Gå til innhold

Gruer du deg til jul?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg grue-gleder meg litt i år.. Denne jula blir annerledes enn julene de siste årene og det er lenge siden jeg har følt noen julestemning eller glede over jula.. Men kanskje det blir bra i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg flybillett hjem i dag. GLEDER MEG!!! :D

Var veldig syk i jula i fjor så den ble ikke noe gledelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg en hel masse :D

Og nå er det ikke lenge til 1. desember og PAKKEKALENDER! JIPPI!!!

29616 minutter til klokka er syv om morgenen 1. desember og det er lov til å åpne årets første pakke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til jul. Samtidig gleder jeg meg MYE mer enn vanlig også. Jeg gruer meg fordi jul er masse pes og stress og utgifter, og så skal man være kreativ og finne på fine julepresanger, lage masse mat og kaker, halse mellom juleavslutninger, foreldrekaffe, julebord, gløggkvelder og shoppingsentre i hele desember, for så å synke sammen utslitt på julaften......

Jeg er ganske deppa nå fordi faren min er alvorlig syk, og jeg vet ikke om han blir noe særlig friskere før jul :cry: Akkurat nå spøker det for bryllupsfestdeltakelsen hans også (neste lørdag), men det er en helt annen historie.

(men jeg gleder meg til å feire første jul sammen med min EKTEMANN, barna våre, og ymse familie!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julen er min favorittid, og jeg gleder meg bare. Gleder meg også fordi dette er første julen jeg og mannen min skal dele med min far og hans familie, og det blir så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ingen måte, men syns d er dumt at jula byner allerede primo oktober nå....er på mange måter litt lei av alt styret når den endelig er der......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg gruer meg ikke til jul. Jeg gleder meg, men først og fremst fordi jeg skal ha 2 ukers ferie pluss at det jo er litt koslig også. Mener at man til en viss grad bestemmer selv om man lar hele desember og jula gå opp i mas og stress. Forstår ellers at folk kan ha mange forskjellige grunner til å grue seg til jul, og synes det er veldig synd for de som har det sånn. :(

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...