Gå til innhold

Malas vei mot en sunnere og bedre hverdag!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk Daenerys :)

Hodepinen henger i fortsatt, det samme med magesmertene, håper ibuxen virker snart :sjenert:

Skal helst fungere på jobb senere i dag også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute å trent bakkeintervall igjen :)

5 min oppvarming

15 min intervall

10 min nedtrapping

Fra sist onsdag økte jeg i dag distansen med 5 m og repetisjoner med 5 stk. (35 m og 20 rep)

Svetten rant av med når jeg når jeg var ferdig, herlig :)

Nå skal jeg lage meg en god smoothie, har nemlig stort utvalg av fryste bærblandinger i fryseren :sikle:

Skrevet

I morgen er det veiedag og jeg gruer meg big time!

Har vært litt slurvete med kostholdet i det siste, pluss at jeg har mensen og bruker å veie mere da... Og ikke nok med det, denne gangen jeg har mensen har jeg gitt etter på sjokoladesuget flere ganger, har ikke kart å styrt meg selv i det hele tatt :sjenert:

i morgen har jeg fri, dagen vil vel blir brukt til å brette klær :gjeiper:

Og så håper jeg på å få med meg zumbatime på senteret :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Hva med å ikke veie deg imorgen da? :) Jeg ville ha ventet til jeg var fornøyd med egen innsats i alle fall :)

Skrevet

Glemte helt av å veie meg i dag jeg, ble oppringt klokken kvart på 8 med spørsmål om å komme på jobb fortest mulig...

Så da venter jeg med å veie meg til neste onsdag :)

Skrevet

Ble oppringt fra jobben i dag også, så nå blir det penger :danse:

Treningen ble det heller verre med i dag.. I morgen skal jeg være med bestemoren min på sykehuset og regner med at store deler av tiden går med til det, men håper på å få til en liten økt etter sykehusturen, får se hvor sent det blir :)

Ellers jobber jeg på lørdag igjen og på søndag er det igjen tid for bursdagsselskap :sjenert:

Skrevet

Skrev at jeg skulle prøve å få til en økt etter sykehusturen, det ble en gåtur med valpen i 30 min og vasking og rydding av hus i nesten to timer :)

Nå er det TV-kos i med kjæresten :rodmer: og en litt sjokolade :sjenert:

Kjenner at det ikke blir så sent i kveld da jeg begynner på jobb kl. 8 i morgentidlig

God helg til alle som titter innom :Nikke:

Skrevet

Kan bli litt stille fra meg noen dager fremover, har skjedd ting i helgen som preger meg veldig...

Skrevet

Håper det går bra med deg! Tenker på deg :klemmer:

Skrevet (endret)

Så trist.. Håper det går bra med deg, Mala! :klemmer:

Endret av Angel-A
Skrevet

Tusen takk jenter, dere er gode :klemmer:

Skrevet

Denne uka har blitt brukt til jobbing og avslapping. ingen trening, heller ingen veiing...

Nå i ikveld koser jeg meg foran TVen sammen med kjæresten :)

Håper alle har en fin helg!

Gjest Daenerys
Skrevet

Koselig :) Jeg og oppgaven min koser oss, mens samboeren spiller Skyrim.... Kjeder meg!

Skrevet

Huff da, men tenk hvor godt det er når du er ferdig med oppgaven :jepp:

Skrevet

Hei hei..

Går det bra med deg?

Hvordan går det med trening på treningssenter?

God helg :)

Gjest frøken am
Skrevet (endret)

Kom nettopp på det ja - hvordan går det?

Er det en hendelse som har sinket deg her inne? Eller bare litt dårlig motivasjon? :)

Håper alt står bra til! :klemmer:

Håper vi hører fra deg snart!

Endret av frøken am
Skrevet

Det går bra med meg, det er bare så mye som skjer for tiden, mye styr i familien osv som gjør at jeg nesten bare sover, spiser og jobber...

Tror det blir en liten pause fra dagboken en stund fremover, jeg kommer til å trene, men det blir ingen oppdateringer her på en stund.

Plutselig er jeg innom å skriver noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...