Bolla! Skrevet 16. august 2011 Forfatter #161 Del Skrevet 16. august 2011 Hei Vofsitofsi, og velkommen hit Hvilken rase det er vil jeg ikke skrive her, da jeg ikke ønsker at noen skal kjenne meg igjen :gjeiper: Hunder er veldig koselige og herlige dyr, de er jo så gode! Synd at det ikke passer med hund i livet ditt nå da, men jeg regner med det blir det etterhvert når det passer slik;)!? Er det noen spesiell rase du ønsker deg eller? ------- Ellers så gikk bursdagen helt greit, ett kakestykke og et lite glass pepsi max... synes selv jeg var kjempeflink med tanke på de 8 kakene som stod på bordet! Nå blir det natta igjen, jobb igjen i morgenettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. august 2011 #162 Del Skrevet 17. august 2011 Godt jobba i bursdag! Det er så mange vofser jeg kunne tenkt meg, har egentlig ingen favorittrase. Er veldig glad i store bamsehunder da (St. Bernhard, Berner Sennen, Leonberger osv.), men da må man jo ha desto mer plass også, så det er vel ikke sikkert det passer når jeg skal ha hund om noen år! For hund blir det før eller senere, det er ikke til å komme utenom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 17. august 2011 #163 Del Skrevet 17. august 2011 Heia, Har du vært i kake-lag igjen. Synes du er en skikkelig flinkis! Bare ett stykke, når det står hele åtte fristende kaker der er jo en bragd Kan jeg få litt av din styrke? Kake er virkelig mitt svake punkt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. august 2011 Forfatter #164 Del Skrevet 17. august 2011 Ååh, berner sennen er så fine hunder! men det er som du sier, en stor hund, trenger stor plass... Det er kake-lag titt og ofte synes jeg. Vi er en liten og veldig sammensveiset slekt, vi besøker hverandre ofte og det er bare i oktober at det ikke er noen bursdager! Styrke og styrke, den kommer og går litt :gjeiper: Jeg er selv et kakemonster og det er derfor ikke enkelt å begrense seg til ett stykke, men i går klarte jeg det og i neste bursdag kan det hende jeg mislykkes helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. august 2011 Forfatter #165 Del Skrevet 17. august 2011 Ellers viste vekten 84,8 i dag morges. 300 g ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2011 Forfatter #166 Del Skrevet 18. august 2011 Nå er jeg nettopp ferdig med 30 min styrke Det er en bragd for min del å stå opp kvart på 7 en dag jeg starter kl.16 på jobb altså, for da bruker jeg å ligge å dra meg i sengen lenge om morgenen... Økten bestod av disse øktene: - Knestående diagonal - Planken - Glidende utfall - Tåhev - Biceps curl - Flyes - Dips - Benhev - Pyramide - Sittende rotasjon jobbet i 45 sek og hvilte i 15 sek på hver øvelse, gjentok "programmet" tre ganger. Jeg er litt sånn at når jeg først skal trene styrke, så tar jeg øvelser for hele kroppen. Lurer på om det gir forskjellig resultater enn å f.eks trene overkroppen i en økt og underkroppen i en økt? Noen som vet? Kjenner på kroppen at det er i tidligste laget å trene kl 7 på morgenen for min del i allefall :gjeiper: Ha en fin torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. august 2011 #167 Del Skrevet 18. august 2011 Wow, sjeldent jeg står opp før jeg må, og det (omtrent) en hel arbeidsdag før du MÅTTE opp! Imponert God trening også ser det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 18. august 2011 #168 Del Skrevet 18. august 2011 Du imponerer! så flink du er Bra vektnedgang å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2011 Forfatter #169 Del Skrevet 18. august 2011 Tusen takk ! Føles veldig godt nå i allefall, å vite at jeg stod opp tidlig bare for å trene og at jeg faktisk gjennomførte det :gjeiper: Når jeg først var i sving så vasket jeg vinduene både på innsiden og utsiden også. Det har seg slik at over vinduene våre er det en veranda, og hver gang det regner, drypper det på våre vinduer... Plutselig var det liksom 20 minutter ekstra med "trening" for armene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2011 Forfatter #170 Del Skrevet 18. august 2011 Nå holder jeg på å lage kake som kjæresten skal ha med seg på en sammenkomst i kveld, jeg sliter litt, men jeg har ikke smakt på verken røre eller glasur selv om jeg ser slik ut: (må skryte litt av seg selv også_) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. august 2011 #171 Del Skrevet 18. august 2011 Hoho, det skal VILJESTYRKE til for ikke å bare slikke pittebittelitt på slikkepotten når kakerøra er ferdig altså! Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. august 2011 Forfatter #172 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, jeg måtte holde meg skikkelig i nakken for ikke å bare smake litt altså :gjeiper: Også var jeg egentlig ganske lur, jeg sendte med hele kaka, gjemte ikke igjen en bit en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. august 2011 Forfatter #173 Del Skrevet 19. august 2011 Disse dagene og ukene går så fort, nå er det joe helg igjen. Jeg skal straks på jobb, og jeg gleder meg faktisk! Ellers blir det en rolig kveld, skal på jobb klokken ni i morgen tidlig igjen så. Ønsker dere alle en god helg, kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. august 2011 Forfatter #174 Del Skrevet 19. august 2011 Da har jeg og mamma vært på en gåtur, det var ikke noen rolig tur for å si det slik, skikkelig tempo! Var så vidt en jente som jogga kom forbi oss, gikk ikke så mye raskere det :gjeiper: Gikk i 45 minutt, og ble veldig varm og svett, herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. august 2011 #175 Del Skrevet 20. august 2011 Gratulerer med nesten 4kg Mala! Kjempebra jobba. Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 21. august 2011 Forfatter #176 Del Skrevet 21. august 2011 Tusen takk Jeg synes det går tregt da, men det går i allefall nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. august 2011 Forfatter #177 Del Skrevet 22. august 2011 I går kveld var vi i bursdag igjen, jeg var flink da også, ett kakestykke og et lite glass pepsi max (litt sånn for syns skyld). Etter selskapet dro jeg om mamma på gåtur igjen og vi har virkelig fått opp farten og fått bedre kondis. Den turen vi brukte 1 time og 30 minutter på tidligere i uka, brukte vi i går 1 time og 17 minutter på! Det gir motivasjon det! Det er en rute på 7,89 km med en jevn fordeling av grusvei, asfalt, oppoverbakker og flatt. I dag er det jobbing igjen og lite trolig at det blir trening etter jobb. Denne uka har jeg fri onsdag og torsdag og da skal jeg hjelpe mamman min å flytte ut av leiligheten sin. Må prøve å få inn noe annen ordentlig trening også, selv om det blir mye tunge løft og mye vasking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 22. august 2011 #178 Del Skrevet 22. august 2011 YOU GO, GIRL! Nettopp begynt å følge med. Hvordan kjennes sulten og sånne ting? Har lagt om kostholdet selv (tåler ikke sukker og gjær), er gravid og konstant sulten og føler jeg aaaaaldri blir mett... Hvordan er matinntaket og slike ting? Gratulerer med 4 flotte kilo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. august 2011 Forfatter #179 Del Skrevet 22. august 2011 Så hyggelig frøken am, velkommen skal du være Når det kommer til maten er jeg egentlig ikke så streng, jeg spiser det meste, men med måte. Men for all del, jeg er bevisst over hva jeg putter i munnen og godteri er forbeholdt lørdager og brus i helgene.. Jeg passer på å spise hver 3-4. time og kjenner at hvis det går over 4 timer, så blir jeg veldig fort sulten. Som skrevet tidligere i dag, så ble det ingen trening i dag, men jeg håper å få til en gåtur etter jobb i morgenkveld... Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. august 2011 Forfatter #180 Del Skrevet 23. august 2011 Da er det straks jobb igjen, og etter jobb har jeg om mamma en gåtur-date, jeg gleder meg Det har faktisk blitt slik at jeg ser frem til å gå tur, ja trening generelt egentlig, og det er en herlig følelse at det ikke lenger føles som et slit. Tidligere hadde det vært uaktuelt å gått tur i nitiden på kvelden etter jobb fordi jeg ikke har orket og fordi jeg har vært sliten etter jobb, men nå vil jeg mye heller gå en tur etter jobb i stedet for å slenge meg ned i sofaen å se TV resten av kvelden. Men det er også slik at det må planlegges, for hvis jeg ikke planlegger, da blir det sofaen etter jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå