Gå til innhold

Mitsumi!

Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl
:ler: Les dagboka hennes så finner du nok ut både det ene og det andre. Men ikke spør for mange spørsmål, da blir du plukkfisk :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Les dagboka hennes så finner du nok ut både det ene og det andre. Men ikke spør for mange spørsmål' date=' da blir du plukkfisk :wink:[/quote']

Ah... javel ja.. skummelt.... :o *noterer bak øret* "Ikke plage Mitsumi mer"

*løper ut*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

I just read your diary, and got the answer to Suz's question from there, hence me advising her to read you diary, since she obvioulsy hadn't seen it, and thus asked you about the English thing. Some of us don't have time to read all the links on KG, all though we spend a hell of a lot of time here :D Welcome to you anyway, and cheer up, most of us are happy troopers! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome to you anyway' date=' and cheer up, most of us are happy troopers! :)[/quote']

Thank you glamourgirl, I don't like to repeat myself over and over again, it feels like I am on autopilot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't see why some of you are asking me the same questions over and over and over again.

I've asked you this question once *counting*...1. and I see no reason to get all offensive and snotty over that!

I was curious as to why you wrote in english, after reading a couple of your answers in here, since you obviously understand Norwegian - and if you look at the original date of this thread you'll see that my question was posted several days ago.

To assume that every user in here - myself included - follow your every move simply to get one little detail answered is at it's best incredibly selfsentered. I posted my question here as this is the correct channel for personal questions and have waited until now for an answer.

I haven't bothered you in any way as far as I can tell - merely asked you a question out of positive interest and if that is unwanted - please excuse my rudeness :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That one was for glamourgirl, not you Suzy. I don't mind people asking me questions but it makes me feel like an idiot when I have to repeat myself so many times.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Neida, det hadde ingenting med deg å gjøre Suzy.

Denne personen har blitt hetset av flere, det var nok bare den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That one was for glamourgirl, not you Suzy. I don't mind people asking me questions but it makes me feel like an idiot when I have to repeat myself so many times.

Sorry if I got a little offensive, but i felt like you got pissed at me when i saw myself as fairly well-behaved (for once? :ler: )

Welcome anyway's M! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det hadde ingenting med deg å gjøre Suzy.

Denne personen har blitt hetset av flere, det var nok bare den berømte dråpen som fikk begeret til å flyte over, tenker jeg...

Skjønte det nå... har ikke helt dagen i dag jeg heller så det fløt vel litt over for meg og... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

And comments like this:

Du minner veldig om en gammel bekjent på KG! :ler:

and this:

Du leser da veldig godt norsk...

doesn't really help me getting the consept of Kvinneguiden. It feels like mockery. My diary is a mess and I don't know where to get help.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
And comments like this:

and this:

doesn't really help me getting the consept of Kvinneguiden. It feels like mockery. My diary is a mess and I don't know where to get help.

Har lest dagboken din, M. Skjønner din fustrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner alle å skrive på engelsk her nå....??? :o

....jeg syns Mitsumi kan stotre seg fram på den norsken hun kan, det tror jeg bare ville være sjarmerende...og ikke minst ville det være veldig lærerikt for henne, for i engelsk ser det ikke ut til at hun trenger å perfeksjonere seg noe særlig mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry if I got a little offensive, but i felt like you got pissed at me when i saw myself as fairly well-behaved (for once? :ler: )

Welcome anyway's M! :wink:

No No, I did not get mad at you at all, but people have been picking on me all day and I don't even know why. And noone is willing to tell me either.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest det jeg skrev i dagboken din? Mange tror du er en gammel og omdiskutert bruker som har kommet tilbake. Dette var en bruker som hadde ut av seg mye rart og til tider usant. Derfor alle kommentarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: WOMEN WOMEN WOMEN, slapp av kvinner, vi er da venner her, eller hva??? Dear sweet mercy, sier jeg bare. Har vi pms hele gjengen, fyrstikk og krutttønne tenker jeg, ingen heldig kombinasjon. Være venner, OKI??? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...