Zzyzx Skrevet 11. desember 2012 #101 Del Skrevet 11. desember 2012 Og jeg har helt dilla på Wu Long 7 Agrumes fra samme sted. Absolutt beste sitrusteen jeg har vært borti noensinne. http://www.palaisdesthes.com/en/wu-long-7-agrumes-348.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkmammatil3 Skrevet 17. desember 2012 #102 Del Skrevet 17. desember 2012 Chaite fra tassimo står øverst på lista akkurat nå, men har i lange tider drukket kjærlighetste fra Kremmerhuset. Nam <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floppesopp Skrevet 17. desember 2012 #103 Del Skrevet 17. desember 2012 Koreansk grønn FOP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimmel Skrevet 18. desember 2012 #104 Del Skrevet 18. desember 2012 YogiTea Cocoa Spice. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 18. desember 2012 #105 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er kjedelig, og liker aller best vanlig earl grey og nype te fra vanlig dagligvarebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 20. desember 2012 #106 Del Skrevet 20. desember 2012 Pukka peppermynte og lakris.. Mmmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SheWolf Skrevet 20. desember 2012 #107 Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Pære og melon, kjøpes i løsvekt Liker også Kirsebær-te, og Blåbær yoghurt te! I pose liker jeg best Blue Fruits! Endret 20. desember 2012 av SheWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 20. desember 2012 #108 Del Skrevet 20. desember 2012 Lakriiiiiiiiis! Kjøpes på Lærøy iallfall, mmMMMMmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PanLi Skrevet 20. desember 2012 #109 Del Skrevet 20. desember 2012 Nypete! Jeg smaksetter med fersk ingefær og sitron. Kjempegodt! ...for immunforsvaret også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 21. desember 2012 #110 Del Skrevet 21. desember 2012 Akkurat nå er det en hvit te med bringebær og vanilje, mmmmmmMMH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 22. desember 2012 #111 Del Skrevet 22. desember 2012 white chocolate kiss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 23. desember 2012 #112 Del Skrevet 23. desember 2012 Akkurat nå er det lakriste fra Hedebogård (som smaker lakris, i motsetning til den fra Yogi) og Gingerbread Spice fra Celestial som er favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 25. juli 2014 #113 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Drar opp dette emnet igjen. Jeg er en ekte te-nerd, og synes det er kjempespennende med te-tips, til tross for at jeg allerede har skapet fullt. Selv holder jeg meg til te i løsvekt, etter å ha lest meg opp og snakket med folk som har reist til teplantasjer. Det meste av te som kommer i poser er det som blir igjen når kvalitetsteen er sortert vekk, og man kan risikere at den inneholder insekter og rusk. På en norsk blogg leste jeg om noen som hadde besøkt en teplantasje i Asia, og lært at til og med teen som havner på gulvet i sorteringsrommet ble sopet opp og solgt som pose-te. Noen av mine favoritt-teer: Grønn mango fra Lille Valkyrien Kaffe og Tehus - Grønn te med mangobiter. Frisk og god hverdagste, samtidig som den er veldig rimelig. Brunkullans svarta orginalte - Svart te som er utrolig fyldig og rund i smaken, men vanskelig å få tak i her i landet. Veldig fin som frokost-te. Thé du Hammam fra Palais des Thes - Jeg drikker roiboos-versjonen om kveldene, men den smaker ganske spesielt, litt karamellaktig. Jeg liker den grønne også, men har faktisk ikke smakt den svarte, noe jeg nesten er litt flau over. Påskete fra Black Cat - Utrolig god svart te med krydder, jeg hamstrer i påsken og drikker resten av året. Hvid Symfoni fra Perchs - Perchs er et av europas eldste tehus, og har blitt nærmest en turistattraksjon i København. Jeg kjøpte med noen tilfeldige teer sist jeg var innom, og jammen har ikke denne blitt en stor favoritt! Veldig søt og god, ganske rund og konsistent i smaken. Neste gang kjøper jeg er i København kjøper jeg med en halvkilo! Ellers drikker jeg en del helt grønne teer uten smakstilsetninger, f.eks. Ti Guan Yin. Endret 25. juli 2014 av Miss-Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. juli 2014 #114 Del Skrevet 25. juli 2014 I tekanna mi i dag er det jordbærte fra Dilmah. Synes den er bedre enn jorbærteen fra Lipton. Tror den første ikke blir solgt mer i Norge...? Den andre kjøpte jeg i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå