Devi Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 Personlig så blåser jeg i merket på veskene mine, så lenge jeg syns de har de rommene som trengs og det utseendet/størrelsen/fargen jeg foretrekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 12. november 2003 #22 Del Skrevet 12. november 2003 Skjønner liksom ikke helt vitsen med å gå med fake designer vesker/klær etc. Kan noen forklare meg? Er det for å virke som man har råd til noe eksklusivt? Er det fryktelig viktig? Jeg for min del kjøper ting jeg liker, har bra kvalitet, som fungerer som de skal, ser bra ut og bryr meg katta om hvilket merke det er. Noe er billig, noe er dyrt. Og det er viktigere for meg at det er spesielt enn at det er DKNY, Ralph Lauren, Gucci etc. De merkene masseproduserer jo like mye som H&M! Å gå med klær eller vesker med kjempelogoer syns jeg er ganske tacky i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 13. november 2003 #23 Del Skrevet 13. november 2003 Vesker er nå bare gøy. Ikke noe å ta så alvorlig. Moro å leke seg med stiler. :D Det som ikke er lov er å selge nøyaktige kopier av designersaker. F.eks. Vuitton er ekstreme på å lete og stille produsenter og selgere av slike for retten. Det som er lov er å lage "inspirert av"-vesker, slik som det var gjort på den fashionknockoffs-siden. Altså ikke nøyaktige kopier. Hvis en slik side ble oppretta i Norge, har sikkert jeg blitt kunde. Særlig fordi frakten ikke hadde blitt så utrolig høy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 13. november 2003 #24 Del Skrevet 13. november 2003 nei jeg er fint lite interessert i merkevarer, fake som ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 13. november 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 13. november 2003 Glitterchick: Hvorfor man kjøper fake ting? Jeg for min del kan hvertfall si at jeg er interessert i design, men prisen på de ekte varene overgår som regel kraftig det jeg ville betalt! Tror aldri jeg kommer til å betale 7000 for en veske... Som Shivani sier: det er jo bare gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå