Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trodde virkelig det skulle bli han andre, jeg. Menmen. Håper de varer :)

Endret av Kajal
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tss, du kan ikke si sånt Kajal! :P Da veit jo de andre hvem som vant. DAMN YOU! :P

Skrevet

Tss, du kan ikke si sånt Kajal! :P Da veit jo de andre hvem som vant. DAMN YOU! :P

Men finalen ble jo lagt ut for over et døgn siden, det er jo ikke spoiling da...

Jeg er iallfeall veldig fornøyd me at hun valgte JP. Det har vært lett å se at de har hatt god kjemi fra starten av.

Men søstra til Ashley var jo ei skikkelig bitch og bedreviter. Bra at hun unnskyldte seg etterpå.

Jeg synes jo selvfølgelig synd på Ben. Han må jo virkelig ha trodd at det skulle bli dem siden han tok ordet og fridde før Ashley rakk å si noe. Tror ikke han blir den neste Bacheloren siden det ikke ble lansert i går.

Skrevet

Sånn, nå har jeg redigert innlegget mitt :)

Jeg tror det er mulig at "han som ikke ble valgt" kan bli Bachelor, siden de ikke annonserte noen annen Bachelor i går. At det kan virke litt forhastet om han var forelsket og klar til å gifte seg med Ashley, for så å skulle bli den nye Bachelor episoden etter... Tror de annonserer den nye Bachloren i siste showet av Bachelor Pad, jeg.

Skrevet

Da har jeg fått sett de to siste episodene!! :sukk:

Ble utrolig lei meg på Ben sin vegne. Han var såååå sikker på at hun kom til å si JA. Men nei...

Jeg visste at hun kom til å velge JP. Synes det har virket så åpenlyst hele tiden at hun likte han best.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...