Gå til innhold

Malas vei mot en sunnere og bedre hverdag!

Bolla!

Anbefalte innlegg

Da har jeg veid meg igjen, og etter en måned med veldig lite trening og kosthold som har vært midt på treet, viste vekta 83,7, som vil si 100 g opp siden 6. januar.

Det er jeg storfornøyd med!! :)

Lange jobbdager enda i dag og i morgen, men i helga har jeg fri og en plan om å trene :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi 2, som skal trene i helgen. Kun 100 gr. opp på 3 uker uten trening er jo veldig greit. Jobb er jo en trening i seg selv hvis man ikke er sittende.

Syns du er flink jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg startet på mitt siste p-pillebrett på veldig lenge :jepp:

Da har det blitt slik at jeg slutter på pillene etter dette brettet, deretter vil vi bruke kondom en liten stund til syklusen min blir stabil før vi offisielt kan kalle oss prøvere :rodmer:

Jeg gleder meg sånn på den tiden som kommer at jeg nesten ikke kan vente! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt slik at jeg slutter på pillene etter dette brettet, deretter vil vi bruke kondom en liten stund til syklusen min blir stabil før vi offisielt kan kalle oss prøvere :rodmer:

Jeg gleder meg sånn på den tiden som kommer at jeg nesten ikke kan vente! :fnise:

Så koselig, Mala! :jepp: Kjenner nesten at jeg blir litt småsjalu på at dere får tatt det valget selv.. :sjenert: Skal ikke klage altså, men ser bare for meg at det å ta det valget og det å glede seg til prøvingen må bety så utrolig mye. :)

Jeg skjønner deg veeeldig godt! For det er kos. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ spennende!! Gleder meg til jeg skal begynne. Det er vel egentlig den som motiverer meg til å trene og (etter hvert) ha bedre kosthold. Jeg vil være sprek, gravid dame.

Men det er en stund til jeg er prøver da. 2,5 år med skole. Så om 2 år begynner jeg som prøver, kanskje litt tidliger :fnise:

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er kjempespennende :rodmer:

Det er litt skummelt også merker jeg, vet jo ikke helt hva vi kan forvente oss.. spesielt tenker jeg mye på hvordan formen vil være under svangerskapet, da det absolutt verste jeg vet er å være kvalm og det å kaste opp :sjenert:

Men jeg vil tro at når jeg tenker på "premien" som kommer ut av det til slutt, vil alt være verdt det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort meg ferdig med 50 min med zumba :) fikk opp pulsen skikkelig, ble god og svett :trene:

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt den store vaske, tørke og brette klær dagen..

Fy, for et slit det er å starte, men SÅ godt når man er ferdig!

:husarbeid:

Nå går jeg en jobbhelg i møte, ønsker dere alle en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra :)!

Gikk opp på vekten i dag, den viste 84,6 kg... Kanskje ikke det mest heldige å veie seg etter en morsdag full av synder.. :sjenert:

Merker veldig at jeg er litt slapp for tiden, gi meg litt motivasjon!!

Edit: feil med vekt.

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg på trening!! *pisk*

hihi, du er hard med pisken altså :fnise:

Det får bli i ettermiddag tror jeg, føler ikke for å dra meg ned på treningsstudioet i dag, så da spørs det om det blir styrke hjemme i stua i stedet.. det er vel bedre enn ingen ting :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble ikke det store, men drøye 20 min med styrke for mage, rumpe og lår...

Kjenner det skikkelig i magen og lårene nå, så noe har jeg gjort riktig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trenet biceps, triceps og skuldre, vet ikke helt hvor lang tid jeg brukte, men ca et kvarter kan jeg tenke meg.. Brukte bare vanlige manualer på 2 kg hver her hjemme.

Jeg merker at det er mye enklere for meg å ta litt nå og da når det kommer til trening! Det motiverer meg mye mere med korte intensive økter enn lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

korte intensive økter er jo kjempe bra. I stedet for 2 laaange økter i uke er 4 korte bedre. og mer motiverende. Jeg har alltid 1-2 dager fri i mellom hver gang jeg trener, merker jeg ellers blir veldig lei. Også er det jo masse annet man skal gjøre så tiden strekker seg ikke alltid til.

Jeg syns du er flink jeg :klemmer:

Har satt vekk vekta, vil konsentrere meg om trening og kosthold. Forbedre dem først, for jeg merker kostholdet er rene krig for meg. Også får jeg heller sette meg i vekta etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så dumt å sette bort vekta en stund nei, kan jo bli bare deppa av å veie seg til tider! Så sier ikke vekta alt heller, jeg f.eks. mistet mange cm her og der en periode, uten at tallet på vekta forandret seg noe...

Det å få orden på kostholdet er en krig :gjeiper:

Det er jo denne viljestyrken da vet du, som svikter gang etter gang.. Alt er egentlig ganske greit så lenge man er hjemme, det er jo med en gang man går ut døren at fristelsene kommer.

I går var jeg flink da, takket nei til både kaker og andre søtsaker da vi var bort i besøk :)! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som klarer å stå unna kaker og søtsaker :hakeslepp:

misunnelig :sjenert:

Prøver så godt jeg kan da :)

I helga er det bursdagsselskap og jeg håper det ikke blir alt for mange fristelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...