Gå til innhold

suzy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Neeeeiiii... øøøhh.. hvor treig er det mulig å være da??? Jeg, ikke sant. JEG!!!! Hallo!!!! :roll:

*litt trøtt og sur i dag *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:x Samme her! Er trøtt, sur og syk! :(

Du får hilse til glammy når dere drikker kaffe, da! :)

Er det noe som går tro???? Har en skrekkelig dårlig dag i dag :-?

Skal selvfølgelig hilse! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt' date=' sur og syk? Tror jeg skygger banen! :lol:[/quote']

Men alltid like glad for å se et skikkelig mannfolk! *lyser opp og skynder seg å gjemme snørrfilla bak ryggen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*gir Suzy en klem og får snørrfilla klint på seg* :(

Uff se her - skal ta det bort jeg :(

*kommer tilbake med ren klut for a vaske litt på Mr.Mann og litt ekstra parfyme bak øret, ny leppestift og en trangere genser*

Ble i mye bedre form med en gang nå asså... Utrolig hva litt kroppskontakt kan gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mattahara

HEY GI BENG I Å ØDLEGGE TRÅDEN MIN.........

er åsså litt greten...( se dagboka min)

men hjalp jopå humøret bare mister mister kom innom der da.... :oops: makan hva den mannen kan gjøre bare med å vise seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hjalp jopå humøret bare mister mister kom innom der da.... :oops: makan hva den mannen kan gjøre bare med å vise seg...

Skremmende er det... Betyr dette det jeg har hatt mistanke om lenge; at vi er helt avhengige av menn... :o *angstanfall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avhengig av menn? Det er vel ikke så farlig, vel? Vi er en billig avhengighet, ingen skumle birvirkninger, kan får reseptfritt hvor som helst :D

Jasså, kaffe med Glammy, Suz? Ja, jeg kan tenke meg endel det blir sladret om dere imellom, ja ... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Avhengig av menn? Det er vel ikke så farlig, vel? Vi er en billig avhengighet, ingen skumle birvirkninger, kan får reseptfritt hvor som helst :D

Jasså, kaffe med Glammy, Suz? Ja, jeg kan tenke meg endel det blir sladret om dere imellom, ja ... :ler:

Masse skumle bivirkninger - jeg har opplevd flere; ukontrollert saltvannsstrømmer i ansiktet ved bortfall av mannetilgang, besettelse i forbindelse med seksuell aktivitet... masse rart... Også er den denne ustoppelige flørtetrangen da.. Umulig å bli kvitt (there ain't no cure..) :-?

Sladring mellom oss... uhørt *spiller uskyldig* :lol:

Ok - kanskje bittelitt da.. Vi har det jo så koselig sammen..

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...