philippa starck Skrevet 10. november 2003 #1 Del Skrevet 10. november 2003 Noen her som ville være interessert i å kjøpe feks fake Gucci, Burberry, Vuitton ol fra en norsk nettbutikk? Har bare funnet sånt på utenlandske nettsider, og savner sånt i Norge. Vurderer faktisk å starte opp noe slikt! Ville DU vært interessert i det? (markedsundersøkelse... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 10. november 2003 #2 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg ville. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 10. november 2003 #3 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg også! Føles litt tryggere å bestille fra en norsk side+ at man slipper toll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 10. november 2003 #4 Del Skrevet 10. november 2003 Ja, det kunne vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. november 2003 #5 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg hadde vært interessert hvis kvaliteten var ok. Jeg gidder ikke å kjøpe fake desginvare hvis kvaliteten er dårlig og jeg kun får "en plastveske med logo på", men hvis kvaliteten er ok, så hadde det absolutt vært interessant. I så fal hadde det vært veldig ok å kunne kjøpe det fra et norsk nettsted, slik at en både slipper toll/moms og har angrett. U go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 10. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. november 2003 Håhåi!! Jeg har jo 4 kunder allerede, jo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. november 2003 #7 Del Skrevet 10. november 2003 Vær obs på at det er forskjell på lisenserte kopier og direkte "fake" ting, da - "fake" designprodukter er vel ikke lovlig i Norge? Poirot!!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 10. november 2003 #8 Del Skrevet 10. november 2003 Det er bare å notere navnet mitt på kundelisten, Philippa! Og trenger du hjelp så er jeg klar som bussiness associate!! (PUFFs CV: Har sikkert 70 vesker, deriblant to fake LV og to fake Gucci?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. november 2003 #9 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg gjorde dette på gata i NY (pruta faktisk skikkelig for første gang i mitt liv også). Veska har god kvalitet og jeg ga 20 US dollar for den. Kul - med PRADAmerke Med ålreit kvalitet kunne jeg ha gjort dette i Norge ja. Jeg bestiller ikke fra utlandet med mindre jeg må (orker ikke tolltull). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 10. november 2003 #10 Del Skrevet 10. november 2003 Sett meg på listen også, philippa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 10. november 2003 #11 Del Skrevet 10. november 2003 Meg og meg og! Er kvaliteten grei, så "count me in" :D Har du tenkt å starte en nettbutikk, Philippa ? Synes det høres ut som en spennende idè Keep ut posted! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 11. november 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 11. november 2003 Det er bare å notere navnet mitt på kundelisten' date=' Philippa! Og trenger du hjelp så er jeg klar som bussiness associate!! (PUFFs CV: Har sikkert 70 vesker, deriblant to fake LV og to fake Gucci?)[/quote'] Puff - du blir en selvskreven Marketing Manager/ Vice Precident!! Og så skal du få en jobb på lageret også... Da blir vi to ansatte i mitt verdensomspennende konsern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 Fordet første så tviler jeg på at dette er lovlig. Husker Smart club fikk problemer da de solgte skjorter som var fra Ralph Lauren, men så viste de seg å være fake. For det andre, nei jeg ville ikke handlet der. Handler enten ting uten logo, eller ekte vare. Har en fake veske som jeg har fått i gave (har totalt veskedilla, så det var godt ment), og den ser omtrent "ekte" ut, så klarer jeg ikke å gå med den. Føler at alle ser at den er fake, og tenker herregud så patetisk.. For det tenker jeg når jeg ser alle fjortiss jentene som raser rundt med fake LV, Gucci, Christian Dior osv... Og om dere tar dere råd til å kjøpe ekte, så ser man fort forskjell!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg hadde vært interessert hvis kvaliteten var ok. Jeg gidder ikke å kjøpe fake desginvare hvis kvaliteten er dårlig og jeg kun får "en plastveske med logo på", men hvis kvaliteten er ok, så hadde det absolutt vært interessant. I så fal hadde det vært veldig ok å kunne kjøpe det fra et norsk nettsted, slik at en både slipper toll/moms og har angrett. U go girl! Fem har du nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 jeg også om de er av god kvalitet... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 hvis jeg skal ha noe som helst med designerlogo, foretrekker jeg at det er ekte saker. Hvis ikke lar jeg det heller være. Hvem er det egentlig man forsøker å lure? Jeg ville hele tiden tenkt på at det var en fake, og ikke gledet meg over den på samme måte. Så nei; enten ekte, eller no logo for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 hvis jeg skal ha noe som helst med designerlogo, foretrekker jeg at det er ekte saker. Hvis ikke lar jeg det heller være. Hvem er det egentlig man forsøker å lure? Jeg ville hele tiden tenkt på at det var en fake, og ikke gledet meg over den på samme måte. Så nei; enten ekte, eller no logo for min del Nå er ikke jeg noen stor logo-fan enten det er snakk om ekte eller fake, men kunne godt tenkt meg å kjøpe kopier av en del lekre designervesker som enten ikke har logoen synlig eller en liten som er diskret plassert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 11. november 2003 #18 Del Skrevet 11. november 2003 Er ikke så begeistret for vesker med store i øyenfallende designer logoer, i såfall bør de i det minste være ekte. Men jeg kunne godt tenke på å kjøpe kopier av vesker fra f.eks Gucci, men uten noe design logo. Synes veskene i seg selv er stilige, og da jeg ikke tar meg råd til originalen, har jeg det best med at de er uten logo. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 COOOL!!! Count me in!! (Og jeg må bare oppklare - det var ikke meningen å ha et ? etter Gucci i innlegget mitt men! Takk seg til.. !!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 11. november 2003 #20 Del Skrevet 11. november 2003 hvis jeg skal ha noe som helst med designerlogo, foretrekker jeg at det er ekte saker. Hvis ikke lar jeg det heller være. Hvem er det egentlig man forsøker å lure? Jeg ville hele tiden tenkt på at det var en fake, og ikke gledet meg over den på samme måte. Så nei; enten ekte, eller no logo for min del Skjønner hva du mener. Men for meg så er vesker bare moro. Innrømmer at jeg var sekunder fra å kjøpe en ekte Gucci til 5000,- for noen mnd siden men det er det ikke verdt. Jeg elsker vesker og vil ha nye hele tiden, om det er fake eller ikke spiller ingen rolle så lenge de er kule. Men en EKTE veske skal jeg ha. Holder på å bestille meg en Anya Hindmarch-veske "Be a bag" (se ttp://www.anyahindmarch.com/beabag/index.htm) med personlig bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå