Sofie_22 Skrevet 25. mai 2011 #41 Del Skrevet 25. mai 2011 Grønn te og yogi te <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 25. mai 2011 #42 Del Skrevet 25. mai 2011 Min favoritt er Dilmah Moroccan Mint Grønn te Nyyyyyyyytes! Fås kjøpt på noen rema 1000 butikker så vidt jeg vet:) MÅ prøves:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. mai 2011 #43 Del Skrevet 25. mai 2011 Misunnelig på alle dere som kan drikke grønn te. Jeg blir så irritert i halsen at jeg hoster meg grønn når jeg drikker det. Ellers skulle jeg gjerne kost meg med det. Så da blir det vanlig eller hvit te på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 25. mai 2011 #44 Del Skrevet 25. mai 2011 Min favoritt er Dilmah Moroccan Mint Grønn te Nyyyyyyyytes! Fås kjøpt på noen rema 1000 butikker så vidt jeg vet:) MÅ prøves:) Å, den er god! Selv synes jeg at choco teen til Yogi Tea er god. Smaker kanskje ikke helt sjokolade, men er veldig god likevel. Jeg er også glad i Bigelow sin vaniljete, eventuelt så har lipton en vanilje- og karamellte som er ganske god. Twinings har også mange gode teer som selges i innvandrerbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 26. mai 2011 #45 Del Skrevet 26. mai 2011 pukka detox den er svindyr (har betalt opp mot 80 kroner for en eske med 20 poser), men helsekosten har begynt å føre den (sunkost) i tillegg til at den også kan kjøpes på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2011 #46 Del Skrevet 26. mai 2011 pukka detox den er svindyr (har betalt opp mot 80 kroner for en eske med 20 poser), men helsekosten har begynt å føre den (sunkost) i tillegg til at den også kan kjøpes på ebay Hva er det som er så spesiellt med den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 26. mai 2011 #47 Del Skrevet 26. mai 2011 Mandarin-te (husker ikke produsent) og Strawberry Champagne-te som jeg pleier å kjøpe på en café her i Oslo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 26. mai 2011 #48 Del Skrevet 26. mai 2011 Harrords sin te med rose, kjøper alltid den når jeg er i London:-) Liker også veldig godt jasminte, en slik en som lages ved at en har en blomst som folder seg ut i tevannet. NYyyydelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 26. mai 2011 #49 Del Skrevet 26. mai 2011 Pukka har masse god økologisk te den med lakris og kanelsmak er NAM! Svart eske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peachy Skrevet 26. mai 2011 #50 Del Skrevet 26. mai 2011 pukka detox den er svindyr (har betalt opp mot 80 kroner for en eske med 20 poser), men helsekosten har begynt å føre den (sunkost) i tillegg til at den også kan kjøpes på ebay Kjøp den her Fri frakt i sommer også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 27. mai 2011 #51 Del Skrevet 27. mai 2011 Har mange forskjellige typer te i skapet. Hadde dilla på bringebær te en lang periode her, men nå drikker jeg veldig mye peppermynte te. Er også veldig glad i appelsin te fra Twinings, granateple te, vanilje og rabarbara te og blåbær te. Bodde i London for noen måneder siden, og da gikk det veldig mye i denne. Gjorde etterhvert som britene - hadde i melk og litt sukker. Fant også en kamille og spearmint te der. Angrer veldig på at jeg ikke kjøpte med meg det hjem til Norge! Jeg tror nok at jeg er en te elsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pzzt Skrevet 27. mai 2011 #52 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg liker èn type te, og det er forrest fruits Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 31. mai 2011 #53 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg liker godt te. Min favoritt er Sunset - den kjøper jeg i den lokale te/kaffebutikken. Mangoteen fra Kremmerhuset er veldig god og Søstrene Greene sin kjærlighetste. Liker også godt tyrkisk eplete, men den siste jeg fikk tak i (en kollega kjøpte den til meg i Tyrkia) var utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 31. mai 2011 #54 Del Skrevet 31. mai 2011 Earl grey. Eller PG Tips, erketypisk, enkel og grei britisk te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 31. mai 2011 #55 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Jeg liker også de erketypiske britiske teene, aller helst Yorkshire Gold. Nå skal jeg unne meg noe darjeeling first flush ( http://www.discoveringtea.com/page/2/ ) og noe grønn te med kirsebærblomster. Begge fra http://www.palaisdesthes.com/en/ Endret 31. mai 2011 av Zzyzx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mai 2011 #56 Del Skrevet 31. mai 2011 Twinings English breakfast tea med melk i og en sukett. Nå er jeg tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 31. mai 2011 #57 Del Skrevet 31. mai 2011 Myntete, eplete, blåbærte, kokosnøtt-te. Det er så mange, men mynteteen er en favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanderay Skrevet 1. juni 2011 #58 Del Skrevet 1. juni 2011 Twinings Voyage Brazilian Baia, Twinings English Breakfast, Dilmah grønn te med mint og grønn te med sitron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amélie E. Skrevet 1. juni 2011 #59 Del Skrevet 1. juni 2011 Så mange gode tetips :-) Akkurat nå drikker jeg grønn te med ringblomst. Teene fra Teekanne er også favoritter for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 1. juni 2011 #60 Del Skrevet 1. juni 2011 Eg er veldig glad i dei ulike earl grey-typene frå Lipton. Eg syns den frå Twinings er skarp og emmen på same tid, Lipton er betre. Skal eg ha vanleg svart te er PG tips eller Twinings english breakfast blant favorittane, ilag med keemun og assam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå