Bolla! Skrevet 23. september 2011 Forfatter #241 Del Skrevet 23. september 2011 Magen er ikke helt med meg i dag, har bare spist to boller... Ja, jeg vet, skikkelig bra frokost/lunch, men alternativet var å ikke få spist noe i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. september 2011 Forfatter #242 Del Skrevet 23. september 2011 Middag: rester av fiskegratengen fra i går. Kvelds: to knekkebrød med hvitost og to glass pepsi max på besøk til en venninne I dag har jeg vært å kjøpt meg kaffemaskin Jeg har ønsket meg det kjempelenge, men nå fant jeg en jeg hadde skikkelig lyst på fra Bosch. i morgen blir det langdag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 23. september 2011 #243 Del Skrevet 23. september 2011 Hei! Jeg har ikke lest hele dagboka di, tenkte bare å slå et slag for fitnessbloggen.no og forumet der inne ;-) MASSE inspirasjon! Mange flinke folk, både ifh til trening og ernæring. Anbefales hvis du ikke alt har vært innom siden Og hva slags styrkeprogram følger du? Split? 5x5? Ryp? Frivekter eller apparater? Sorry hvis jeg spør om noe som alt står i dagboka, jeg har ikke rukket å lese hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. september 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 23. september 2011 Hei Så trivelig med en nytt "fjes" ! Har faktisk vært der inne å lest litt, men ikke mye. Egentlig så følger jeg ikke noe program, bruker manualer og min egen vekt til å gjøre øvelser som utføres hjemme i stua. Starter kanskje snart på et treningsstudio og håper på å få litt hjelp og informasjon der om spesielt styrketrening, for jeg kan egentlig ikke noe om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 24. september 2011 Forfatter #245 Del Skrevet 24. september 2011 Det var en kjempetravel dag på jobb i dag, så jeg har nesten bare sprunget frem og tilbake og gjort masse på jobb, og det er bra! Har ikke spist noe sjokolade eller potetgull i kveld, bare drukket kaffe fra kaffemaskinen og jeg er forelska Men nå skal jeg legge meg sammen med kjæresten, de neste dagene drar han på elgjakt, så blir jeg mye alene... Er vel god grunn til å trene det ? God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 24. september 2011 #246 Del Skrevet 24. september 2011 Jepp, trene når kjæresten er borte er veldig lurt! Gjør det samme jeg Flink du er som ikke har spist chips eller sjokolade. Vi har hatt besøk, og jeg har ikke rørt chipsen, og kun hatt 3 melkesjokoladebiter! Aldri skjedd før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. september 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 25. september 2011 3 biter sjokolade er jo kjempebra! I allefall når det står fremme liksom, det er viljestyrke det Daenerys ___________________ Her er det veldig fint vær i dag, så i dag skal jeg få til en skikkelig gåtur tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 25. september 2011 Forfatter #248 Del Skrevet 25. september 2011 Da har jeg utnyttet det fine været og gått tur på 1 time og 43 minutter i skikkelig raskt tempo Nå sitter jeg å nyter en kopp te fra kaffemaskinen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. september 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Dagens mat: Frokost: to grove brødskiver med Go' og Mager leverpostei og agurk. Vann Lunch: tre knekkebrød med kremost, paprika og vann. Mellom: banan og vann Middag: pannekaker hos en venninne (med sukrin, ikke vanlig sukker) Kvelds: Yoplait med smak av blåbær og en banan Endret 26. september 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. september 2011 Forfatter #250 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Dagens mat: Frokost: to grove brødskiver med hvitost, paprika og en kopp te. Lunch: et halv rundstykke med skinke og ost, en liten softis i beger, vann (sammen med venninne) Mellom: Yoplait Middag: to biter av mammas hjemmelagde pizza Kvelds: en brownie Endret 27. september 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. september 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 27. september 2011 Da var det gjort : Mala har meld seg inn på treningsstudio!!! I dag meldte jeg og en venninne oss inn, vi skal på vår første time på fredag for å få litt informasjon og hjelp til å komme i gang. Det verste av alt er at jeg faktisk storgleder meg Har betalt for bare en måned for å starte med, så ser vi hvordan det går Skal på middag til mamma i dag og er spent på hva vi får servert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. september 2011 Forfatter #252 Del Skrevet 28. september 2011 Vekten i dag morges stoppet på 83,5 kg: 300 g ned ________ Ellers har jeg lagt opp et fjell av klær, som nesten virket uoverkommelig før jeg startet... Jeg hater å legge sammen klær og jeg merker at det ikke akkurat hjelper på motivasjonen å vente til det hoper seg opp til en stor haug Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2011 Forfatter #253 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, da har jeg vært på treningsstudioet for første gang, og det var herlig! Vi fikk et styrkeprogram bestående av øvelser for hele kroppen, dette programmet tok litt i underkant av en time + 7 min oppvarming og 15 min nedtrapping på mølla Øvelsene: - benkpress i maskin - nedtrekk i maskin - nedpress med tau - kabel curl - innside lår - utside lår - magetrening nr 1 - beinpress - rygghev i maskin - magetrening nr 2 - ratasjoner Nå kjennes det herlig ut å være ferdig og jeg gleder meg til neste gang! God helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 30. september 2011 #254 Del Skrevet 30. september 2011 Da var det gjort : Mala har meld seg inn på treningsstudio!!! I dag meldte jeg og en venninne oss inn, vi skal på vår første time på fredag for å få litt informasjon og hjelp til å komme i gang. Det verste av alt er at jeg faktisk storgleder meg Har betalt for bare en måned for å starte med, så ser vi hvordan det går Skal på middag til mamma i dag og er spent på hva vi får servert... JAJAJAAAA!! Supert! Hvordan kjennes motivasjonen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. september 2011 Forfatter #255 Del Skrevet 30. september 2011 JAJAJAAAA!! Supert! Hvordan kjennes motivasjonen nå da? Nå er motivasjonen på TOPP 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 2. oktober 2011 #256 Del Skrevet 2. oktober 2011 wow så flink.. Hvilket treningsenter har du meldt deg inn på da? Spennende å ta det steget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #257 Del Skrevet 2. oktober 2011 Takk tette-nett, det er et lokalt treningsstudio, ingen kjede _______ Har vært der i kveld igjen startet med 20 min på tredemølla deretter 35 min styrke så 15 min på tredemølla Ble varm og svett og det er godt! Mala tenker for seg selv: "hvorfor har jeg ikke meldt på inn på treningsstudio tidligere ??? " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har vært å trent ikveld også 10 min på mølla 45 min styrke 10 min på mølla Jeg jogga faktisk litt i dag *stolt* Har ikke jogga på lange tider pga knærne mine, men i dag gikk det forbausende bra Da har jeg altså trent 3 av de siste 4 dagene (!) og gjett om jeg er stolt av meg selv for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. oktober 2011 #259 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så flink du er! Jeg vurderer å stikke og jogge lett imorgen tidlig, før jeg har en treningsavtale på onsdag Får se om jeg klarer å stå opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #260 Del Skrevet 4. oktober 2011 Er litt spent på hva som skjer med vekta fremover nå som jeg legger mer vekt på styrketrening... Kan nok være at vekta går opp, men at jeg går inn i cm. Får nesten bare vente og se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå