Bolla! Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #321 Del Skrevet 31. oktober 2011 Takk Daenerys Hodepinen henger i fortsatt, det samme med magesmertene, håper ibuxen virker snart Skal helst fungere på jobb senere i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. november 2011 Forfatter #322 Del Skrevet 1. november 2011 Har vært ute å trent bakkeintervall igjen 5 min oppvarming 15 min intervall 10 min nedtrapping Fra sist onsdag økte jeg i dag distansen med 5 m og repetisjoner med 5 stk. (35 m og 20 rep) Svetten rant av med når jeg når jeg var ferdig, herlig Nå skal jeg lage meg en god smoothie, har nemlig stort utvalg av fryste bærblandinger i fryseren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. november 2011 Forfatter #323 Del Skrevet 1. november 2011 I morgen er det veiedag og jeg gruer meg big time! Har vært litt slurvete med kostholdet i det siste, pluss at jeg har mensen og bruker å veie mere da... Og ikke nok med det, denne gangen jeg har mensen har jeg gitt etter på sjokoladesuget flere ganger, har ikke kart å styrt meg selv i det hele tatt i morgen har jeg fri, dagen vil vel blir brukt til å brette klær :gjeiper: Og så håper jeg på å få med meg zumbatime på senteret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 2. november 2011 #324 Del Skrevet 2. november 2011 Hva med å ikke veie deg imorgen da? Jeg ville ha ventet til jeg var fornøyd med egen innsats i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. november 2011 Forfatter #325 Del Skrevet 2. november 2011 Glemte helt av å veie meg i dag jeg, ble oppringt klokken kvart på 8 med spørsmål om å komme på jobb fortest mulig... Så da venter jeg med å veie meg til neste onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. november 2011 Forfatter #326 Del Skrevet 3. november 2011 Ble oppringt fra jobben i dag også, så nå blir det penger Treningen ble det heller verre med i dag.. I morgen skal jeg være med bestemoren min på sykehuset og regner med at store deler av tiden går med til det, men håper på å få til en liten økt etter sykehusturen, får se hvor sent det blir Ellers jobber jeg på lørdag igjen og på søndag er det igjen tid for bursdagsselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. november 2011 Forfatter #327 Del Skrevet 4. november 2011 Skrev at jeg skulle prøve å få til en økt etter sykehusturen, det ble en gåtur med valpen i 30 min og vasking og rydding av hus i nesten to timer Nå er det TV-kos i med kjæresten og en litt sjokolade Kjenner at det ikke blir så sent i kveld da jeg begynner på jobb kl. 8 i morgentidlig God helg til alle som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. november 2011 Forfatter #328 Del Skrevet 6. november 2011 Kan bli litt stille fra meg noen dager fremover, har skjedd ting i helgen som preger meg veldig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. november 2011 #329 Del Skrevet 6. november 2011 Uff, ta tiden du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 6. november 2011 #330 Del Skrevet 6. november 2011 Sender en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 6. november 2011 #331 Del Skrevet 6. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. november 2011 #332 Del Skrevet 6. november 2011 Håper det går bra med deg! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 6. november 2011 #333 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Så trist.. Håper det går bra med deg, Mala! Endret 6. november 2011 av Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. november 2011 Forfatter #334 Del Skrevet 7. november 2011 Tusen takk jenter, dere er gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. november 2011 Forfatter #335 Del Skrevet 12. november 2011 Denne uka har blitt brukt til jobbing og avslapping. ingen trening, heller ingen veiing... Nå i ikveld koser jeg meg foran TVen sammen med kjæresten Håper alle har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 12. november 2011 #336 Del Skrevet 12. november 2011 Koselig Jeg og oppgaven min koser oss, mens samboeren spiller Skyrim.... Kjeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. november 2011 Forfatter #337 Del Skrevet 12. november 2011 Huff da, men tenk hvor godt det er når du er ferdig med oppgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 19. november 2011 #338 Del Skrevet 19. november 2011 Hei hei.. Går det bra med deg? Hvordan går det med trening på treningssenter? God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 19. november 2011 #339 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Kom nettopp på det ja - hvordan går det? Er det en hendelse som har sinket deg her inne? Eller bare litt dårlig motivasjon? Håper alt står bra til! Håper vi hører fra deg snart! Endret 19. november 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. november 2011 Forfatter #340 Del Skrevet 21. november 2011 Det går bra med meg, det er bare så mye som skjer for tiden, mye styr i familien osv som gjør at jeg nesten bare sover, spiser og jobber... Tror det blir en liten pause fra dagboken en stund fremover, jeg kommer til å trene, men det blir ingen oppdateringer her på en stund. Plutselig er jeg innom å skriver noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå