Mary Poppins Skrevet 23. mai 2011 #42 Skrevet 23. mai 2011 Nei, du skjønner det at jeg har ikke den oppskriften lenger - det er derfor det er så mange år siden jeg laget den. Fant oppskriften bakpå en kakaopakke eller i et Regal reklameblad eller noe sånt før jeg flyttet hjemmefra (litt overrasket over at den var så god), og oppskriften ser ut til å ha blitt borte på flyttelasset... Men jeg er på leting etter en ny oppskrift, har funnet en kandidat som skal testes ved første anledning. Er den i nærheten av like god så skal jeg huske å sende deg en PM. Please do
Klematis Skrevet 23. mai 2011 #43 Skrevet 23. mai 2011 Pavlova med jordbær og Key lime pai Å, nå fikk jeg skikkelig søtsug, og jeg som har sukkerfri måned...
Mynona Skrevet 23. mai 2011 #45 Skrevet 23. mai 2011 Nå skulle jeg ønske butikk-kaker fulle av E stoffer var gode. Da hadde jeg kjørt rett opp på butikken og tatt med meg noen!
fink Skrevet 23. mai 2011 #49 Skrevet 23. mai 2011 Hva mener dere når dere sier "verdens beste" ? Når jeg hører det tenker jeg kvæfjordkake, men vet at det er andre kaker som også kalles "verdens beste". Gud, jeg elsker kvæfjordkake!! http://www.kakemonsen.no/sider/vis.asp?id=107 Men, jeg er også fryktelig glad i nøttebunn med vaniljekrem og bær på toppen. Elsker at bærene gjør kaken frisk, og ikke fullt så "tung".
pia80 Skrevet 24. mai 2011 #54 Skrevet 24. mai 2011 Himmelsk marengskake fra det søte liv, den er bare HELT fantastisk! Dronningens juvel en god nr 2
Scorpina Skrevet 24. mai 2011 #55 Skrevet 24. mai 2011 Å, den oppskriften må jeg bare prøve Åjahh!! Den så knallgod ut!! Selv er jeg også glad i Oreo-kake, After Eight Cheesecake (finnes på det søte liv.no), Verdens Beste og (prøv å si denne tittelen ti ganger etter hverandre ) Chocolate Chip Cookie Dough Icecreamcake (også søteliv.no) og ikke minst; Pavlova med jordbær, melon, kiwi, banan... Åhh....<vann i munn>
Sweetpea25 Skrevet 24. mai 2011 #58 Skrevet 24. mai 2011 (endret) Islandskake! [Edit: Så etterpå at vi bare skulle skrive EN ] Endret 24. mai 2011 av Sweetpea25
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. mai 2011 #59 Skrevet 24. mai 2011 Banankake med sjokoladeglasur er min favoritt
Gjest Aria. Skrevet 24. mai 2011 #60 Skrevet 24. mai 2011 Gulrotkake er best Nøttekake og krydderkake er også veldig godt, også selvsagt sjokoladekake da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå