Gå til innhold

Malas vei mot en sunnere og bedre hverdag!

Bolla!

Anbefalte innlegg

Var forresten å så hodejegerne på kino i går, i mine øyne var den kjempebra! Kjøpte smågodt, men etter filmen kastet jeg det som var igjen! Det er bra til å være meg altså, selv om jeg ikke motstod fristelsen med å kjøpe det i utgangspunktet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempesliten etter en lang dag på jobb, hadde egentlig tenkt å dra rett på trening etter jobb, men jeg var så sliten at jeg dro hjem og fant sofaen i stedet...

I morgen skal jeg også på jobb, men starter ikke før kl. 16. Derfor har jeg avtalt med en venninne å møtes å trene i morgen formiddag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjennes det ut som det er en forkjølelse i anmarsj, så det ble ikke noe trening i morges... Tar det bare helt rolig fram til jobb kl. 16, kjenner det blir godt med 4timers vakt i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har rast avgårde! Jobb på lørdag, etterfulgt av restaurant med to venninner. Søndag var det kjærestedag :rodmer: , vi dro blant annet på kino og peppes pizza..

Har vært mye spising denne helga, og ikke noe trening, så føler jeg har lagt på meg mange kilo på disse dagene... Det var denne viljestyrken da... :kjefte:

Nå blir det straks jobb, 12-20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjempekoselig, derfor er det såp synd at det ofte blir nedprioritert i en hektisk hverdag...

Vi storkoste oss :yvonne:

Imorgen har jeg fri, og da skal jeg trene, vet ikke helt om det blir på formiddagen eller ettermiddagen enda, får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren er så klare for å stifte familie, men jeg er ikke i en ønsket jobbsituasjon... Kjenner jeg er så babysyk at jeg nesten ikke tåler å se verken en gravid dame, babyer eller unger generelt... Det er så frustrerende når vi begge har så lyst på barn, men at det er jobbsituasjonen min som stopper det...

Jeg ser på jobbannonser hver dag, men det som er problemet er at jeg stortrives der jeg er nå, det er bare det at jeg ikke får nok vakter der. I og med at jeg trives såpass som jeg gjør, er det mye som skal til for at en stillingsannonse skal "snakke" til meg, hvis dere skjønner...

Dessuten vet jeg ikke om jeg vil studere mere heller, føler ikke det er noe for meg jeg... Jeg ble bare stresset av det, og en anelse deppa...

Føler at livet mitt står litt på pause egentlig, det eneste jeg vil er å finne drømmejobben og å stifte familie sammen med kjæresten min og etterhvert ta over gården til familien min.

Da hadde livet mitt blitt komplett :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Godt å ha planer :) Må også vente med barn til endt utdannelse, og jeg begynner å bli litt små-babysyk jeg også, men ikke helt som deg enda ;) Vanskelig å bestemme seg for slike ting, jobbe eller studere. Men når passer det egentlig å få barn? Aldri, så er vel bare å kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vel slik at det egentlig aldri passer å få barn...

Uansett, jeg har vært å trent :)

15 min oppvarming

30 min styrke

15 min nedtrapping

Nå står en varm dusj og en god lunch for tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, hva er det som skjer!?!?!? opp 1,1 kg :vetikke::sukk:

Nå viser vekta altså 84,8 kg...

På målene har jeg "mistet" bare 0,5 cm over rumpa og 0,5 cm over magen...

Nå er det full skjerpings, med både kosthold og trening!

Startet dagen i dag med en skål havregrøt og et lite glass appelsinjuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom det ble en sen frokost, spiste jeg et litt større mellommåltid istedet for lunch som bestod av fire grove kornmokjekser med bittelitt vita smør og brunost...

Om litt er det middag, Ørretfilet står i ovnen, potetene og grønnsakene koker. Noe av det beste jeg vet :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nam! Lurer på hva vi skal ha til middag. Har kjøpt inn for hele uka, masse å velge mellom :fnise:

Det var kjempegodt! :)

Så herlig da, var mye flinkere til å kjøpe inn mat for hele uka tidligere jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke helt på denne vekta jeg, i går viste den 84,8 kg, men jeg var så missfornøyd med å ha gått opp 1,1 kg siste uka, så jeg gikk opp på vekten i dag morges også... Og sa viser den 84,1 kg.. Er det virkelig mulig at vekten varierer så fælt? Kan det være vekta mi som tuller eller kan det være sånn ?

Litt forvirra kan man si :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolltausa

Skjønner meg ikke helt på denne vekta jeg, i går viste den 84,8 kg, men jeg var så missfornøyd med å ha gått opp 1,1 kg siste uka, så jeg gikk opp på vekten i dag morges også... Og sa viser den 84,1 kg.. Er det virkelig mulig at vekten varierer så fælt? Kan det være vekta mi som tuller eller kan det være sånn ?

Litt forvirra kan man si :sjenert:

Heisann, jeg stakk bare innom dagboka di, og så dette spørsmålet.

Det er veldig vanlig at vekten varierer +- 1 kg i løpet av et døgn eller så.

Små fysiske endringer kan gjøre stor forskjell på vekten.

Jeg gjetter på at du hadde litt ekstra vann i kroppen i går, og at det er derfor du veier mindre i dag. :)

Endret av Trolltausa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann, jeg stakk bare innom dagboka di, og så dette spørsmålet.

Det er veldig vanlig at vekten varierer +- 1 kg i løpet av et døgn eller så.

Små fysiske endringer kan gjøre stor forskjell på vekten.

Jeg gjetter på at du hadde litt ekstra vann i kroppen i går, og at det er derfor du veier mindre i dag. :)

Trivelig at du stakk innom, og TAKK for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vasket ferdig til helga, det lukter himmelsk :jepp:

Frokosten i dag var som i går, havregrøt med kanel og et lite glass appelsinjuice

Lunchen bestod av tre knekkebrød med kalkunskinke, paprika, agurk og et stort glass vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellommåltid mellom lunch og middag: et eple og noen få valnøtter

Middag: kyllingfilet, ris, bearnaise og salat

Dessert: sjokolademousse med bittelitt vaniljesaus

Var borte på middag i dag, og hadde det vært is eller noe annet til dessert hadde jeg glatt stått over, men det var sjokolademousse... Svake menneske :sjenert:

Men jeg tok bare litt, og etter å ha tastet inn dagens mat på vektklubben.no er jeg oppe i 1379 kcal og da er alt regnet med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokost/lunch: fire knekkebrød med kalkunskinke og paprika, ett glass juice

Jobber 12-20 i dag, og da sover jeg bestandig så lenge, så da blir det frokost/lunch :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...