Jeg vil mye heller se ut som henne enn megselv for å si det sånn.

MEN jeg skjønner ikke hvorfor folk hang seg SÅ opp i den nei..

Synes Holly Madison har hot ass (selv om hun er nakenmodell med silikonpupper og alt det der. Rumpa hennes er bra)

Min lenke

Min lenke

Min lenke

Now, THAT'S hot!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen rumpe i den kjolen jeg. Teit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner heller ikke hva som er så spesiellt. Ikke så lett å se hvordan den egentlig er med masse stoff over som ikke fremhever den stort. Man ser det bedre i jeans f.eks.

Skrevet

Skjønner heller ikke hva som er så spesiellt. Ikke så lett å se hvordan den egentlig er med masse stoff over som ikke fremhever den stort. Man ser det bedre i jeans f.eks.

Ja, og i jeans har hun jo faktisk ikke noen spesielt fin rompe i det hele tatt... I den hvite buksa i en av linkene ser den flat og ganske lite spretten ut.

Pippa er bare et hysteri - forstår virkelig ikke greia med henne...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt så mye merksnodig oppstyr rundt Pippa. Hun er en flott dame.

Men blir litt mistenksom.

Tror faktisk at opplegget er ganske tilgjort. Jeg husker at hun sto og smilte mye lengere enn resten av familien hennes og ble stående der litt ekstra. Jeg er ganske sikker på at dette er for å gi prinsessen og prinsen litt fri fra media. Pippa tar spalteplassen med vilje.

Gjest Vettel
Skrevet

Tror det er det bildet der hun bøyer seg ned for å rett til kjolen, som bare er ekstremt flatterende. Der hun har bukse på er det jo en vanlig, temmelig flat rumpe.

Så Pippa var nok heldig med vinkelen på akkurat det bildet hun bøyer seg ned - noe som kan være flott på de fleste damer. Midjen smaler inn, rumpa ut, bena lengere bort så de blir smalere også. Timeglassfasong i en fej!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...