Gå til innhold

Malas vei mot en sunnere og bedre hverdag!

Bolla!

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg straks til frisøren og jeg storgleder meg :nigo::danse:

Er bare nødt til å gjøre noe med det nå, fargen har falmet og det går meg nesten ned til rumpa! Så i dag skal jeg "bli ny" :gjeiper:

Blir nok en liten shoppingrunde også tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

juhuu, jeg føler meg som et nytt menneske, med et hår som er mange nyanser mørkere og 25 cm kortere :)!

*Next --> bursdag

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt meg til ett kakestykke på bursdag i går, litt kaffe ble det, men jeg holdt meg unna brusen! Nå er det bare å lade opp til to selskap i dag! Håper ikke det siste selskapet blir så seint,kanskje jeg kan få inn en gåtur etterpå :)

Ha en fin søndag da dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den store selskapshelgen over. Og godt er det! på de to bursdagene jeg har vært på i dag ble det et kakestykke på hver av stedene og kaffe... Er egentlig fornøyd selv, med tanke på ale fristelsene rett foran nesen min :gjeiper:

Neste helg er det 50årsdag for pappa, regner med det blir mange fristelser der også, det i både form av kaker og alkohol... Tror jeg skal tillate meg litt mer da, er ikke hver helg jeg er på fest for å si det slik...

I morgen skal jeg være leksehjelp til et søskenbarn av meg, er litt spent på hvordan det går, det er verdt et forsøk for hans del i alle fall. Det er først på ettermiddagen så om det har sluttet å regne så blir det vel en gåtur på formiddagen, hvis ikke får jeg ordne et opplegg inne :)

Vært for slapt med trening i det siste nå.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det sol, så det ble det gåtur. Veldig rask gange i 50 min, litt i overkant av 5 km, 2,5 km oppoverbakke.

Nå blir det dusj før en godt lunch bestående av knekkebrød med kokt egg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens vekt: 84,5 kg - 100 g opp.

Med tanke på at jeg har mensen så er jeg fornøyd, bruker og gå opp 1-2 kg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :sjenert:

Synes ikke det selv akkurat...

Jeg er seriøst nødt til å bli flinkere med både trening og kosthold hvis jeg skal klare målet mitt... hvor ble det av motivasjonen og viljestyrken mon tro? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det meste klart til 50årsdag i morgen, i kveld skal jeg bake kake, pynte bord og legge opp spekematen. Og i morgen må jeg lage 120 melonspyd og pynte kaka... Så blir det FEST :gjeiper:

Jeg gleder meg kjempemasse, er lenge siden jeg har festet...

Nå skal jeg sette på negler, må pynte seg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag passer jeg tantebarnet mitt pga at det er planleggingsdag i barnehagen :) I ettermiddag skal jeg være leksehjelp igjen og i kveld tror jeg at jeg skal på Tupperwareparty. Skal få dagen til å gå i allefall :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff, i morgen er det veiedag og det er nesten så jeg vurderer å la være å gå opp på vekten i morgen tidlig... I helgen ble det mye kaker og god mat samt en god del alkohol på bursdagsfeiringen, ja jeg vet, SHAME ON ME!

Slik føler jeg meg nå: :frustrert::sur::fy_fy::murvegg::sjenert::cry3::kjefte::nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, så var det egentlig ingen grunn til å grue seg til denne veiingen, vekta viste idag 83,8 kg, 700 g ned :)!

Målene så slik ut:

- Legg: 38 cm

- Lår: 65 cm (-0,5)

- Rumpe: 109,5 cm

- Mage: 104 cm (-0,5)

- Under bryster: 87 cm

- Bryst: 103 cm (-1)

- Overarm: 32 cm

- Hals: 33 cm (-1)

- 3 cm :)! (-22 cm sammenlagt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobbet! Men syns ikke du skal ha så dårlig samvittighet for helga, spist er spist. Tenker du sånn kan det fort utvikle seg til noe skummelt...

Gleder meg til å måle jeg også, men må vente en uke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra jobbet! Men syns ikke du skal ha så dårlig samvittighet for helga, spist er spist. Tenker du sånn kan det fort utvikle seg til noe skummelt...

Gleder meg til å måle jeg også, men må vente en uke til :)

Takk :) Har egentlig ikke dårlig samvittighet, men jeg vet at jeg godt kunne klart meg uten mye av det jeg spiste i helgen og at det bare var bortkastede kalorier...

Måling er en kjempefin måte å se at kroppen forandres på, vekten sier i grunn ganske lite alene :)

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuupert!

Beklager for lite innspill :sjenert:

Har du en ca liste over hvor mye du får trent og hva du spiser? Er litt nysgjerrig :jepp:

Takk :)!

Siste uka har jeg ikke trent noe :sjenert: både tid og motivasjon har det vært lite av... ellers jeg prøver å passe på hva jeg spiser, spiser regelmessig, unner meg litt ekstra i helgene, hovedsaklig lørdag.

Kan prøve å bli litt flinkere til å legge inn hva jeg spiser her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da høres det med ett mye bedre ut :) Skjønner hva du mener med unødvendig når man kunne lett ha latt være.

Jeg har ikke vekt en gang, eller den virker ikke. Ikke er jeg interessert heller, så da er det mål og hvordan kroppen ser ut som teller for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg da nesten lovte i går, skal jeg begynne å bli flinkere til å notere meg hva jeg spiser, så da får vi se hvordan det går :)

Frokost: 3 rugsprø orginal med kremost og en liten skål med ferske blåbær, bringebær og jordbær, vann..

Lunch: 2 rugsprø med ett egg, vann

Mellom: en gulrot

Middag: Hjemmelaget fiskegrateng, kokte poteter og masse kokte gulrøtter. vann

Kvelds: En brødskive med mager hvitost, en halv rød paprika og en kopp te.

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time og 17 minutter rask gange - DONE

- Forøvrig pøsregnet det, men det var bare friskt :)

Nå blir det en varm dusj før jeg skal kose meg med en kopp te foran TVen resten av kvelden (men i kveld er det med god samvittighet :gjeiper: )

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...