Gå til innhold

Hva er flat mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror INGEN tror på den du;) Jenter som virkelig er fornøyde med seg selv, har ikke behov for å rakke ned på andres utseende. Og det er hovedhobbyen din her inne. Du er stereotypen på en usikker jente hva utseende angår når man ser på hva du skriver rundt på forumet. Trenger ingen doktorgrad i psykologien for å skjønne det.

Fornøyde mennesker som stadig får bekreftet hvor fantastiske de er, har ikke behov for å slenge dritt på nett.

Og når har jeg slengt dritt om noens utseende her inne? Jeg svarte i tråden "hva synes du er en usexy kropp" i likhet med de fleste andre her inne. Dette er et forum, jeg har mine meninger, andre har sine, vi diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev ikke det du linket til over der :klo:

Jeg som klusser. Ville bare ikke sitere med bildet hvis du ville slette det. Og skreiv det i feil felt.

Sorry:)

Skulle fikse det, men som AB funker ikke det. Var hvertfall meningen å sitere billedinnlegget, men uten bildet:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie har en flott kropp for sin alder, det må jeg si. Hun har ikke helt flat mage, men er fortsatt slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest student

Jeg 21 år gammel, og jeg synes Vinnie sin kropp ser fantastisk bra ut (uavhengig av alder).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest apekattenico

Jeg synes dere ser helt fantastisk flotte ut alle sammen, og når dere i tillegg har en så utrolig personlighet er det en fryd å få være på det samme internettet som dere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnie har en flott kropp for sin alder, det må jeg si. Hun har ikke helt flat mage, men er fortsatt slank.

På det bildet har jeg en flott kropp for alle aldre, sier ikke det for å være selvgod. Prøver å se på meg selv med objektive øyne. Kunne blitt tatt for å være 25 der, men var over 10 år eldre. Var godt trent og er heldig med det utdeesnde jeg har fått tildelt. Har aldri hatt helt flat mage, er realistisk og vet jeg ikke kan få det iom. at jeg har vært 8 kg lettere og ikkke hatt det. Helt ok for meg, slik jeg er skapt. Litt mage er veldig kvinnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bildet har jeg en flott kropp for alle aldre, sier ikke det for å være selvgod. Prøver å se på meg selv med objektive øyne. Kunne blitt tatt for å være 25 der, men var over 10 år eldre. Var godt trent og er heldig med det utdeesnde jeg har fått tildelt. Har aldri hatt helt flat mage, er realistisk og vet jeg ikke kan få det iom. at jeg har vært 8 kg lettere og ikkke hatt det. Helt ok for meg, slik jeg er skapt. Litt mage er veldig kvinnelig.

NEI DÆVEN. Det får du meg ikke til å tro! :sjokkert:

Jeg antok at du var i begynnelsen av 20-årene etter at jeg hadde sett det bildet. Du har en fantastisk kropp, altså.

Jeg har vært undervektig, og er nå kanskje i faresonen for å bli sånn smått chubby. Jeg hadde helt flat mage (sånn som hun på bildet Benedicte22 linket til i den andre tråden) da jeg var undervektig. Det er ikke et mål å bli så tynn og underernært igjen, og det håper jeg virkelig det ikke er for noen andre jenter heller. Jeg var farlig tynn, og sliter fortsatt med helsa etter den perioden. Nå har jeg fått en sånn "fettklump" som de aller, aller fleste - også slanke - kvinner har nederst på magen, og det synes jeg ikke gjør noen ting. Den fikk jeg som normalvektig, og for å få den bort må jeg altså være undervektig. Nei takk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "fettklumpen" er en del av kvinneligheten din, på lik linje med lår, pupper og rumpe. Det er slik de fleste kvinner er skapt. Sikker på at magen din er fin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bildet har jeg en flott kropp for alle aldre, sier ikke det for å være selvgod. Prøver å se på meg selv med objektive øyne. Kunne blitt tatt for å være 25 der, men var over 10 år eldre. Var godt trent og er heldig med det utdeesnde jeg har fått tildelt. Har aldri hatt helt flat mage, er realistisk og vet jeg ikke kan få det iom. at jeg har vært 8 kg lettere og ikkke hatt det. Helt ok for meg, slik jeg er skapt. Litt mage er veldig kvinnelig.

Vet ikke helt hvor du vil med det innlegget? Jeg sa jeg synes du hadde en flott kropp. Men pga at magen ikke er helt flat så er du ikke PERFEKT i mine øyne. Men for all del, du er slank likevel. Skjønner ikke hvorfor du skal forsvare at du ikke har helt flat mage, er du fornøyd med kroppen din så driter du i hva andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene...jeg forsvarte den ikke, jeg forklarte hvorfor (for de som gadd å lese) at den aldri kunne bli flat. Dette er jo en tråd om mager eller? Men du har rett i det siste, jeg driter i hva andre mener om kroppen min, jeg er født slik jeg er og gjør det beste ut av det med trening og kosthold (i rykk og napp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mager KAN bli flate, men enkelte behøver å trene mye hardere enn andre for å oppnå det. Og nei da snakker jeg ikke om Aerobic 3 ganger i uken, men virkelig intensiv trening og et veldig bra kosthold. Selv har jeg alltid hatt flat mage. Trent svømming på høyt nivå i mange herrens år. Dessverre får man ganske brede skuldre av det, men resten av kroppen blir smashing. Jeg spiser veeldig sunt, så ingen kan si at jeg ikke har jobbet for den kroppen jeg har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel..var nede i 56 kg og var styggtynn fordi jeg har en litt bred kroppsbygning. Jeg var mager men hadde fremdeles kul på magen. Jeg har også fått et barn, la på meg 18 kg i svangeskapet og slikt får følger for huden. Magehuden ble litt slappere men jeg slapp heldigvis strekkmerker. Så jeg måtte kanskje vært nede i rundt 52 kg da for å fått flat (men slapp) mage. Så jeg tror ikke ALLE kan få flat mage og fremdeles ha en sunn kropp.

Jeg har ikke jobbet veldig for kroppen min men har trent vekter på og av siden jeg var 18. Spiser stort sett det jeg vil men tar meg sammen og spiser lav-karbo noen ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi man raser ned i kilo får man ikke nødvendigvis flat mage, det er derfor jeg sier at intensiv hard trening er stikkordet. Og det er liten del av befolkningen som gidder å trene på det nivået, derfor har ikke alle helt flat mage.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sånn her ca når jeg sitter: http://www.dreamstime.com/fat-tummy-for-obese-concept-thumb11224799.jpg

Og når jeg står og slapper helt av i magen, så buler det litt ut under navlen. Men hvis jeg retter meg ordentlig opp og strammer musklene, så blir det flatt.

Men det har litt å si om jeg strammer musklene eller ikke når jeg står. :)

Da er nok magen din LANGT i fra flat.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flat mage kommer ikke av vektnedgang, flat mage kommer av variert, men utfordrende og hard trening. :)

Min er flat, ingenting buler ut. Av og til har jeg vann i kroppen, og da blir det et lite polstra lag, men når vannet er ute derfra, er den flat som en strek igjen. Jeg trives veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi man raser ned i kilo får man ikke nødvendigvis flat mage, det er derfor jeg sier at intensiv hard trening er stikkordet. Og det er liten del av befolkningen som gidder å trene på det nivået, derfor har ikke alle helt flat mage.

Er man 18 har man også en fordel, ikke like lett å få janet jackson mage når man har født barn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmurfeLurfen

Ikke slemt ment, men det der er langt fra en flat mage i mine øyne. Jeg har mye mindre pølse enn det der når jeg sitter, og jeg regner ikke magen min som flat. Har en økning på ca 1 cm på den nederste delen av magen når jeg står (sett fra siden).

Sånn som dette: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://makingmethin.blogg.no/images/442130-5-1246566358896-n400.jpg&imgrefurl=http://makingmethin.blogg.no/&usg=__sXi6q_Zg9qlr7VlePZ1WGztvojs=&h=300&w=400&sz=64&hl=no&start=0&sig2=A7YEC0s8YfNlQTPWtX6IIA&zoom=1&tbnid=BJJPfOw26nxMpM:&tbnh=119&tbnw=165&ei=iTrcTYPdF4jVsga4vPXcDg&prev=/search%3Fq%3Dtjukk%2Bmage%26um%3D1%26hl%3Dno%26sa%3DG%26biw%3D1366%26bih%3D673%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=768&vpy=368&dur=2112&hovh=194&hovw=259&tx=162&ty=125&sqi=2&page=1&ndsp=31&ved=1t:429,r:28,s:0

Strammer jeg magemusklene greier jeg klype i litt fett liksom:p

Sånn har jeg også når jeg står. Men når jeg sitter med stram bukse, så blir det litt kant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...