spinnwild Skrevet 13. juli 2011 #81 Del Skrevet 13. juli 2011 Amundsen Spesial: Grønn te - Edens hage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirstiJ Skrevet 14. juli 2011 #82 Del Skrevet 14. juli 2011 Min favoritt er Lady Grey fra Twinings. Men akkurat nå drikker jeg fersken- og mangote fra Lipton. Den er utrolig god til iste også! Jeg pleier å kjøpe den i Sverige, noen som vet om manfår kjøpt den i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 18. juli 2011 #83 Del Skrevet 18. juli 2011 Akkurat nå holder jeg en knapp på Hildurs Urterariums Urtete namminammi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månestråle** Skrevet 19. juli 2011 #84 Del Skrevet 19. juli 2011 Her var det mange gode tips! Jeg er veldig glad i Lady Grey fra Twinings i løsvekt. Også drikker jeg mye grønn te med mint (feks fra Dilmah og Lipton). Akkurat nå nytes en kopp thè du Hammam Black Leaf fra le palais des thès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 19. juli 2011 #85 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg er ikke så avansert eller bevandret i teverden, men jeg synes Lipton sin Green Tea er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 22. august 2011 #86 Del Skrevet 22. august 2011 For tiden drikker jeg mye av Twinings GreenTea & ForestFruits Nammm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 24. september 2011 #87 Del Skrevet 24. september 2011 Celestial: Sweet Coconut Thai Kjøpte den fordi "wow: kokosnøtt-te! høres da fryktelig rart ut". Meget god overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 27. september 2011 #88 Del Skrevet 27. september 2011 Liker Blue Hawaiian, den er kjempe god! Noen som vet hvor man får kjøpt chili te i Bergen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 27. september 2011 #89 Del Skrevet 27. september 2011 Bengal Spice <3 den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 27. september 2011 #90 Del Skrevet 27. september 2011 Liker Blue Hawaiian, den er kjempe god! Noen som vet hvor man får kjøpt chili te i Bergen ? jeg veit de har noe sweet chili te på meny. kan hende de har noe på helsekostbutikken ved kvarteret der og. de har masse te der hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyh Skrevet 27. september 2011 #91 Del Skrevet 27. september 2011 jeg veit de har noe sweet chili te på meny. kan hende de har noe på helsekostbutikken ved kvarteret der og. de har masse te der hvertfall. Skal absolutt sjekke det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Røyskatt* Skrevet 27. september 2011 #92 Del Skrevet 27. september 2011 Liker Blue Hawaiian, den er kjempe god! Noen som vet hvor man får kjøpt chili te i Bergen ? Regner med at du finner det på Kinsarvik frukt og grønt. De har alt man kan tenke seg av te der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kikki83 Skrevet 5. desember 2012 #93 Del Skrevet 5. desember 2012 yogi tea og pukka har mange favoritter. Sweet chili og Licorice er nok favorittene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 5. desember 2012 #94 Del Skrevet 5. desember 2012 Min favoritt for tida er Søstrene Grenes Anis & Lakris te.Fantastisk, men utsolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 6. desember 2012 #95 Del Skrevet 6. desember 2012 Pukka detox og geisha te fra les palais des thes- julegaveønsker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conuren Skrevet 6. desember 2012 #96 Del Skrevet 6. desember 2012 Den hjemmelagede chai-teen på cafeAura i Bergen. Bedre finnes ikke. Det er skikkelig chai-te. Ikke sånn sirup med chaismak. Ellers er jeg glad i det meste med rooibos. Og Kusmi grønn te med jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 7. desember 2012 #97 Del Skrevet 7. desember 2012 Bringebærte fra London fruit and herbcompany. Nam, nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 11. desember 2012 #98 Del Skrevet 11. desember 2012 Solbær :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 11. desember 2012 #99 Del Skrevet 11. desember 2012 apple and spiced chamomille fra twinings omnonomnom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 11. desember 2012 #100 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Akkurat nå er det Les Palais Des Thès sin grønne Thè du Hammam. Endret 11. desember 2012 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå