Bolla! Skrevet 1. september 2011 Forfatter #201 Del Skrevet 1. september 2011 Fridag i dag, nytes med en stor kopp te før jeg skal gå til angrep på litt husarbeid... Jeg hater både og rydde og vaske, når jeg en gang blir rik, skal jeg ha hushjelp, helst en som kan lage mat også :gjeiper: Glemte forresten å veie meg i går, men i morges viste vekta 84,4 kg. 200 g ned denne uka også... nå har jeg bare hatt en gåtur den siste uka da, så med tanke på det så er det vel ikke så ille... !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. september 2011 Forfatter #202 Del Skrevet 1. september 2011 jaja, fridag ble det ikke.... men penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 2. september 2011 #203 Del Skrevet 2. september 2011 wow du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. september 2011 Forfatter #204 Del Skrevet 2. september 2011 Jobbing i dag også, 12-20. blir ingen trening før det, men satser på en tur etter jobb, får se hvordan ryggen er når jeg kommer hjem. Den liker nemlig ikke det harde gulvet på jobb! Ønsker alle som titter innom en fin fredag og en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. september 2011 Forfatter #205 Del Skrevet 2. september 2011 Ble ingen tur etter jobb, men husarbeid! Har vært som en virvelvind og det ser strålende ut, bortsett fra to stooore nesten uoverkommelige tørkestativ med klær klare til å brettes.... Nå skal jeg bare kose meg med kjæresten resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 4. september 2011 Forfatter #206 Del Skrevet 4. september 2011 Nå har jeg vært på gåtur med mamma, veldig rask gange i 1 time og 37 min. Var veldig sliten etterpå og det var godt med en dusj! Gleder meg til kjæresten kommer hjem nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. september 2011 #207 Del Skrevet 4. september 2011 Høres herlig ut! Når kommer kjæresten hjem? Har han vært borte lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. september 2011 Forfatter #208 Del Skrevet 5. september 2011 Han kom hjem i åttetiden, var bare borte i hele går. Men han jobber så mye nå og jeg jobber når han ikke jobber, så vi ser så lite til hverandre. Da gleder man seg til den tiden man har sammen Sånn som i dag f.eks: han slutter kl. 15 på jobb og jeg starter kl. 16. Da møtes vi som regel i langs veien.. og så har vi bare liten tid i kveld sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 5. september 2011 Forfatter #209 Del Skrevet 5. september 2011 Huff, i morgen er det begravelse, og jeg gruer meg skikkelig! Tror det blir lite søvn i natt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. september 2011 Forfatter #210 Del Skrevet 6. september 2011 Det har vært en tung og lang dag, men nå er det over og det er godt, har gruet meg til denne dagen i over en uke nå... ****** Over til noe helt annet, jeg har innerst inne skikkelig lyst til å starte på en treningsstudio, først og fremst med tanke på mange spennende gruppetimer. Så kommer problemet, jeg orker ikke tanken på å gå inn på et treningstudio og deise rundt med fettet mitt, føler folk med en gang ser ned på meg (selv om jeg er der og faktisk gjør noe med problemet) Det som kanskje er verst, er tanken på garderoben, jeg skammer meg over kroppen min og det er til tider så vidt jeg kler av meg foran kjæresten liksom... Blir liksom litt rådvill, for jeg har troen på at om jeg ordner meg et medlemskap så er jeg alt for grådig til å bare være støttemedlem, og da hadde det jo hjulpet meg veldig med tanke på de kiloene jeg faktisk skal kvitte meg med. Har også en venninne som for noen måneder side fødte som en dag spurte om ikke vi to skulle melde oss inn i vårt nærmeste treningsstudio sammen, for hun har litt de samme tankene som meg og har liksom vegret seg for å ta steget da... *inn i tankeboksen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 7. september 2011 #211 Del Skrevet 7. september 2011 Håper det gikk greit på begravelsen. ___ Ang treningsstudio: DO IT! Lett for meg å si til deg, ikke sant... Jeg holdt på sånn LENGE. Skal, skal ikke? Skal, skal ikke? Var ikke overvektig, var en liten og smal frøken som ikke spiste noe særlig heller. Så jeg mente bestemt at jeg ikke passet inn. Etter å ha trent på Elixia utallige ganger har jeg funnet ut at det er to typer mennesker der: 1. De som trener for sin egen del og derfor ikke er klar over at det finnes andre mennesker i rommet! 2. De som TROR de trener for sin egen del, og bruker MYE av sin tid foran speilet og romsterer med flakkende blikk fordi de håper eller for all del IKKE håper at noen ser på dem. Du er der for DIN del. Du er jo der for å trene å komme i gang. Og selv om man føler seg som en jævla stranda hval blant masse flotte (og ikke så flotte...) mennesker, så vil du etterhvert kjenne at det går lettere. Du kommer til avtalte timer og møter opp til stadighet og står på! Jeg har sett hundrevis av folk som møter opp på trenigssentre fordi de sårt trenger bekreftelse på utseendet sitt. Disse usikre menneskene... De som derimot er der av samme grunner som deg og meg byr seg ikke en døyt om hva du gjør! De er for opptatt med seg og sitt til å mene noe som helst om noen andre. Jeg sier ikke dette for å få deg til å se annerledes på ting eller vende om helt. For det er vanskelig, jeg vet Men ha det i bakhodet. Og husk å ha det i bakhodet om du prøver deg - fordi du vil etterhvert kjenne at det er sant. Jeg lover. Tro meg - har sett damer på helsestudio dobbelt så store som meg og de er dobbelt så bra trent også... De kommer jo jevnlig og gir jernet! Og det er det det handler om! ikke hvor bra du ser ut der inne. Men om du går inn for treningen du driver med! Alle har startet fra scratch en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. september 2011 Forfatter #212 Del Skrevet 7. september 2011 Takk for oppmuntrende ord ! Skal ikke være enkelt dette altså... Men det er virkelig under vurdering! har jo vært på vekten i dag også, den står bom stille... men målene var slik: - Legg: 38 cm - Lår: 65,5 cm (-1cm) - Rumpe: 109,5 cm (-0,5cm) - Mage: 104,5 cm (-1cm) - Overarm: 32 cm - Hals: 34 cm - Bryst: 104 cm - Under bryst: 87 cm (-1,5 cm) - 4 cm I LIKE !! Har også vært på en formiddagstur, 50 minutter rask gange (ikke like rask som jeg pleier, da føttene føltes TUNGE i dag), men jeg gjennomførte i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 7. september 2011 #213 Del Skrevet 7. september 2011 STÅ PÅ! Synes du er flink jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. september 2011 Forfatter #214 Del Skrevet 7. september 2011 Tusen takk! Det hjelper veldig med positive og oppmuntrende ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 7. september 2011 Forfatter #215 Del Skrevet 7. september 2011 Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, har hatt en liten styrkeøkt for overkroppen. - 10*2 knestående diagonal - 20*2 situps - 10*2 mageliggende heving av overkropp - 10*2 omvendt situps - 10*2 sittende rotering - 10*2 stående rotering (holdt i rockeringen) - 15*2 bicepscurl (med rockering som vekt) - 15*2 pullover (med rr som vekt) - 1 minutt og 15 sek med sammenhengende rocking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. september 2011 Forfatter #216 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hadde tenkt å ta en styrkeøkt i dag før jobb, men jeg har altså sovet så forferdelig dårlig i natt... Stod opp først nå og jeg la meg rett på sofaen.. ikke vanlig til meg å være å sove dårlig og ikke kunne fungere dagen etter, så jeg ligger her å koser meg med en kopp te og samler krefter til jobb også er det jo fredag ! Og i morgen har jeg den første frilørdagen på 10 uker, det skal bli godt og jeg skal til frisøren, jeg storgleder meg! Så kommer utfordringen, skal på 3 (TRE!!) bursdager i helgen, ett i morgen og to på søndag... Må holde meg selv i nakken Endret 9. september 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. september 2011 #217 Del Skrevet 9. september 2011 Oi oi Skal si det er bursdager å feire! Sikker på at du klarer deg helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. september 2011 Forfatter #218 Del Skrevet 9. september 2011 Oi oi Skal si det er bursdager å feire! Sikker på at du klarer deg helt fint Bra du har troen på meg Daenerys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. september 2011 #219 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Kan du ta med deg noe hjemmelaget sunt digg? Slik at du kan spise MED de andre? Endret 9. september 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. september 2011 Forfatter #220 Del Skrevet 9. september 2011 Vet ikke helt hvor godt tatt i mot det blir, men tipset var kjempebra! Tror heller jeg tar et lite kakestykke i stede for å bli kveldens "snakkis" på en negativ måte :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå