monja Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Noen som skal prøve den? Er ikke så glad i sjokoladen rundt kindereggene, men den så jo litt gøyal ut da....En ny figur hver dag kan jeg tenke meg?!? *Hadde vel vært noe for gubben det* Bare så synd den er så dyr..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Sambiss hintet fælt til at han ville ha den, siden jeg ikke gidder å lage egen til han i år... Jeg syntes den ser helt topp ut!! Ja, den er steike dyr, men men får vel litt ut av den også, gjør man ikke det? Det er jo ikke bare sjokolade i den? Har ikke studert den sånn kjempemasse at det gjør noe. Må kansje gjøre det etterpå på butikken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Kjærsten kjøpte en til meg (som vi skal dele) og en til sin sønn. Elsker kinder sjokolade jeg. I vår er det ikke bare egg, men også sånne kuler og noen luker er avlange. Men han kjøpte de i utlandet da. Har ikke sett de her i Norge jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Så den på Meny i sta, til 169 kr... Det var 6 kinderegg, 6 slike kinder-sjokolader, og 12 slike mini-egg som er på størrelse med twist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 169? :o trodde min smarties kalender var dyr jeg (100 kroner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå