Gjest MM Skrevet 23. mai 2011 #1 Del Skrevet 23. mai 2011 Heisann! Tar dette kort:) Jeg har vært sammens med kjæresten min i 2 år og 4 mnd! Og nå har hun dumpa meg og mista følelser sier hun! Jeg ble dumpa over tlf for 3 uker siden:( Lite voksent gjort syntes jeg! Eller hva? Jeg og hun har hatt det helt fantastisk sammen og skapt gode minner! vi var knoll og tott sammen:) Vi hadde en krangel i jule tider, hun misforstod meg og mista litt følelser etter det, og da har hun sagt at følelsene gått opp å ned siden da! Men hun tenkte bare en vei, ut av forholde og aviste meg i 2 mnd på forveien, da tenkte jeg det værste, dette er slutten osv! Jupp å det var slutten også Jeg har forklart hun at det hele at hun misforstod meg, men det virker som hun ikke skjønner det enda. Hun sier hun liker å være fri og frank til vennene sine osv nå har jeg funnet ut. Skjønner ingen ting jeg:( Alt forandra seg så fort, hele jenta forandra seg rett og slett, det er ikke den jenta jeg kjente! Jeg skjønner ikke noe lenger! Hun har sagt nå i ettertid; Hvem vet om vi blir sammen igjen. Er det bare god snakk? Jeg vet ikke! Hun er i hvertfall helt iskald mot meg, virker som hun har glemt meg helt, minner, osv, ja dere skjønner! Går det virkelig an glemme en person så fort? Etter så mange år? Virker sånn nå for hun! Sikkert mange som har opplevd dette! Fortell:) Og ja jeg har begynt å tenke fremover nå, jeg kan ikke vente på denne jenta! Men er ikke lett gitt hehe. Hun gråt og gråt i tlf når hun gjorde det slutt med meg, sa elsker deg gutten min, det gjorde hun 3-4 dager etter det ble slutt også! Jeg har gjort mitt for å prøve og redde forholde, men fungerte ikke:( Jeg har nå sluttet og sende meld med hun. Sender hun meg meld, så bare svarer jeg helt enkelt! Jeg hadde aldri gjort det slutt over tlf i hvertfall, det er sårende! Men tror dere at hun kommer til å savne meg senere? Eller er hun helt ferdig? Sikkert vanskelig og si men! Men alt er så rart:( Beklager for rotete tekst og skrivefeil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest line Skrevet 24. mai 2011 #2 Del Skrevet 24. mai 2011 tror du bare bør glemme ho.. rart å slå opp på telefon ja.. spesielt når dere har vært sammen så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Del Skrevet 24. mai 2011 Høres ut som du gjør alt rett. Bare gå videre og vil hun ha deg tilbake senere så får du ta det når du kommer. I så fall så fortjener du også en forklaring på hvorfor hun gjorde det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 24. mai 2011 #4 Del Skrevet 24. mai 2011 spørs jo litt på hvor alvorlig denne missforståelsen i jula var også da, kunne jo bare vært en bagatell... eller det kunne vært om noe som var enda verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantapanta Skrevet 24. mai 2011 #5 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei folkens! Det ble to emner i går, på grunn av musa hengte seg opp når jeg trykka hehe! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=561648 FrøkenJosefine; Kom med noen fantastiske svar:) Takk for det!!! Men svarer her også! Nå skal jeg forklare misforståelsen også; Vi planala å være sammen på nyttårsaften. Men så sendte jeg meld til hun at jeg skulle på party til en kompis i oslo! Og da begynte hun å gråte osv alt gikk over styr! Men det jeg aldri fikk forklart den dagen var at jeg skulle ta med hun dit! Hvorfor jeg ikke kom til ordet? Jo hun var lei seg å gråt hele tiden, og da tenkte jeg, nei jeg lar alt sammen ligge, hun vil nok ikke dra på stor party i oslo nå! Da sa jeg heller; Kom til meg du jenta mi, så er vi to bare sammen! Og ja mulig det kom litt feil frem fra min side til hun den gangen! Men jeg mener man kunne ordne opp i sånne små bagateller! Hadde hu virklig elska meg, så hadde hun lyttet til meg! Dette har jeg tenkt på nå i etter tid Dette er ren bagatell! Så her må det være noe annet muffens... Og ja jeg har forklart hun alt sammen i etter tid, at hun skulle være med osv! Men respekterer meg ikke. Dette er for dårlig etter over 2 år! Jeg har aldri såret denne jenta på noen måte, jeg har vært åpen å ærlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 24. mai 2011 #6 Del Skrevet 24. mai 2011 Hei folkens! Det ble to emner i går, på grunn av musa hengte seg opp når jeg trykka hehe! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=561648 FrøkenJosefine; Kom med noen fantastiske svar:) Takk for det!!! Men svarer her også! Nå skal jeg forklare misforståelsen også; Vi planala å være sammen på nyttårsaften. Men så sendte jeg meld til hun at jeg skulle på party til en kompis i oslo! Og da begynte hun å gråte osv alt gikk over styr! Men det jeg aldri fikk forklart den dagen var at jeg skulle ta med hun dit! Hvorfor jeg ikke kom til ordet? Jo hun var lei seg å gråt hele tiden, og da tenkte jeg, nei jeg lar alt sammen ligge, hun vil nok ikke dra på stor party i oslo nå! Da sa jeg heller; Kom til meg du jenta mi, så er vi to bare sammen! Og ja mulig det kom litt feil frem fra min side til hun den gangen! Men jeg mener man kunne ordne opp i sånne små bagateller! Hadde hu virklig elska meg, så hadde hun lyttet til meg! Dette har jeg tenkt på nå i etter tid Dette er ren bagatell! Så her må det være noe annet muffens... Og ja jeg har forklart hun alt sammen i etter tid, at hun skulle være med osv! Men respekterer meg ikke. Dette er for dårlig etter over 2 år! Jeg har aldri såret denne jenta på noen måte, jeg har vært åpen å ærlig! Det var virkelig bare en bagatell, ok jeg vet at hvis det var meg og etter å ha planlagt å være sammen med typen på nyttårsaften... hvis jeg da plutselig fikk vite at han heller ville dratt til en kompis på fest istedet, så hadde jeg også blitt utrolig skuffa.... Hun trodde nok at du kanskje brydde deg mer om kompisen din enn henne.... *bare min mening* Men det at du faktisk ville ha med henne dit var jo utrolig bra, bare synd at du ikke slapp til ordet slik at du fikk sagt det til henne også.. Og du har forklart henne det i etterkant også... og da du tilslutt sa at dere allikevel kunne feire sammen, da du skjønte hvor lei seg hun ble... det er jo bare et pluss... Ja jeg hadde blitt sur og skuffa, hvis en slik avtale hadde blitt brutt HVIS det var meningen at typen skulle dra avgårde alene.... men hadde han hatt lyst til at jeg også skulle være med så hadde det jo bare vært gøy... Så i mine øyne er det her bare en bagatell, og jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerte slik hun gjorde, tror nok at det kan ligge mye mer bak enn det hun har gitt uttrykk for... SÅ jeg tror kanskje du bare skal la henne styre sitt, så kan du gå over til noe helt annet.. mange flere normale fisk i havet som dem sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantapanta Skrevet 24. mai 2011 #7 Del Skrevet 24. mai 2011 Det var virkelig bare en bagatell, ok jeg vet at hvis det var meg og etter å ha planlagt å være sammen med typen på nyttårsaften... hvis jeg da plutselig fikk vite at han heller ville dratt til en kompis på fest istedet, så hadde jeg også blitt utrolig skuffa.... Hun trodde nok at du kanskje brydde deg mer om kompisen din enn henne.... *bare min mening* Men det at du faktisk ville ha med henne dit var jo utrolig bra, bare synd at du ikke slapp til ordet slik at du fikk sagt det til henne også.. Og du har forklart henne det i etterkant også... og da du tilslutt sa at dere allikevel kunne feire sammen, da du skjønte hvor lei seg hun ble... det er jo bare et pluss... Ja jeg hadde blitt sur og skuffa, hvis en slik avtale hadde blitt brutt HVIS det var meningen at typen skulle dra avgårde alene.... men hadde han hatt lyst til at jeg også skulle være med så hadde det jo bare vært gøy... Så i mine øyne er det her bare en bagatell, og jeg skjønner ikke hvorfor hun reagerte slik hun gjorde, tror nok at det kan ligge mye mer bak enn det hun har gitt uttrykk for... SÅ jeg tror kanskje du bare skal la henne styre sitt, så kan du gå over til noe helt annet.. mange flere normale fisk i havet som dem sier Heisann! Takk for godt svar:) Jeg er helt enig med deg at det ligger noe mer bak her, men det får jeg nok aldri vite heller! dumt:( Vi har hatt det helt topp sammen som sagt! Men hun teiper på hele tiden at hun mistet følelser etter det som skjedde! Teiper man på problemer hele tiden, så vil man ikke løse det heller! Eller hva? såå ja her ligger det nok mer bak!! Hun lyttet ikke til meg en gang når jeg forklarte i etter tid! Å ja vi var sammen på nyttår:) Ja ba hun hjem til meg! Men aviste meg og var helt kald mot meg hele kvelden og i etter tid... Alt for dårlig av henne å holde på sånn som hun gjør! Jeg har fortsatt følelser for denne jenta, men jeg vet at jeg må komme meg videre nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantapanta Skrevet 25. mai 2011 #8 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Liten oppdatering; Hun har vært utro.... Dette fant jeg ut via venner av hun i kveld! Noe så ille og høre!! Der har vi det som ligger bak alt sammen og gnisser. Falsk er hun!!! Trist Nesten 3 fine år sammen og holde på sånn! Jaja!!! Endret 25. mai 2011 av fantapanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tronder Skrevet 25. mai 2011 #9 Del Skrevet 25. mai 2011 Da går du videre med et hevet hode! Fra det du skriver her så virker det som om du har livet ditt i orden, så en ny og mye bedre dame ramler vell innom om ikke lenge. Innen den tid ta vare på deg selv, tren og heng med kompiser. Lykke til videre, og ikke se deg tilbake, for som du sa: Hun er bare falsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dularfullar Skrevet 25. mai 2011 #10 Del Skrevet 25. mai 2011 Liten oppdatering; Hun har vært utro.... Dette fant jeg ut via venner av hun i kveld! Noe så ille og høre!! Der har vi det som ligger bak alt sammen og gnisser. Falsk er hun!!! Trist Nesten 3 fine år sammen og holde på sånn! Jaja!!! Utroskap , jeg skjønner ikke at folk orker å utsette noen andre for det. De regner vel med at de aldri kommer til å bli "tatt" .. Er man i et forhold, så er man i et forhold, hvis man da blir fristet til å være utro, så synes jeg at man iallefall burde ende det forholdet man er i før man starter med noen andre. Av respekt for den andre parten, jo det er hardt og vanskelig med et vanlig brudd, men et vanlig brudd er vel tross alt bedre enn at forholdet knuses av utroskap.... Nei, finn deg ei jente som kan respektere deg for den du er og som elsker deg for alle de rette grunnene............. Lykke til i jakten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantapanta Skrevet 25. mai 2011 #11 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Da går du videre med et hevet hode! Fra det du skriver her så virker det som om du har livet ditt i orden, så en ny og mye bedre dame ramler vell innom om ikke lenge. Innen den tid ta vare på deg selv, tren og heng med kompiser. Lykke til videre, og ikke se deg tilbake, for som du sa: Hun er bare falsk! Takker for svar og støtte! Dette kom som et sjokk for meg, men som sagt jeg visste det lå noe mer bak alt sammen, og det skrev dere på forumet her og! Endret 25. mai 2011 av fantapanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fantapanta Skrevet 25. mai 2011 #12 Del Skrevet 25. mai 2011 (endret) Utroskap , jeg skjønner ikke at folk orker å utsette noen andre for det. De regner vel med at de aldri kommer til å bli "tatt" .. Er man i et forhold, så er man i et forhold, hvis man da blir fristet til å være utro, så synes jeg at man iallefall burde ende det forholdet man er i før man starter med noen andre. Av respekt for den andre parten, jo det er hardt og vanskelig med et vanlig brudd, men et vanlig brudd er vel tross alt bedre enn at forholdet knuses av utroskap.... Nei, finn deg ei jente som kan respektere deg for den du er og som elsker deg for alle de rette grunnene............. Lykke til i jakten.... Ja jeg skjønner ikke at noen klarer å være utro jeg, jeg hadde aldri klart det! Respektløs... Stygt rett og slett! Kjenner jeg er forbanna på flaske jenta nå. Jeg kan vel si det som det er; Vi har hatt sex lite og kysset lite dette året, hun har avist meg og plutselig har hun begynt å gråte osv! For 1 mnd siden hadde vi sex, og rett etter det så begynte hun å hyl grine! Jeg har trudd hele tiden at bagatelle som gjorde hun rar! Fan hvor dum jeg er!!! Legger jeg i sammen alle kortene nå, så skulle jeg vist at hun har vært utro, uten at jeg fikk vite det av venner av hun! Men som sagt jeg trudde noe aldri noe sånt om hun! Takker for svar alle sammen. Endret 25. mai 2011 av fantapanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polymorph Skrevet 19. juni 2011 #13 Del Skrevet 19. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå