PecanPie Skrevet 24. mai 2011 #21 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er periodedranker, nå er jeg hekta på Løv Organics Rose-te. Også så fin boks da gitt! Ellers har jeg veldig lyst til å kjøpe meg sånn "kusmi-te", men klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken type i så fall. Dette har jeg også tenkt på, må bli når jeg har drukket opp Løv-teen. Lurte på å kjøpe en sånn med mange forskjellige små bokser i, så slipper jeg å velge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 24. mai 2011 #22 Del Skrevet 24. mai 2011 Grønn te med gresshopper i løsvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. mai 2011 #23 Del Skrevet 24. mai 2011 Gresshopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 24. mai 2011 #24 Del Skrevet 24. mai 2011 Peppermynte-te i de aller fleste varianter! Kanel-te kan også være godt, spesielt når jeg er forkjølet. Men da må den være sterk! Pleier å tilsette litt mer ingefær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 24. mai 2011 #25 Del Skrevet 24. mai 2011 Gresshopper? Det er en blomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conuren Skrevet 24. mai 2011 #26 Del Skrevet 24. mai 2011 Mine favoritter er vanlig rooibos og rooibos med jordbærkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 24. mai 2011 #27 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er veldig glad i *Hamonise Balancing Tea For Women fra Pukka *Morgenbris i løsvekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 24. mai 2011 #28 Del Skrevet 24. mai 2011 Grønn te Er på den 6. koppen allerede idag Drikker ekstremt mye grønn te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 24. mai 2011 #29 Del Skrevet 24. mai 2011 Eple- og kanelte fra London Fruit&Herb Company er min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capricorn Skrevet 24. mai 2011 #30 Del Skrevet 24. mai 2011 Grønn te Er på den 6. koppen allerede idag Drikker ekstremt mye grønn te. Det tror jeg du trygt kan gjøre. Leste et sted at man bør drikke minst 5. kopper om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #31 Del Skrevet 24. mai 2011 Grønn te Er på den 6. koppen allerede idag Drikker ekstremt mye grønn te. Grønn te i ekstreme doser skal man være forsiktig med pga de enorme mengdene antioksidanter. Kan være skadelig på nyrene, sånn til info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nony Skrevet 24. mai 2011 #32 Del Skrevet 24. mai 2011 Brukar å kjøpe kirsebær-te og kanel-te i lausvekt. Begge er namme-nam. Kanelteen blir ekstra god med honning i stadetfor sukker. Av teposar tykkjer eg faktisk First Price sin Earl Grey te er veldig god - og så så billeg, berre 10 kr for ei stor pakke. Hvor kjøper du kirsebær-teen din? Det er jo så godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2011 #33 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Av løsvekt-te er jeg veldig glad i Blue Hawaii og Garden of Eden. De er ganske like på smak egentlig Mangote i løsvekt er også veldig godt. Av pose-te liker jeg Yellow Label og Earl Grey, samt hvit og grønn pyramide-te. Har også sansen for teen fra Pukka, særlig After Dinner. Jeg er meget glad i te, og gjør det på den engelske måten og har melk i, samt honning. Bra det er "moteriktig" å ha melk i teen nå til dags. Var ikke mange årene siden folk så rart på oss som har melk i teen. Har det ikkje alltid vore "rikitg" å ha mjølk i teen? Det er mitt inntrykk i alle fall. Eg brukar for øvrig aldri mjølk i teen, men må ha litt sukker eller honning. Hvor kjøper du kirsebær-teen din? Det er jo så godt! Kjøper kirsebærte i lausvekt i ein slik te/kaffi/pynteting-butikk i byen Trur det finnes ein slik i dei fleste byar, elles går det sikkert an å kjøpe på nett. Endret 24. mai 2011 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 24. mai 2011 #34 Del Skrevet 24. mai 2011 Har det ikkje alltid vore "rikitg" å ha mjølk i teen? Det er mitt inntrykk i alle fall. Eg brukar for øvrig aldri mjølk i teen, men må ha litt sukker eller honning. Har det? Jeg har aldri brukt melk i te, bruker ikke noe sukker/søtt heller, da det smaker TE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2011 #35 Del Skrevet 24. mai 2011 Har det? Jeg har aldri brukt melk i te, bruker ikke noe sukker/søtt heller, da det smaker TE Trur det er "riktig" ja I svart te "skal" ein ha enten sukker eller mjølk (evt begge), medan grøn te skal drikkast "bar". Te-fakta eg har lest ein gong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 24. mai 2011 #36 Del Skrevet 24. mai 2011 Trur det er "riktig" ja I svart te "skal" ein ha enten sukker eller mjølk (evt begge), medan grøn te skal drikkast "bar". Te-fakta eg har lest ein gong Okey, jeg drikker egentlig bare ren urte-te, aldri svart te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2011 #37 Del Skrevet 24. mai 2011 Okey, jeg drikker egentlig bare ren urte-te, aldri svart te Urte-te og frukt-te er jo eigentleg ikkje "ordentleg" te (briefe med te-kunnskapar). Det kallast te fordi det brukast på same måte. Men ekte te er te frå te-planta. Urte-te er vel ofte medisinsk brukt. Men smak og behag styrar - eg brukar sukker eller honning i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tjoms Skrevet 24. mai 2011 #38 Del Skrevet 24. mai 2011 Urte-te og frukt-te er jo eigentleg ikkje "ordentleg" te (briefe med te-kunnskapar). Det kallast te fordi det brukast på same måte. Men ekte te er te frå te-planta. Urte-te er vel ofte medisinsk brukt. Men smak og behag styrar - eg brukar sukker eller honning i alt Hehe, det er godt mulig. Jeg var også en sukkermoms før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2011 #39 Del Skrevet 25. mai 2011 Hehe, det er godt mulig. Jeg var også en sukkermoms før Korleis greide du å slutte? Eg tykkjer svart te smakar så bittert utan sukker/honning... Og sukettar smakar jo fælt... Eg prøver stadig å kutte ned på sukkeret, før brukte e mykje meir, men har liksom stoppa på to skjeer sukker i ein stor kopp, greier ikkje å redusere det Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallen Skrevet 25. mai 2011 #40 Del Skrevet 25. mai 2011 Er veldig glad i Earl gray tea i alle mulige varianter Eller er mangote noe av det mest fantastiske jeg vet om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå