AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #21 Skrevet 25. mai 2011 Av og til er frekk det som må til, av og til er det å ikke være snill det snilleste man kan gjøre - ingen regel uten unntak.... *f9z* Som noen har bemerket tidligere i tråden, uenighet og diskusjon er ikke nevnt hverken i tittel eller filmklipp, dette er jo tross alt et diskusjonsforum. Det er frekkheten jeg synes er unødvendig. I verste fall sårer de, i beste fall ødelegger der trådene da man må sile gjennom masse usaklige svar. Da jeg kom over dette klippet fant jeg ut at jeg umulig kunne støte noen, og samtidig få frem et poeng:) ts
Carrot Skrevet 26. mai 2011 #22 Skrevet 26. mai 2011 Som noen har bemerket tidligere i tråden, uenighet og diskusjon er ikke nevnt hverken i tittel eller filmklipp, dette er jo tross alt et diskusjonsforum. Det er frekkheten jeg synes er unødvendig. I verste fall sårer de, i beste fall ødelegger der trådene da man må sile gjennom masse usaklige svar. Da jeg kom over dette klippet fant jeg ut at jeg umulig kunne støte noen, og samtidig få frem et poeng:) ts joda, jeg er helt enig i at det å være ufin er unødvendig, men for enkelte er det den eneste måten de kjenner til og da er det du som den andre part som har et valg; du kan velge la det gå inn på deg og bli lei deg, provosert osv eller du kan velge påpeke at du syns vedkommende er ufin og forholde deg sakelig selv.. Noen velger også å falle for fristelsen til å svare med samme mynt.. I andre saker kan det du svarer være 100% på sin plass og ikke være frekt i det hele tatt, men motparten oppfatter det som frekt fordi skoen plutselig passer.. Dersom man skulle diskutere på et forum og bare si pene ting til hverandre, alltid kosemomse og være søt og snill ville det kanskje ikke være "liv laga" i lengden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå