Gå til innhold

Hva er din favoritt- te?

Gjest Raptuza

Anbefalte innlegg

Gjest idakaroline

Noen som vet om det er mulig å få tak i PG Tips har i Norge?

Nå sitter jeg forøvrig og nyter en kopp med sweet chilli te :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Skikkelig fan av sterk peppermyntete, samt chai. Begge må være i bladform (ikke i ferdigpose) ellers får jeg fnatt.

Av poseteer, synes jeg Pukka har mye digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og drikker Ikea sin blåbærte nå :)

Den er god, men ikke favoritten akkurat nå.

Favoritten varierer etter sesong og humør :P

For tiden er sommerteen fra teagarden som er favoritten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady Grey te er en sikker vinner hos meg:)

Synes ofte frukt-te lukter bedre enn den smaker, og har enda til gode å finne en blåbærte som faktisk smaker blåbær (og ikke nype, solbær el). Noen som har tips kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanette

Lady Grey te er en sikker vinner hos meg:)

Synes ofte frukt-te lukter bedre enn den smaker, og har enda til gode å finne en blåbærte som faktisk smaker blåbær (og ikke nype, solbær el). Noen som har tips kanskje?

London Fruit & Herb Company

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad i te fra Pukka, de har mange gode typer. :jepp:

Liker Cleanse, Relax, Love og Night Time veldig godt av de typene jeg har smakt.

Jeg bestiller alltid fra pukkaherbs, da blir det mye billigere enn å kjøpe på helsekosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også de Pukka som er nevnt over, vel, Relax har jeg til gode å prøve :-) I dag drakk jeg Three Ginger, også fra Pukka, masse smak og veldig god - forutsatt at man liker ingefær da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i te fra Pukka, de har mange gode typer. :jepp:

Liker Cleanse, Relax, Love og Night Time veldig godt av de typene jeg har smakt.

Jeg bestiller alltid fra pukkaherbs, da blir det mye billigere enn å kjøpe på helsekosten.

Tusen takk for Pukka-nettside-tips!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker kun te uten te-blader i (liker ikke smaken) så for min del så er favorittene fra London Fruit & Herb Company. Liker spesielt godt bringebærteen. Twinings har også en god te med bringebær, jordbær og loganbær. Også helt fri for te-blader. :)

Nype-te er faktisk også overraskende godt. Og ikke minst tyrkisk eple-te! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker aller best jordbærteen fra Dilmah! Åååå så god! Ellers er villkirsebær-te i løsvekt en favoritt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemors hjemmelagde eple og kanel-te..åååå da lukter det i hele rommet! :D

Den høres veldig god og koselig ut - har du en oppskrift du har lyst til å dele?

Søt ugle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På denne litt grå regnværsdag får jeg energi fra kinesisk te i løsvekt. Den får trekke rett i teglasset, man kan etterfylle med varmt vann fler ganger i løpet av dagen :) Av og til smaksetter jeg med ringblomst eller roseknopper, også rett i glasset, det blir et lite kunstverk. Noen dråper citron er også godt, men jeg begrenser sitrusen litt i frykt av syreskader på tennene (jeg drikker nemlig myyyye te).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp fått meg en ny favoritt. Den heter "Green Tea & Forrest Fruit" fra Twinings. Tror den er ny, for det står i alle fall "new" på esken. Veldig god er den i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loveheartx

* Lipton pyramydete med peach/mango

* Lady Grey

* Peppermyntete laget av friske urteblader

Alt til sitt bruk mener nå jeg. Peach/mango drikker jeg når jeg er fysen på noe søtlig. Lady Grey drikker jeg til måltider når jeg vil ha noe nøytralt til maten. Mens peppermyntete drikker jeg gjerne på sommeren når jeg vil ha noe friskt.

Mmm, elsker te, det gjør meg glad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...