Gå til innhold

Mitsumi!

Suzy

Anbefalte innlegg

Har du lest det jeg skrev i dagboken din? Mange tror du er en gammel og omdiskutert bruker som har kommet tilbake. Dette var en bruker som hadde ut av seg mye rart og til tider usant. Derfor alle kommentarene.

But what is the connection between me and this user, was she Japanese too?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå får det være nok!! La nå en ny bruker få lov til bli kjent med forumet og brukerne før folk begynner å hakke på henne.

Det må da gå an å gi henne en sjanse, istede for å komme med spydigher om at hun er en tidligere bruker!!

Skammelig!!!

Om det så er en gammel bruker eller ikke så har jeg forstått det slik at alle har rett til å registrere seg. Trodde virkelig ikke at folk her inne var så lavmål at de prøver på å mobbe ut folk. :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gå til ris og ros og be modoratorene slette :D

Der ligger det også en tråd angående dette

Gjør dette du :D

Jenter jenter nå må dere trekke inn klørene litt da. Herregud blir helt flau jeg :oops: .

Sier som Glamour- Har dere PMS hele gjengen :o

Makan

hva hvis dere tar feil!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

But what is the connection between me and this user, was she Japanese too?

Nei, det var hun ikke. JEg er ikke den rette til å svare på dette. Spør noen av de som sammenligner dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Gamle Alex: Gå inn på ris og ros, be moderatorene/Hege/Gry om å slette unødvendige spekuleringer inne i DIN dagbok, dersom du ikke ønsker å ha dem der.

Vet ikke om de gjør det, men det er ihvertfall veien å gå.

Føler du deg trakasert eller dårlig behandlet, og du ikke klarer å løse opp i det selv, så får du hjelp der. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...