Gå til innhold

Malas vei mot en sunnere og bedre hverdag!

Bolla!

Anbefalte innlegg

Da var jeg nok en gang ferdig med en jobbvakt og har vært på gåtur sammen med mamma. Skikkelig rask gange i 43 minutt. :)

I morgen har jeg fri (foreløpig) og den skal brukes til husarbeid. I morgen er det også veie-og måledag, det blir spennende...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens vekt: 84,6 kg (200 g ned.)

Cm-mål:

- Legg - 38 cm

- Lår - 66,5 cm

- Rumpe- 110 cm (- 1 cm)

- Mage - 105,5 cm ( - 1,5 cm)

- Overarm - 32 cm

- Hals - 34 cm (- 0,5 cm)

- Bryst - 104 cm (- 1 cm)

- Under bryst - 88,5 cm ( - 0,5 cm)

- 4,5 cm, 19 cm til sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ble det jobb i dag også, men jeg fikk hjulpet mamma å pakke ned masse etter jobb... I morgen har jeg fri, det er også foreløpig, for ingen ting er sikkert i denne jobben! Da skal vi begynne å flytte tingene til mamma, så da blir det litt "gratistrening" med tunge løft.

Men nå blir det natta kjenner jeg, sitter jo bare å gjesper :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig når trening går fra å være et slit til noe man setter pris på og gleder seg til :)

Men, veldig sant som du sier, man må planlegge det og sette av tid til det. Ypperlig når man kan ha en date med noen av og til, da blir det enda hyggligre.

..og 19 cm :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)!

Har nesten ikke sovet noe i natt, det har klødd i halsen og nå sitter jeg her med nesten ingen stemme. Jeg starter på jobb kl. 12 og planen fram til da er å pleie halsen med te.

I går fikk vi flyttet nesten alle tingene til mamma, holdt på til i 12-tiden i går kveld.. Og guuud det er mange runder når en flytter, for ikke å snakke om alle de tingene man samler sammen i løpet av noen år!

Så da finner jeg frem ullteppe og pleier meg selv :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen kom da tilbake etter noen kopper te og litt tid :) Ellers har det vært en travel dag på jobb og jeg har følt at jeg bare har løpt frem og tilbake. Nå har jeg bare slappet av, må vel legge meg snart, begynner på jobb kl. 8 i morgen tidlig igjen så.

God helg til dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også, Mala :)

Flink du er som har hjulpet mamman din med å flytte! Jeg flytter inn i ny leilighet i morgen, og er jammen glad jeg har foreldrene mine til å hjelpe meg :)

Bra formen er bedre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så uggen halsen er i dag... Nå gleder jeg meg faktisk bare til å komme hjem fra jobb for så å legge meg under ullteppe med en kopp te med honning. Det er slitsomt å være på jobb (spesielt en travel lørdag) når formen ikke er på topp.. Men jeg kommer da igjennom det.

Det var dagens negativitet fra meg :gjeiper:

Ønsker dere alle en strålende lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Håper det ikke setter seg som det gjorde her! Er enda syk, 6 dager etter jeg fikk vondt i halsen, og det har bare blitt verre og verre... God bedring! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff,for en dag... Fikk tidligere beskjed om at en nær kompis av meg har tatt sitt eget liv, det er så ufattelig, en gutt med så mye liv rundt seg og som spredde så mye glede... Jeg har ikke ord! tar nok litt tid og ta dette innover seg...

:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skulle jeg på jobb, men jeg er helt tom og hadde ingenting der å gjøre.

Det eneste jeg egentlig har gjort er en kveldstur med 55 min rask gange, for og samle litt tanker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag gikk det bra helt til jeg så dødsannonsen i avisen, da ble det liksom så virkelig...

Det eneste jeg går og tenker på om dagene er om vi på noen måte kunne fått ham fra og ta sitt eget liv og om hva som var grunnen til at han valgte å gjøre det. Det er dette som går gjennom tankene mine på dagtid og det er dette jeg har mareritt om på natten... Jeg gruer meg til begravelsen, jeg har aldri vært i begravelse til noen andre enn oldeforeldre som har dødd av alderdom. Det kommer nok til å bli veldig spesielt og vondt, skal dra sammen med to venninner, godt å være sammen i en sånn tid...

I kveld skulle mine svigerforeldre, mamma og mine to brødre komme på besøk. Derfor satte jeg igang å bake, noe jeg liker veldig godt, men som det har blitt lite av nå når jeg prøver å være sunn. Bakte to prinsessekaker, den ene ble fryst ned til senere, mens den andre ble spist opp av besøket som var veldig begeistret for nybakt kake til kaffen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på jobb, 12-20. Hadde planlagt en gåtur etterpå, men har så vondt i korsryggen at jeg ikke tar sjansen...

Tror det blir tidlig kveld, er så sliten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...