Bolla! Skrevet 18. februar 2012 Forfatter #401 Del Skrevet 18. februar 2012 Ønsker deg en flott helg God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. februar 2012 Forfatter #402 Del Skrevet 19. februar 2012 I dag har jeg bakt brød, og for første gang i mitt liv, så bli de vellykket og ikke flate og harde De ble luftige og gode, men var veldig tidkrevende da den første delen ble gjort i går kveld og i dag har det gått mye tid til å lage resten av deigen, heving og steking. Jeg har fått gjort mye under heve- og steketiden da, kastet masse gamle klær jeg ikke kan huske sist jeg brukte og generelt kastet masse skrot som bare har samlet seg opp.. GODT! Det gikk forresten bare på bursdag i går da det bare ble servert mat og ikke kaker Klarte ikke takke nei til en irish coffee da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 22. februar 2012 Forfatter #403 Del Skrevet 22. februar 2012 Har vært på shopping, både i går og i dag Fått handla masse fint, brukt en god del penger, men har også fått gått MASSE og det er jo bare bonus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #404 Del Skrevet 23. februar 2012 Har hatt et liten styrkeøkt for armer, skuldre og bryst: -Stående flyes -Dips -Tricepspress -Bicepsøvelse -Tricepsløft -Bryspress -Flyes, liggende -Pull-over, liggende - push-ups Gjennomførte 3 sett, jobba 30 sek på hver øvelse, pause på 30 sek mellom hvert sett. Altså, ikke mer enn 15 min, men jeg lover deg at jeg kjenner det i musklene. Tenkte jeg skulle gjøre 4 sett, men armene bare rista etter 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. februar 2012 #405 Del Skrevet 23. februar 2012 Flink! 4 sett har vel lite for seg med mindre du gjør få reps av hver øvelse. Hvor mange tar du av hver ca? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #406 Del Skrevet 23. februar 2012 Flink! 4 sett har vel lite for seg med mindre du gjør få reps av hver øvelse. Hvor mange tar du av hver ca? Ca. 10-12 kanskje? Telte ikke, gikk bare etter stoppeklokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. februar 2012 #407 Del Skrevet 23. februar 2012 Ok Da har det lite hensikt med 4 sett, da bør du heller øke vektene og ha færre reps Hvis du kun trener 5 reps kan du godt ha 5 sett, men det blir mye for muskelen med så mange reps og så mange set. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #408 Del Skrevet 23. februar 2012 Ok Da har det lite hensikt med 4 sett, da bør du heller øke vektene og ha færre reps Hvis du kun trener 5 reps kan du godt ha 5 sett, men det blir mye for muskelen med så mange reps og så mange set. Ok, takk for innspill! Jeg føler meg helt grønn når det kommer til trening egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. februar 2012 #409 Del Skrevet 23. februar 2012 Ok, takk for innspill! Jeg føler meg helt grønn når det kommer til trening egentlig Syns du gjør det veldig bra jeg! Men jeg sier jo ifra når jeg kan hjelpe om jeg ser det er noe Du kan jo navn på flere ting enn meg, jeg er grønn på akkurat det i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #410 Del Skrevet 23. februar 2012 Syns du gjør det veldig bra jeg! Men jeg sier jo ifra når jeg kan hjelpe om jeg ser det er noe Du kan jo navn på flere ting enn meg, jeg er grønn på akkurat det i alle fall Hihi, vi kan vel ikke være gode på alt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. februar 2012 Forfatter #411 Del Skrevet 26. februar 2012 En times gåtur i skogen i dag, godt med frisk luft Har vært på bursdag i helgen, ett kakestykke ble det, og ett glass pepsi max.. Er ikke fornøyd, da jeg kunne ha latt være å ta det kakestykket, men igjen så var det 5 gode kaker som ble servert og dermed er jeg "fornøyd" med at jeg forsynte meg med ett stykke og koste meg med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 26. februar 2012 #412 Del Skrevet 26. februar 2012 wow du er flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #413 Del Skrevet 27. februar 2012 Takk I dag går jeg inn i den siste uka med p-piller og jeg er SÅ spent på tiden fremover Har forøvrig hatt en bra start på dagen da jeg har fått sovet ut og kost meg med havregrøt med kanel og eplebiter på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 27. februar 2012 #414 Del Skrevet 27. februar 2012 Spennende tider i møte du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 27. februar 2012 Forfatter #415 Del Skrevet 27. februar 2012 Ja, det blir veldig spennende fremover! Jeg gleder meg til å starte prøvingen, men jeg håper det klaffer raskt for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #416 Del Skrevet 29. februar 2012 Har vært en tur på treningsstudioet i dag, rask oppvarming og en drøy halvtime med styrke etterfulgt av avslapping i en solseng Godt for kropp og sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 29. februar 2012 #417 Del Skrevet 29. februar 2012 Ja det er bare å glede seg hahah! Frøkna er grei og blid hele dagen, det er veldig kos Må si jeg savner prøvetiden hahaha. Smalt på første forsøk, gravid noen dager etter pilleslutt. Så utrolig flink du er til å stå på!! Jeg sluttet å trene da magen kom for jeg ble så JÆVLI dårlig for å si det mildt...så nå er jeg i gang igjen! Det kjennes godt Blir øvelser i stuen og lange trilleturer, men jeg går nå rundt to timer hver deg og det er kjempedeilig! Du får fortsette å trene selv om magen kommer, tror man får mye igjen for det... Du skal være veldig stolt over at du har klart å snu dette på egen hånd, frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #418 Del Skrevet 29. februar 2012 Klaffet det så raskt hos dere? Må være herlig det også, i stede for å gå rundt å stresse med prøvingen pga av det aldri klaffer :gjeiper: Jeg kommer til å fortsette å trene hvis formen min tilsier at jeg kan det i allefall Ellers så skulle jeg hørt på kroppen min i morges, hadde vondt i halsen, men jeg våkner mange morgener med halsvondt som går over nesten med en gang jeg har stått opp... Etter jeg kom hjem fra treningen og var ferdig dusjet begynte jeg å fryse noe voldsomt og hadde ikke matlyst i det hele tatt, så det eneste jeg fikk ned til lunch var en banan og en stor kopp te.. Nå ligger jeg her under teppe mitt med dundrende hodepine, en hals som snører seg sammen og feber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #419 Del Skrevet 2. mars 2012 Går inn i helgen med rennende nese, hodepine, fæl og tørr hoste og mensen... Huff nå syter jeg fælt :gjeiper: Ønsker dere andre som er oppegående og friske en god helg, mens jeg skal holde meg innendørs under pleddet med en kopp te, ibux og et lager av kleenex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tette-nette Skrevet 4. mars 2012 #420 Del Skrevet 4. mars 2012 Håper du har hatt en flott helg og at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå