CocoPiaf Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Dette var bedre enn å kjefte på alle brukerne som kjefter, bravo
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 MANGE +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ til deg 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Dette er bare virkelighetsfjærnt. Jeg skulle skutt både hare og rådyret om jeg hadde anledning. Skulle brukt harepus til sokker og bambi til teppe! skulle ete meg fet på kjøttet deres også... Jeg er ikke frekk, jeg er bare realistisk og logisk av meg. 3
CocoPiaf Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Dette er bare virkelighetsfjærnt. Jeg skulle skutt både hare og rådyret om jeg hadde anledning. Skulle brukt harepus til sokker og bambi til teppe! skulle ete meg fet på kjøttet deres også... Jeg er ikke frekk, jeg er bare realistisk og logisk av meg. Endret 24. mai 2011 av CocoPiaf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Dette er bare virkelighetsfjærnt. Jeg skulle skutt både hare og rådyret om jeg hadde anledning. Skulle brukt harepus til sokker og bambi til teppe! skulle ete meg fet på kjøttet deres også... Jeg er ikke frekk, jeg er bare realistisk og logisk av meg. Tydeligvis ikke. Hadde du vært logisk hadde du innsett at det gir null mening å drepe dyr og bruke de på den måten der. Se litt mer på Bones, så ser du hva det vil si å være SÅ realistisk og logisk av seg. 1
La Papesse Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 (endret) . Endret 25. mai 2011 av La Papesse
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #12 Skrevet 24. mai 2011 Kan noen forklare meg hva dette handler om? Jeg får ikke sett filmer på youtube.
Chiyo Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Dette er bare virkelighetsfjærnt. Jeg skulle skutt både hare og rådyret om jeg hadde anledning. Skulle brukt harepus til sokker og bambi til teppe! skulle ete meg fet på kjøttet deres også... Jeg er ikke frekk, jeg er bare realistisk og logisk av meg.
Xaphan Skrevet 24. mai 2011 #14 Skrevet 24. mai 2011 Kan noen forklare meg hva dette handler om? Jeg får ikke sett filmer på youtube. Samme her!
kaprifolen Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Det er en scene fra Bambi, hvor Trampe er frekkk, også spør mamma'n hans "Now, what did your father teach you today?" "Eeehm... If you don't have something nice to say.... Don't say nothing at all..." Veeeeeldig søt, der Trampe royer i sanden med foten sin, og er veldig flau... Sånn, dere får visualisere bildene selv! 1
Carrot Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Av og til er frekk det som må til, av og til er det å ikke være snill det snilleste man kan gjøre - ingen regel uten unntak.... *f9z* 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Søt film. Men er det sånn vi vil ha det på et debattforum? At vi bare skal si koselige og hyggelige ting til hverandre? Jeg er helt enig i at man ikke trenger å være frekk, som i å bruke kallenavn og hakke løs på person. Men halve vitsen med et debattforum er jo at man skal være uenige (fordi vi er mange forskjellige mennesker her så vil vi naturlig nok være uenige) og diskutere dette. Jeg for min del ville ikke trivdes med tannløse debatter der man ber om unnskyldning for at man ikke er enig med de andre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 Men halve vitsen med et debattforum er jo at man skal være uenige (fordi vi er mange forskjellige mennesker her så vil vi naturlig nok være uenige) og diskutere dette. Jeg for min del ville ikke trivdes med tannløse debatter der man ber om unnskyldning for at man ikke er enig med de andre. Men det er ikke snakk om uenighet, verken i bambi eller i overskriften. Det er snakk om frekkhet. Frekkhet og uenighet er to forskjellige ting. En kommer LANGT med å være uenig! Og det får til og med Bambier og disney harepuser være. Men frekke er noe annet, de kan bare la være å si noe hvis frekk er alt de klarer
KaDust Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Går da fint an å ha en saklig diskusjon hvor man er uenige uten å måtte være frekk. Om man slipper frekkheter så diskuteres jo tema, er da sånn vi vil ha det på et debattforum. 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er enig i at en kan og skal si akkurat hva en mener på et forum, men det er måten det blir sagt på som er feil, når en tar av som en rakett i svaret. Absolutt ALT kan sies - uten å gå over streken/under beltestedet. Det kommer an på hvor bevisst en er på sitt eget språk, og hvor mye en klarer å beherske seg når en har en "motstander" foran seg. Det er trist å se innlegg som reduserer skriveren til verbalt søppel. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå