Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heier på Ben og JP :popcorn: Selv om jeg helst skulle hatt JP for meg selv... :rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morsomt å se Emily igjen. Legg merke til at hu sier 'You know' i nesten hver setning! :fnise:

Haha, ja, det la jeg merke til også! :fnise:

Skrevet

Jeg syns Ben og han andre ligner så innmari.. Flere som syns det :P ?

• Liker 1
Skrevet

Ames har et morsomt ansikt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns forresten at hun Emely virker veeeeldig lite troverdig.

Og for meg blir det litt voldsomt når hun sier de alltid vil elske hverandre, og at han vil ha en spesiell plass i hjertet hennes. Blir litt for amerikansk for meg gitt.

Emily er jo så troverdig som det går ann å få blitt? Haha, hele jenta er jo tvers igjennom genuin? Det lyyyyser igjennom.

Skrevet

Emily er jo så troverdig som det går ann å få blitt? Haha, hele jenta er jo tvers igjennom genuin? Det lyyyyser igjennom.

Seriøst? Mener du det?

Jeg likte hun veldig got i the bachelor, men n å syns jeg hun bare virker påtatt og tilgjort. sry

Skrevet

Ja det syns jeg og, og han innrømmet jo at han var det, og at han hadde vært i dårlig humør. Så da var han tilgitt fra mitt ståsted hvertfall :)

Jeg vet. Han er i hvertr fall ærlig og viser hvem han er. Og at han liker henne.

Skrevet

Hmm... dette er den første gangen jeg har synes jeg har sett at Emily har vist ekte følelser. Merkelig at alle er uenige.

Skrevet

Men jeg fikk egentlig ikke noe tak på GRUNNEN til at de var gått fra hverandre? De elsket jo begge den andre??

Skrevet

Men jeg fikk egentlig ikke noe tak på GRUNNEN til at de var gått fra hverandre? De elsket jo begge den andre??

Utfra det hun sa hørtes det ut som om de hadde dårlig kommunikasjon + at hun følte seg ikke sikker på at han er stabil nok i forhold til hva hun trenger at han skal være ettersom det er et barn inni bildet, med tanke på framtiden osv. Altså, hun følte seg ikke 110% sikker på at han kom til å være der "6 months down the road". Hun nevnte også at de var så vante til å være single, og de hadde vel problemer med å innrette seg til hverandre.

Så det er vel mye det at han er en vinglepetter.

Skrevet

Jeg syns bare hun smørte på så veldig. Så derfor ble det lite troverdig. Og det hjelper jo ikke akkuratt at hun snakker som en baby :P

Skrevet

Å nei. Det var litt trist :(

Fikk så vondt av Ames.

Syns det skal stå mellom JP og Constentine(?) nå.

Skrevet

Stakkars Ames! Han virker som en utrolig fin fyr. Håper virkelig han finner noen som han kan være lykkelig med. Skjønner ikke hvorfor hun beholder Constantine, jeg. Men hver sin smak, tydeligvis. Heier på JP! Men vil aller helst ha ham selv... Ben liker jeg også veldig godt. Ser ut som om det blir en del drama fremover da, ut fra klippene på slutten? Alt for lenge til neste tirsdag!

Skrevet

Liker ikke Ben og Constantine, jeg. Kanskje pga. håret? Ser litt for boyish ut. I tillegg til at de virker litt mer kjølige i væremåten sammenlignet med JP. Ames var en utrolig flott type!

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skal GJETTE tror jeg hun velger Ben. Utifra måten hun er rundt han og hvordan hu ser på han. Men - time will show :lur:

Skrevet

Jeg tror, og håper hun velger JP :) Men det er vel 2 uker til finalen?

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ny episode idag?

Skrevet

Da har jeg sett forrige ukes episode. Jeg fikk vondt av Ben når han snakket om faren sin. :grine: Ames så helt sjokkert ut når han ikke kom videre. men allikevel smiler han... Stakkars!

Usikker på hvem jeg tror hun velger.

Håper neste episode kommer snart!

Skrevet

Hvorfor er ikke gårsdagens episode på nett??? Jeg som hadde gledet meg til i dag :sinna:

Jeg tror Ben blir sendt hjem, eller Constantine. Tipper JP vinner!

Det er vist klipp fra finalen hvor vi ser at noen i familien til Ashley er veldig uenig i hennes valg. Lurer på hvem det kan være? Ingen av de 3 som er igjen virker som noen bad boy liksom :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...