Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2003 #21 Del Skrevet 11. november 2003 Eg gleeeedar meg!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 11. november 2003 #22 Del Skrevet 11. november 2003 :D hei. I fjor hadde jeg en vanskelig jul.Gikk meg på en smell på jobb og slet med depresjoner helt til langt utpå våren. Denne julen gleder jeg meg til som aldri før. Depresjonen har sakte men sikkert sluppet taket, jeg giftet meg med drømmeprinsen i sommer. Første søndag i advent er jeg 15 uker på vei. Gleder meg til julaften i mammaklær! Klemmer fra Jule-Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2003 #23 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg gleder meg masse..... synes jula er ei kjempe koselig tid. Styrer unna det verste handlemaset de siste ukene før jul, ved å være litt tidlig ute med å kjøpe gaver....spør tidlig etter ønskelister så jeg får ideer om hva jeg skal kjøpe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 11. november 2003 #24 Del Skrevet 11. november 2003 Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg så mye egentlig... Er jo noe som jeg gleder meg til, men gruer meg mest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 11. november 2003 #25 Del Skrevet 11. november 2003 Er egentlig en jule-jente, men i år blir det en litt annerledes jul... Lillebror skal ikke feire sammen med oss i år, men velger å reise til Polen med dama og hennes familie... Kommer til å bli rart og tomt, og antagelig ikke til å føles som jul i det hele tatt.... Men jeg skal ha lang juleferie, og kommer til å gjøre det beste ut av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2003 #26 Del Skrevet 11. november 2003 Klem til deg, Pusekatt! :trøste: Jeg feiret jula for to år siden på sykehuset fordi faren min var alvorlig syk. Desverre døde han like etter jul. Det var trist, men på en måte hyggelig også å være på sykehuset juleaften. Håper faren din blir frisk før jul da, det går sikkrt bra! Jeg gleder meg til jula, til å ha fri, og til å få besøk av moren min og Svigers! Til å pynte, og til å lage julemiddag. Gavene har vi kuttet ned til et minimum, så håper vi slipper så mye stress der i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. november 2003 #27 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg gledet meg, men ufortsatte utgifter gjør at jeg ikke har penger til en eneste julepresang.. Så nå gruer jeg meg litt egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 11. november 2003 #28 Del Skrevet 11. november 2003 Klem til deg, Pusekatt! :trøste: Jeg feiret jula for to år siden på sykehuset fordi faren min var alvorlig syk. Desverre døde han like etter jul. Det var trist, men på en måte hyggelig også å være på sykehuset juleaften. Håper faren din blir frisk før jul da, det går sikkrt bra! Takk for koselige ord, Engel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå