Bolla! Skrevet 11. august 2011 Forfatter #141 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, jeg har pløyd meg gjennom finn.no, men jeg finner liksom ikke noe som "snakker" til meg hvis du skjønner :gjeiper: Og ja, dagen nytes sammen med kjæresten. Lurer på om det blir kino senere i kveld, husker faktisk ikke sist vi var på kino... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 11. august 2011 #142 Del Skrevet 11. august 2011 Har ikke vært på kino på evigheter selv, har litt lyst til å se Harry Potter. Har dere bestemt dere for hva dere skal se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. august 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 11. august 2011 Tenker å se Hangover 2, har sett den første sikker ti ganger og den er like morsom hver gang! Da syns jeg du skal dra på kino å se Harry Potter, kino er kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. august 2011 Forfatter #144 Del Skrevet 11. august 2011 ÅÅÅÅÅÅÅ! Nå er jeg litt sinna! Kjæresten rekker ikke å komme hjem tidsnok til at vi kan dra på kino... Noen ganger blir jeg bare så oppgitt over denne mannen, er ikke bestandig det passer like bra at han er en arbeidsmaur... Kjæresten har sitt eget firma utenom sin ordentlige jobb, dermed går mye tid med til jobbing for hans del... Jeg føler jeg kommer til slutt hver gang, fordi jobben er viktigere, og jeg blir så lei! Spesielt når vi har planlagt kino bare for å være sammen vi to... Det var dagens utblåsning. Det kommer noe godt ut av det da, for når jeg blir sint, da rydder og vasker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. august 2011 #145 Del Skrevet 11. august 2011 Du må si det til ham, er ikke alltid disse mannfolka skjønner det av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. august 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Vi har snakket om det tusen ganger, og i perioder er han vidunderlig, men i travle perioder er han veldig opptatt dessverre... Men etterhvert skal han satse mer på sitt eget firma og bare jobbe der, så da er det vel håp for mer kjærestetid... Noen ganger skjønner mannfolk ingenting :gjeiper: Endret 11. august 2011 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 11. august 2011 #147 Del Skrevet 11. august 2011 Nei, det høres kjent ut. Han fyren min kommer jeg til å se lite til dette semesteret, men det går greit når vi begge er klar over det. SÅ tar vi heller en helgetur eller to bort alene, og passer på at når vi er hjemme er vi sammen. Det går i perioder Men er ikke moro at avtaler avlyses! Da blir jeg også sinna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 11. august 2011 Forfatter #148 Del Skrevet 11. august 2011 Er lov å både bli sint og lei seg når avtaler avlyses Når han kom hjem hadde han kjøpt med sjokolade til meg, han hadde faktisk veldig dårlig samvittighet for å avlyse avtalen vår. Men han fikk en lite kjeftesmell fordi, det måtte ut :gjeiper: Når det er sagt, så skal sjokoladen gjemmes høyt opp i skapet til lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 12. august 2011 #149 Del Skrevet 12. august 2011 Det var jo dumt Mala, kanskje dere rekker en kinotur på lørdag i stedet for? Flink som gjemmer sjoko til lørdag! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. august 2011 Forfatter #150 Del Skrevet 12. august 2011 Takk, Ha en fin dag du også Når jeg stod opp i morges tok jeg en styrkeøkt på ca 30 minutter, bestående av disse øvelsene: - Dips - Glidende utfall - Situps - Setetrekk - Planken - Diagonalstrekk - Flyes - Benkpress - Omvendt situps Ellers starter jeg på jobb kl. 16 i dag. Frem til da skal jeg bare støvsuge og slappe av tror jeg. Blir vel sittende her på KG :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 12. august 2011 Forfatter #151 Del Skrevet 12. august 2011 Da blir det natta for min del, begynner på jobb kl 8 i morgen tidlig, litt greit å få litt søvn :gjeiper: God helg da dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hazey Jane Skrevet 12. august 2011 #152 Del Skrevet 12. august 2011 God helg Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 12. august 2011 #153 Del Skrevet 12. august 2011 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 13. august 2011 #154 Del Skrevet 13. august 2011 God helg, Mala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. august 2011 Forfatter #155 Del Skrevet 14. august 2011 I dag er det kjempefint vær, sol og varmt ! I kveld skal jeg passe noen unger, og vi er bedt bort til middag, ellers skal jeg få til en gåtur i løpet av dagen og få gjort litt husarbeid. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2011 Forfatter #156 Del Skrevet 15. august 2011 Da var det tilbake til hverdagen igjen, kjæresten startet på jobb idag, men jeg har fridag... I dag er det husarbeid og trening som står på planen foreløpig, vet ikke om jeg skal ta en lang gåtur eller kjøre styrke, kanskje begge deler, vi får se Ellers håper jeg DVDen snart er ferdig på reparasjon, slik at jeg kan bruke de DVDene jeg har med styrketrening og zumba på, jeg elsker zumba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2011 Forfatter #157 Del Skrevet 15. august 2011 Nå gleder jeg meg skikkelig til middagen blir ferdig, i dag er det ovnsbakt ørret, blomkål, brokkoli, poteter fra egen potetåker og en liten dæsj lettrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. august 2011 #158 Del Skrevet 15. august 2011 Nam, høres godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. august 2011 Forfatter #159 Del Skrevet 15. august 2011 Ble ikke helt som planlagt i dag, treningen uteble. For vi har vært å hentet hjem en ny valp til foreldrene til kjæresten og vært sammen med den i hele ettermiddag/kveld Hun er så herlig, men det er med blandede følelser med ny hund, med tanke på at vi har vært uten hund i bare 6 uker... I morgen er det jobb, 12-20. Etter det blir det bursdagsselskap, da er det bare å skjerpe viljestyrken ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. august 2011 #160 Del Skrevet 16. august 2011 Åh, den fiskemiddagen hørtes fantastisk ut! Så koselig med valp da! Hva slags rase? Jeg bare elsker hunder og skulle gitt mye for å få en, bare så synd det passer så dårlig med livet mitt om dagen ... Lykke til i bursdagsselskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå